Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Ook een 540i op gas gaat zijn probleempjes kennen, met jouw kilometers. Want je koopt hem al met 100-150k op de teller...

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Daar heb ik een gloeiende hekel aan.

Comment

Van alle ideën om te downsizen naar iets kleiners vind ik een BMW 1 nog de beste optie.

meen jij dat?

je hebt vrijdag toch ook meegereden met jerred? Dat ligt veel te hard, stuiterig en springerig om als lange afstandskar te gebruiken. Enorm leuk speelgoed voor de rest echter, maar qua ruimte en comfort is dat één van de slechtere opties denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Daar heb ik een gloeiende hekel aan.
        Praktisch elke auto met 100-150k op de teller die je flink gebruikt (Autobahnritten aan constante hoge snelheden e.d.) gaat problemen geven denk ik... Of je moet al een Japanner gaan rijden.

Wil je 100% probleemloos rijden moet je een nieuwe auto kopen, vrees ik.

Comment

• Eigenlijk zou ik liefst van al een M5 v10 kopen, of een E55 amg...gewoon om te bewijzen dat dat ding onder mijn voet ook geen 150.000 zonder problemen overleefd

Maar ik plan begin volgend jaar wat investeringen, en ik steek liever daar mijn geld in, dan in een (uiteindelijk) stomme auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            meen jij dat?

je hebt vrijdag toch ook meegereden met jerred? Dat ligt veel te hard, stuiterig en springerig om als lange afstandskar te gebruiken. Enorm leuk speelgoed voor de rest echter, maar qua ruimte en comfort is dat één van de slechtere opties denk ik.
            Ik vond dat eigenlijk een comfortabele auto.

Ruimte... tgoh, LL geeft zelf aan eigenlijk niet zo veel ruimte nodig te hebben, buiten zijn zitplaats.

Comment

Eigenlijk zou ik liefst van al een M5 v10 kopen, of een E55 amg...gewoon om te bewijzen dat dat ding onder mijn voet ook geen 150.000 zonder problemen overleefd
              Doen .

Neem dan wel een E55 AMG. Die blijft probleemloos.

Comment

Wil je 100% probleemloos rijden moet je een nieuwe auto kopen, vrees ik.
                Aai think so toe!

Maar nieuw kommt nicht in Frage.

Comment

• comfortabel?

zelfs jerred vind em hard en droog om korte richels. Door die goede zeteltjes en het sportieve karakter vergeef je dat die kar moeiteloos, maar voor km's af te malen...

Comment

Kun je dat even verduidelijken, voor mij is dat allemaal niet zo obvious
                    U talkin' to me?

Die auwtch is op het feit dat er, volgens mij, geen betere/andere kar bestaat voor die functie dan een RS6 (tenzij E55K, maar die heeft dezelfde problemen)

Dat ik mijn geld zet op een 540i:
                    - S6 is 'dezelfde auto' alleen een pàk trager. Mij zou dat op mijn zenuwen werken.
                    - (S210) E420 is rommel
                    - (E39) 540i touring is een knappe wagen, betrouwbaar, vlot, comfortabel, goed gebouwd, kortom het beste atmo-V8 alternatief wegens ontbreken M5 Touring.

En met het aantal km's dat jij doet, en het feit dat je voorkeur naar een break gaat (zo heb ik het toch begrepen) heb je buiten deze 3 duitsers geen keuze lijkt me. Of je moet een klasse lager gaan, maar met jouw gestalte..

Hoe is het eigenlijk gesteld met de restwaarde van een E61 535d?

Comment

Ik vond dat eigenlijk een comfortabele auto.

Ruimte... tgoh, LL geeft zelf aan eigenlijk niet zo veel ruimte nodig te hebben, buiten zijn zitplaats.
                      Ah Jerred heeft z'n nieuwe

Makkelijker om een testritje te doen.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Doen .

Neem dan wel een E55 AMG. Die blijft probleemloos.

Ik geloof daar ergens echt geen bal van man, and I'm willing to prove it

Maar op gas lijkt me niet zo'n slim idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Wat moeten de mensen wel niet denken als je daar mee aan komt rijden als 25 jarige gast?

Comment

Eigenlijk zou ik liefst van al een M5 v10 kopen, of een E55 amg...gewoon om te bewijzen dat dat ding onder mijn voet ook geen 150.000 zonder problemen overleefd
                          Mij moet je daartoe niet overtuigen, ik geloof je wel

Comment

'k Zou het niet weten kerel . Maar alles om jou eens uit een Audi te krijgen.

Comment

• Ik snap het ook niet direct, waarom een 2ehands kopen met 100+k kms als je er elke maand zelf 10k doet?

Ik doe 30k / jaar en het zou nog niet in me opkomen van een 2ehands te kopen met 100K op de teller

Wat is je budget eigenlijk? Want zo is het helemaal gissen he

Comment

Installateur (of eigenaar) Prins VSI rijdt E 55K op gas.

Vraag het hem ff.

feit is, geen van die karren zijn eigenlijk gemaakt om daar langdurig hard mee te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  U talkin' to me?

Die auwtch is op het feit dat er, volgens mij, geen betere/andere kar bestaat voor die functie dan een RS6 (tenzij E55K, maar die heeft dezelfde problemen)

Dat ik mijn geld zet op een 540i:
                                  - S6 is 'dezelfde auto' alleen een pàk trager. Mij zou dat op mijn zenuwen werken.
                                  - (S210) E420 is rommel
                                  - (E39) 540i touring is een knappe wagen, betrouwbaar, vlot, comfortabel, goed gebouwd, kortom het beste atmo-V8 alternatief wegens ontbreken M5 Touring.

En met het aantal km's dat jij doet, en het feit dat je voorkeur naar een break gaat (zo heb ik het toch begrepen) heb je buiten deze 3 duitsers geen keuze lijkt me. Of je moet een klasse lager gaan, maar met jouw gestalte..

Het is slecht gesteld met de restwaarde van alle diesels. En trouwens, ik vind het echt idioot om een RS6 te laten staan, een vrij dure 535d/335d te kopen om dan uiteindelijk 3-5 liter minder te verbruiken.

Het verschil in verbruikskost moet toch al minstens 50% zijn om enige zin te hebben, denk ik.

Dat van die 540i, daarin volg ik je volledig. Ik zie alleen op tegen de zoektocht, en die zal zoals RRD al zei ook al wat kms hebben, want ik ga geen 25K ofzo neertellen voor een 6 jaar oude outdated bimmer, bij wijze van spreken. Dan kun je al beter een nieuwe octavia RS tdi kopen, hoewel die twee vergelijken idioot is.

Comment

• Octavia RS TDI. Ik vergeet em telkens.

Geniale kar. Echt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten

Owwwww!!!

Daar kan die nieuwe, smalle S3 toch in geen jaaren tegenop.

Wat een pareltjes. En die velgen ... *smelt*

Comment

• is die andere S3 een donkergroene?

Comment

Het is slecht gesteld met de restwaarde van alle diesels. En trouwens, ik vind het echt idioot om een RS6 te laten staan, een vrij dure 535d/335d te kopen om dan uiteindelijk 3-5 liter minder te verbruiken.

Het verschil in verbruikskost moet toch al minstens 50% zijn om enige zin te hebben, denk ik.

Dat van die 540i, daarin volg ik je volledig. Ik zie alleen op tegen de zoektocht, en die zal zoals RRD al zei ook al wat kms hebben, want ik ga geen 25K ofzo neertellen voor een 6 jaar oude outdated bimmer, bij wijze van spreken. Dan kun je al beter een nieuwe octavia RS tdi kopen, hoewel die twee vergelijken idioot is.
                                          E61 545i?

en trouwens, 3-5 liter minder?
                                          Wat verbruik jij met je RS6? En wat verbruikt wannes met zijn 535?
                                          Maar ik geef je wel gelijk dat diesel stinkt

Comment

Working...
                                          X