Ik vind niet dat het essentieel is, zo lang de daklijn wat lager komt te liggen ga ik daar echt niet van wakker liggen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dik hok.
Jammer van die botsauto verlichting.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenErg Spilliesiaanse foto
Eens zin om een nutteloze post te zetten LL?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenErg Spilliesiaanse foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWTF?
Eens zin om een nutteloze post te zetten LL?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten? Ik zie quasi niks op die foto, en uw foto's zijn dikwijls nietszeggend of dixit andere mensen slecht, daar kan ik toch ook niks aan doen
Maar je moet niet zo in de war zijn van wat Bifi jou allemaal gezegd heeft, ie heeft je graag.
Kijk, ie heeft zelfs dat geschreven...
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenLooks heeft Lefty wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAhja, dat.
Maar je moet niet zo in de war zijn van wat Bifi jou allemaal gezegd heeft, ie heeft je graag.
Kijk, ie heeft zelfs dat geschreven...
Lief éh!
Sorry, maar 30 jarige sociaal gehandicapten, daar zit ik niet mee in.
Maar het is toch waar over uw foto's he, of niet? Kom, geef toe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMaar het is toch waar over uw foto's he, of niet? Kom, geef toe
Dat ik nu weer zo'n slechte foto's trek, 'k doe m'n best, maar het is toch een harde noot (got it ) om te kraken, goede foto's trekken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat ik nu weer zo'n slechte foto's trek, 'k doe m'n best, maar het is toch een harde noot (got it ) om te kraken, goede foto's trekken.
Geloof me, it's mainly the camera
Kijk, ik geef zelfs indirect een compliment!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKijk, ik geef zelfs indirect een compliment!
Geen dank!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende man heet paul, niet pol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBedankt, maar uw foto's trekken op de zak.
Geen dank!
vergeten bijzetten, want velen nemen mij hier serieus op...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHey, Wendy, Stephanie, whatever your name is, bek dicht
btw, m'n naam zou tegenwoordig steven zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenLeftlane heeft wel gelijk.. ik heb nog geen enkele deftige foto uit je toestel gezien.. Ofwel te wazig, ofwel te donker ofwel,... Dat is geen persoonlijke aanval maar je kan gewoon niet goed om met een fototoestel
W8...
Comment
Comment