Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar 't zal altijd in één of andere zin een stap terug zijn, op vlak van ruimte of power.
'k Zie dat ook aan m'n moeder, meeste van haar leven met underpowered Chrysler Grand Voyagers gereden, toen kwam de Touareg en nu mag ze haar gat flaneren in een S6.
Als je die terug steekt in een 'mindere' auto, zelfs zo'n Touareg, ze moet het niet hebben.
Ze zegt dan zelf dat ze liever nog de zondag terug werkt om haar de S6 weer te betalen.
Dus wat je hieruit moet leren is dat ik je aan uw 50tigste in een Bugatti moet zien zitten!
Maar ik ben bereid met "minder" rond te rijden hoor, da's het probleem niet. Ik plan liever op de lange termijn.
Feit is gewoon dat een pakweg 525i/530i zo goed als even duur is als krachtigere varianten, en als het toch evenveel kost.
We zitten op een AW forum, dus het is leuk om daarover te discussiëren.
Ik eis voor mezelf wel een minimum aan comfort. Ik wil nog zonder al te veel geluid 160 kunnen cruisen, optioneel ook harder.
en het totaalpakket moet uiteraard over 2 jaar gespreid vrij goedkoop zijn.
Ik kijk enkel naar lpg omdat dat me voor mijn afstanden interessant lijkt. Maar het moet wel de moeite waard zijn, als ik uiteindelijk na 2 jaar slechts 500 EUR gespaard heb ofzo (incl aanschaf lpg installatie uiteraard), is het voor mij de moeite niet.
Met jouw ADHD-kilometerteller zal dat wel geen probleem zijn. Ge hebt uw installatie al terugverdiend nadat ge de foon neerlegt om die installatie te bestellen!
rs6, daarnet achter 1'tje gereden.. Goudkleurige en een trekhaak, doch dat kon de pret niet bederven, wat een sound, wat een vette kont Echt super!
@ Leftlane, had je niet vroeger zo'n filmpje waarmee je door aarschot city reed? (in de rs6) Ik kan hem precies niet (terug)vinden?
rs6, daarnet achter 1'tje gereden.. Goudkleurige en een trekhaak, doch dat kon de pret niet bederven, wat een sound, wat een vette kont Echt super!
@ Leftlane, had je niet vroeger zo'n filmpje waarmee je door aarschot city reed? (in de rs6) Ik kan hem precies niet (terug)vinden?
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment