Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Wat moeten de mensen wel niet denken als je daar mee aan komt rijden als 25 jarige gast?
    echt he

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    'k Zou het niet weten kerel . Maar alles om jou eens uit een Audi te krijgen.
    Ik heb daar echt geen problemen mee hoor, believe me
    Tot nu toe gewoon geen degelijk alternatief ter beschikking van een ander merk.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Ik snap het ook niet direct, waarom een 2ehands kopen met 100+k kms als je er elke maand zelf 10k doet?

Ik doe 30k / jaar en het zou nog niet in me opkomen van een 2ehands te kopen met 100K op de teller

Wat is je budget eigenlijk? Want zo is het helemaal gissen he

Ik snap niet waarom je dat niet snapt?

Waarom zou ik een nieuwe kopen, als die na 2 jaar 200.000km heeft en geen drol meer waard is?

M'n budget...zo weinig mogelijk zeker, geen idee. Ik heb niet echt een vast budget, maar alles wat ik uitgeef kan ik begin volgend jaar niet meer investeren, dus dan wordt m'n industriegrond een beetje kleiner, en dat wil ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      ondertussen heeft die 600pk en 8xx Nm ofzo
      Is dat die op de 3e quattro-meeting was?

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Er staat er namelijk een interessante in zilver vlakbij:

2001, slechts 120K op de teller, spezialleder, automaat (ik wil automaat, ik weet ook wel dat een handschaltung zeldzamer is ), glasschiebedach mit solar etc etc

edit: omgerekend ca 12K
      Doen!

Ach, morgen is het weer iets anders.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Octavia RS TDI. Ik vergeet em telkens.

Geniale kar. Echt.
        Op zich wel. Het zal wel veel lawaai maken, en het heeft 170 Frontwheelpower, maar qua waarde voor je geld vind je niet beter.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        E61 545i?

en trouwens, 3-5 liter minder?
        Wat verbruik jij met je RS6? En wat verbruikt wannes met zijn 535?
        Maar ik geef je wel gelijk dat diesel stinkt

545i = te duur, en te nieuw

Met m'n RS6: ik rij de laatste tijd wat rustiger, dus ik denk een liter of 14-15. Een jaar geleden was ik voornamelijk 's nachts in Duitsland onderweg en dan ging het richting 17-18.

Ik denk dat mijn verbruik met een 535d gemiddeld 10 liter zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Doen!

Ach, morgen is het weer iets anders.
          Tomskitis baby

Binnen een jaartje kan jij ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
            DIK!

Oké, stop 'es met zo'n geil materiaal te posten!

Kan dat zijn dat ik die nog heb gespot op de parkeerweide aan de Zufahrt Nordschleife?

Comment

• Die nrplaat doet bij mij een belletje rinkelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                545i = te duur, en te nieuw

Met m'n RS6: ik rij de laatste tijd wat rustiger, dus ik denk een liter of 14-15. Een jaar geleden was ik voornamelijk 's nachts in Duitsland onderweg en dan ging het richting 17-18.

Ik denk dat mijn verbruik met een 535d gemiddeld 10 liter zal zijn.
                Ik dacht dat wannes rond de 7 zat.
                En die lijkt mij toch niet rustig om te springen met zijn gaspedaal.

Maar jij moet er natuurlijk mee rijden.

Comment

• verbruik LL = liters meer dan gemiddelde forummer met dezelfde auto

Comment

• Topsnelheid = zuipen.

Comment

• Als je bijvoorbeeld op spritmonitor naar autobahncruisers kijkt, zie je dat die auto's in Duitsland beduidend meer verbruiken dan in ons land.

Gewoon omdat ze daar niet bang zijn van kilomeeeters topspeed. En dat kost brandstof.

Comment

Topsnelheid = zuipen.
                        of highspeed cruisen.

en daar is een RS6 'relatief' zuinig.
                        t'is te zeggen, op 200 is dat liters zuiniger dan een bv een 147 2.0TS. Zo'n potent blok heeft daar geen moeite mee hé.

toen matteo en ik naar MTM gereden zijn was het constánt cruisespeed 190-200... daar aangekomen op een gemiddelde van 14.2l...wat ik een meevaller vind. Verbruik dus ook wat in perspectief bekijken!

Comment

verbruik LL = liters meer dan gemiddelde forummer met dezelfde auto
                          gemiddelde forummer, oké.

Maar wannes?

Vraag hem anders wat zijn verbruik was toen ie op de oostenrijkse tv kwam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Ik dacht dat wannes rond de 7 zat.
                            En die lijkt mij toch niet rustig om te springen met zijn gaspedaal.

Maar jij moet er natuurlijk mee rijden.
                            Rond de 7 Waar rijdt die rond, in Zwitserland??

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            verbruik LL = liters meer dan gemiddelde forummer met dezelfde auto
                            Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Topsnelheid = zuipen.

Indd, topsnelheid is dodelijk. En alles boven 220 al zeker.
                            Maar ik ben geminderd, serieus. Ik moet wel zeggen voornamelijk sinds ik een 12V adapter voor de laptop heb

Comment

of highspeed cruisen.

en daar is een RS6 'relatief' zuinig.
                              t'is te zeggen, op 200 is dat liters zuiniger dan een bv een 147 2.0TS. Zo'n potent blok heeft daar geen moeite mee hé.

toen matteo en ik naar MTM gereden zijn was het constánt cruisespeed 190-200... daar aangekomen op een gemiddelde van 14.2l...wat ik een meevaller vind. Verbruik dus ook wat in perspectief bekijken!
                              Mja, je zit dan ook op de A9 enzo, dan moet je bijna nooit je gas lossen op die 3vaks. Op 2vaks is dat vaak van 280 --> 140 en weer hup , en da's ERG dodelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                Dit moet ongetwijfeld dé vetste kleur zijn voor een S8
                                (na zwart mss)

*ieuw*

Jammer voor de prachtige auto, kleur breekt 'm volledig.

Comment

Mja, je zit dan ook op de A9 enzo, dan moet je bijna nooit je gas lossen op die 3vaks. Op 2vaks is dat vaak van 280 --> 140 en weer hup , en da's ERG dodelijk

true, cruisecontrol stond gewoon ganse tijd op.

echter, terugweg lag het tempo euhm.... nuja we moesten nog ietwat op een deftig uur terug bij u staan ... en toen was het 14.8 iirc.

Dan komt het rendement en nut van al dat vermogen, en de ease waarmee zo'n blok die gemiddeldes aanhoudt, naar boven.

Comment

• Niks te euhm, ik geef u die kar niet om op de pechstrook te gaan kachelen he

Op zich is het de ideale auto voor kms mee te malen, zolang er zich geen problemen voordoen.

1 keer nada remdruk ter hoogte van luxemburg, een of ander ding doorgebroken.

Nu dat ding van die turbo's.

Ok dat valt nog mee. Maar als je dan ook nog 'ns de Ring opgaat, en met wat andere gekken gaat raggen in de Vosges, kun je ook nog 'ns om de zoveel weken nieuwe banden/schijven/blokken halen. Ik verlies daar gewoon zo fuckin veel tijd mee. Al dat geregel en gedoe, plus het zoeken naar competente mensen.

Comment

"vogelaugenhorn" inleg... ik vermoed dat dat van dat superbleek diarreehout is
                                      Nee, da's antraciet hout doorgaans, of als 't niet ingeverfd is donkerroodbruin (vaak al zo donker dat je van antraciet vlekken erin kan spreken). Een beetje zoals ik in m'n duck heb zitten, lijkt het goed op. Best sportief, jong, en helemaal niet zo wansmakelijk als dat gelig hout.

Comment

1 keer nada remdruk ter hoogte van luxemburg, een of ander ding doorgebroken.
                                        En 't was dan nog mijn schuld!

Kom, zo'n A3 Sportback, is dat niets voor jou.

Met DSG ofzo, diesel, verbruikt toch de helft van de RS6.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          En 't was dan nog mijn schuld!

Kom, zo'n A3 Sportback, is dat niets voor jou.

Met DSG ofzo, diesel, verbruikt toch de helft van de RS6.
                                          Kan ie beter een 123d kopen.

Comment

Working...
                                          X