Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die wordt zelfs vaak preventief vervangen, omdat het vaak begint met wisselend turbodruk (als eerste symptoom) en later in compleet wegvallen van enige turbodruk.
andere voorkomende mogelijkheid zijn de BOV's, maar dat kan je horen. Een kapotte N75 niet. Easy en cheape fix gelukkig, zelfs op een RS6.
maar als ze weten dat die kapotgaan, kunnen ze dan geen steviger model ontwerpen?
vind ik ook. Een N75 is bij audi eerst gebruikt op een 100 turbo quattro in '86, en bijna 20 jaar later is het nog steeds een onderdeel dat kapot durft gaan
Geen idee, niet echt van plan die gaspedaal nu full in te drukken. Rijdt gewoon goed, en met een klant aan boord probeer ik sowieso wat rustiger te rijden. Die kerels rijden quasi nooit sneller als 40km/h.
heb u daarstraks (+-13u) nog zien passeren, iets voor t rondpunt in rotselaar, klonk toch nog goed toen....
Daar sta je dan met je quattro. Het bewijs dat quattro voor niks goed is.
dude... check op die foto's die hobbels (wannabee verkeersdrempels) op die baan eens .. met een auto aan pakweg +150 km/h ofzo daarover sjeezen is hoe dan ook een grote nee-nee.
Comment