Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Wel vrij pijnlijke situatie voor de rest...
Comment
-
Ik zou mij wel kunnen amuseren in de weekends:
En dan neem ik enkele KdG mannen mee om de service te doen
Comment
-
Jammer dat ze deze niet bij hadden:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendie koeler voor de neus
en ik wil zo'n setje compomotive wielen onder mijn kar
Dat achterste setje op die dakdrager
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDat achterste setje op die dakdrager
Comment
-
Hrmz, ik rij atmosferisch rond momenteel, nada turbo
km 210.700 was er teveel aan blijkbaar, ik hoor geen geluiden, geen foutmelding. Auto rijdt nog steeds normaal, except for the turbo's dus. Ik moet donderdag naar Duitsland, 'k ga gewoon zo rijden vrees ik, en daarna terug naar CH en eens binnendoen bij de RS-werkstatt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenze hebben het toch lang uitgehouden, respect
Die turbo's kunnen volgens mij niet kapot zijn, eerder een soort storing ofzo.
Comment
-
die wordt zelfs vaak preventief vervangen, omdat het vaak begint met wisselend turbodruk (als eerste symptoom) en later in compleet wegvallen van enige turbodruk.
andere voorkomende mogelijkheid zijn de BOV's, maar dat kan je horen. Een kapotte N75 niet. Easy en cheape fix gelukkig, zelfs op een RS6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHoe rijdt dat? zo een atmo 4.2?
of is die in soort noodloop dat je maar 100pk hebt bij wijze van spreken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEen turbo-motor in atmo-mode gaat toch altijd een laag vermogen hebben? Zie compressieverhouding?
er zal nog vermogen genoeg zijn denk ik.
Comment
Comment