Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Ik wou gewoon even aangeven dat je daar echt schade mee maakt, en niet een beetje !

Check het topic over de 325d bij mijn details !

Het verschil tussen je auto binnen laten staan en aan de juiste plaats van de pomp te gaan staan is toch vrij groot imho. En je voorkomt schade die je eenvoudig kan vermijden

Ik geeft deze opmerking enkel om goed te doen hoor
    Das gelijk de pompbediende van het tankstation hier in 't dorp. Ze had wat diesel gemorst op de al zeer vuile A6. "Oei, kzal dat ffkes met een vod wegvegen". Ik kon nog juist die vod uit 'r pollen trekken

Comment

Ik geeft deze opmerking enkel om goed te doen hoor
      Weet ik, excuseer me dan ook.

We gaan hem de volgende keer es ommedraaien, zodat ie zijn goede staat behoud.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Wat verbruikt hij daar?
        Ik wilde het niet weten...

Comment

• Vet Spillies ,ik heb daarnet hier in Oberhausen een S6 gezien met 2 ovale uitlaten a la RS6. Was extreem vet.

Comment

Dit is een BIG NONO !

Je zal al mooie schade hebben aan je lichtblok nu ! Zo een darm is super ruw !

En dat met zo een prachtige wagen ...

Comment

Dit is een BIG NONO !

Als definitie van "overdrijven" kan deze post wel tellen

Ik zie trouwens niet in dat het lichtblok schade zou oplopen van die rubber darm...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Als definitie van "overdrijven" kan deze post wel tellen

Ik zie trouwens niet in dat het lichtblok schade zou oplopen van die rubber darm...

Hier is toevallig met zo een darm over gegaan. De schade was toch aanzienlijk !

Je moet weten dat die slang meestal bedenkt is met vuil, dat zijn kleine korreltje op een hard oppervlak.
                Dus dat is gewoon erg grof schuurpapier !
                Als je daarmee over je lak of over een plastic lamp gaat, zeker met een beetje druk (als die slang onder spanning staat) dan kan je dat gewoon vergelijken met een velletje schuurpapier !

En wrijf maar eens met een velletje schuurpapier over je lichten, ik denk wel dat je schade zal hebben
                Dat is dus NET hetzelfde ...

Comment

• Ik bedoelde maar dat het overkwam alsof er een zeer groot drama had plaatsgevonden

Comment

Hier is toevallig met zo een darm over gegaan. De schade was toch aanzienlijk !

Je moet weten dat die slang meestal bedenkt is met vuil, dat zijn kleine korreltje op een hard oppervlak.
                    Dus dat is gewoon erg grof schuurpapier !
                    Als je daarmee over je lak of over een plastic lamp gaat, zeker met een beetje druk (als die slang onder spanning staat) dan kan je dat gewoon vergelijken met een velletje schuurpapier !

En wrijf maar eens met een velletje schuurpapier over je lichten, ik denk wel dat je schade zal hebben
                    Dat is dus NET hetzelfde ...

Is dat allemaal soms niet wat te overdreven ? Ik waste m'n 1 serie altijd gewoon met een spons en emmerke met turtle wax zeep erin en spoot hem nadien gewoon met de hogedruk af en droogde hem dan af met een zeemvel.

Kijk eens hoe goed m'n lak erbij stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Als er nu één plaats is die je overdag moet bekijken en berijden, is het wel de Viaduc de Millau.
                      Maar nevertheless, leuke roadtrip.
                      Ik heb er ook van mogen genieten deze zomer, prachtig!

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Maar voor mooie foto's te hebben moet je iets over hebben, en je zit daar toch maar te wachten.
                      Ik vind de foto's weinig flatterend en hoort dit in principe niet bij Roadtrips?

Wanneer is de S6 afgeschreven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Lekker gaan eten in Millau en tegen middernacht de brug oprijden :bow:

Zijn dat leds die als omgevingsverlichting in de buitenspiegels zijn verwerkt? Die schijnen in het echt toch gewoon helder wit i.p.v. het blauw op de foto hè?

Comment

• Heeft te maken met de camera.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Die bergweg naar El Bulli niet genomen? Magnifiek... Nu, langs Cadaquès door de bergen is ook zalig.
                            Neen, wel nog naar Cadaquès gegaan en zo via Portbou doorgestoken naar de grens.

Die bergbaantjes...

Die bergbaantjes met de S6 manueel schakelen...

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                            Ik vind de foto's weinig flatterend en hoort dit in principe niet bij Roadtrips?
                            Het zijn geen Dennis' pics, maar de elementen die er op staan zijn mooi.

Als het écht prachtfoto's gingen geweest zijn, ging ik wel een appart topic geopend hebben, maar het zijn 10 foto's ofzo getrokken met een compacte camera, dus vond ik dat nutteloos om een appart topic van te openen.

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                            Wanneer is de S6 afgeschreven?
                            Over 3 jaar, ie is van maart 2007 dus dat zal maart 2010 worden wanneer hier een RS6 zal op de oprit pronken...

*I wish*

Comment

• toch knappe foto's zenne, dikke kar.

Die leds onderaan je buitenspiegels .. is dat eigen aan de S6 ..? Of kan je zoiets zelf pimpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                Die leds onderaan je buitenspiegels .. is dat eigen aan de S6 ..? Of kan je zoiets zelf pimpen?
                                Is eigen aan de S6 dacht ik.

Toch zeker die LED's

Comment

Dit is een BIG NONO !

oei, is dat zo? Ik doe dat altijd, als er geen pomp vrij is aan de juiste kant.

Comment

Toch zeker die LED's
                                    Is dat niet het verlichtingspakket?
                                    AutoMinded.be

Comment

Toch zeker die LED's
                                      Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      toch knappe foto's zenne, dikke kar.

Ik heb ook leds onder m'n spiegels dus is niet eigen aan de S6.
                                      Is gewoon een optie.

Comment

• überdiscreetheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          überdiscreetheid

dat kan van u tuningkrel niet gezeged worden hé!

Comment

Working...
                                          X