Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFak ik denk dat ik morgen is ga bellen voor een D2
Wat is jullie favo kleur? Is zilver ok?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten2.5tdi
252pk
loeisnelle dieselcab.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZilver is ok, de rest is beterOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenheld
zilver maakt em immens discreet. Logo's eraf, en je moet al een kenner zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenS8?
Zilver is maar banaal voor een D2...Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendie van in Ronin
Er staat er namelijk een interessante in zilver vlakbij:
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...6&page=1&row=3
2001, slechts 120K op de teller, spezialleder, automaat (ik wil automaat, ik weet ook wel dat een handschaltung zeldzamer is ), glasschiebedach mit solar etc etc
edit: omgerekend ca 12K
Comment
-
5-Stufen-Automat Tiptronic, Leichtmetallräder im 9-Speichen-Design, Dämmglas mit Frontscheibenheizung, Elektrisches Glasschiebe-/Hebedach mit Solarventilator, Bi-Xenon Lichtanlage, Komfortsitze elektrisch verstellbar, Fahrersitz mit Memory, Spezialleder-Ausstattung, Multifunktionslenkrad, Sportlenkrad Tiptronic, Tiptronic-Multifunktionslenkrad, Sonnenschutzrollos für Heckscheibe und hintere Türscheiben, Innen- und Aussenspiegel automatisch abblendbar, Holzapplikationen Vogelaugenahorn, Park Distance Control, CD-Wechsler, TV-Vorbereitung, Paket Navigationssystem PLUS und Bose Sound, Fond-Paket II
fak, vette opties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEr staat er namelijk een interessante in zilver vlakbij:
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...6&page=1&row=3
2001, slechts 120K op de teller, spezialleder, automaat (ik wil automaat, ik weet ook wel dat een handschaltung zeldzamer is ), glasschiebedach mit solar etc etc
edit: omgerekend ca 12K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten"vogelaugenhorn" inleg... ik vermoed dat dat van dat superbleek diarreehout is
maar goed, zo'n dingen zijn gelukkig te vervangen.
Comment
-
Hola hola niet twijfelen, ik heb nog niks gekocht, zelfs nog niks besloten.
Wie weet wordt het een S6, who knows. Wie weet een 540i. Wie weet een benz.
Ik zou liever een kombi hebben omdat je met een sedan toch wat plaats verliest, en ik heb nog wat schrik van de onderhoudskosten/reparaties bij een S8..
Comment
-
Ik heb schrik van een S8 op gas.
En dan kom ik terug op hetgeen ik gisteren tegen je zei: ik heb schrik voor elke high performance motor op gas. En dan zeker gezien jouw jaarlijkse kilometers.
Als je echt wilt gaan ''gassen'', zou ik voor een blok kiezen dat het redelijk makkelijk heeft. Met een niet al te hoge compressie en niet veel pk's voor de cilinderinhoud/aantal cilinders. Dan is LPG het betrouwbaarst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVul eens aan:
"Hoe, maar je wou niks te "sjiek" kopen, en nu wil je een S8
Waarom geen (........) of een (.......)?"
Ik vermoed dat het eerste een Benz gaat zijn en het tweede een Bimmer
BMW C1 - Smart cabrio
Echt LL materiaal
Comment
-
Comment