Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Ja Toblerone voor 58 €
    Wicked.

Comment

Gaat wel iets kosten zo'n 123D?
      rond de 25 000 € met gemak denk ik.
      Jup, indd. Da's het probleem, eentje met kms vinden. Karren zijn nog redelijk nieuw.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      'k Ga dat hier allemaal niet lezen. Weer 10 pagina's erbij. Wat is het forum druk de laatste dagen zeg.

Heb je al iets gekocht, herr Cörre?

Nope!

Comment

• één twee drie dee .

Comment

• Jongens ik word extreem zot als ik steeds ergens een 1 serie .

Comment

Jongens ik word extreem zot als ik steeds ergens een 1 serie .
            Wat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Wat ?
              zie.

De 1 serie is m'n lievelingsauto allertijde denk ik

Comment

• 'k Heb dat met een E39 M5.

Comment

'k Heb dat met een E39 M5.
                  Ik heb dat ook met bepaalde vrouwen.

Comment

Ik heb dat ook met bepaalde vrouwen.
                    Een vrouw kan onmogelijk all time favorite zijn. Want eens ze de 40 gepasseerd zijn is de glans er van af.

Comment

• niets wat TomT niet terug blinkend kan krijgen

Comment

• Tommetje detail T .

Comment

Een vrouw kan onmogelijk all time favorite zijn. Want eens ze de 40 gepasseerd zijn is de glans er van af.
                          Dan neem je gewoon een youngtimer erbij .
                          Of je gaat op zakenreis naar Duitsland zoals sommige hier.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Ik vrees er indd ook voor....een combinatie reservewielplaats + 2 tanks in de kofferbak ofzo, geen idee of dat mogelijk is..gaat wel wat lastig zijn als ik met het gezin op vakantie gaan, maar goed...ik ga niet speciaal daarvoor downsizen.

Met een pickup half europa doorrijden is ook wat stom he

En al zeker omdat die dingen minstens 25 liter lpg gaan drinken. Schoonbroer heeft zo'n Chevy van, met 25 liter komt ie net niet toe denk ik.
                              Eens informeren hé...anders een PM sturen naar 'mecanieker' op het forum. Die werkt bij een redelijk bekende LPG-installateur.

Volgens mij zijn er wel meerdere mogelijkheden. Eén daarvan is de koffervloer ophogen, zodat die reservewielringtank plots een pak groter kan worden, en je eigenlijk van de LPG-installatie niets ziet... niet dat dat zo belangrijk is, maar je kan er dan gewoon bagage bovenop leggen en houdt nog genoeg koffer over.
                              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Omdat de combinatie van wat je zoekt niet-bestaande is?
                              trek je ogen eens wat verder open

Comment

• ik kan je verzekeren dat een tank van 100l in je koffer heeeeeeeeeeel veel plaats inneemt, 2*100l , dan heb je niets meer over aan koffer, als het er al zou in kunnen.
                                Trouwens, met een superzware voet en als veelrijder moet je geen LPG gaan rijden.Ik ben een LPG voorstander (had een espace V6 en Avantime V6 op LPG), maar bij geen enkele constructeur van snel materiaal wilden ze me garantie geven als ik een V8 op LPG ombouwde (cayenne, A8, 545...)
                                Allemaal vrezen ze het verbranden van de kleppen.
                                Enkel het in oktober te lanceren infinity wil LPG aanbieden en de garantie behouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                  wie durft??

Ik vind mijne rode RS4 al gewaagd ma dees is nog een tikkelke erger .
                                  Maar is is wel ferm , maar is een kleur dat je rap beu bent denk ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                    ik kan je verzekeren dat een tank van 100l in je koffer heeeeeeeeeeel veel plaats inneemt, 2*100l , dan heb je niets meer over aan koffer, als het er al zou in kunnen.
                                    Trouwens, met een superzware voet en als veelrijder moet je geen LPG gaan rijden.Ik ben een LPG voorstander (had een espace V6 en Avantime V6 op LPG), maar bij geen enkele constructeur van snel materiaal wilden ze me garantie geven als ik een V8 op LPG ombouwde (cayenne, A8, 545...)
                                    Allemaal vrezen ze het verbranden van de kleppen.
                                    Enkel het in oktober te lanceren infinity wil LPG aanbieden en de garantie behouden.
                                    Bij Seat branden de kleppen ook als je ze op lpg gooit dus vervangen ze die door andere exemplaren voordat ze die op lpg gooien .
                                    Gehoord van de Seat dealer hier in de buurt.

Comment

• Wat S/RS'jes van de voorbije dagen

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X