Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• damn.
    dit is die abt 700pk.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik heb 'ns wat andere foto's bekeken, milltek is lelijk op die kar doordat je die 2 gaten in die uitlaat ziet, IMO

Hier is het zelfs echt extreem lelijk maar de uitlaat hangt ook niet goed denk ik

http://www.compucars.co.uk/gensale/1606pic2.jpg
      Steek dan direct 2 apparte uitlaten langs beide kanten.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Nee dank je

Enkel op een MTM kompressor zou ik het nog overwegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          damn.
          dit is die abt 700pk.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

pff

MATIGHEID

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            pff

MATIGHEID
            +1

...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
              +1

...

Méén je dit nu?

Dat ding vliegt.

Comment

Méén je dit nu?

Dat ding vliegt.
                ja

voor ZEVENHONDERD PAARDENKRACHTEN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                  ja

voor ZEVENHONDERD PAARDENKRACHTEN

Ja... meer dan 2 ton hé, en relatief veel aandrijfverliezen.

Comment

Ja... meer dan 2 ton hé, en relatief veel aandrijfverliezen.
                    kortom; inefficient gebruik van 't vermoge -> écht ni mijn ding

zeker als ge weet da die kar veel in de file ga staan en ook voor boodschappe te doen dient :p

langs den andere kant wel een geschifte gedachte

Comment

• "Ik heb een break met 700pk" is gewoon leuk om te zeggen.

Comment

• Ik zou toch liever kunnen zeggen: ik heb een sportwagen met 700 pk en een break

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          damn.
                          dit is die abt 700pk.

+ YouTube Video
                          vs

+ YouTube Video

Comment

• Fak die SL 65 heeft precies pakken meer grip dan een S 65.

Geen enkele keer tractiecontrole tussenkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              Ik blijf er bij: zo'n oldschool dikke V8 naft (en ook gas) is - denk ik - degelijker dan al die moderne dieselprul. Dat idee dat je een diesel nodig hebt als je een auto wil die véééél km's aankan, dateert van de tijd dat die dingen ook nog niet zo complex waren. 3L, 6-in-lijn, 40pk/Liter. Zo'n 1-serie heeft er bijna 90/l.... en die gaat probleemloos 200k kunnen afleggen zonder grote kosten?

Het kan, maar ik gok dan toch eerder op een naft.
                              Toen 10 jaar geleden de 1.9 TDI 110 pk uitkwam vroeg iedereen zich ook af of dat wel goed zou komen, zoveel kracht uit zo'n klein blokje.
                              En zie 366000 km verder is er nog altijd geen sleutel aan geweest. Die blokken zijn voldoende getest door de constructeurs volgens mij.

@ LL: Moest ik van u zijn, ik kocht me een E280/320 CDI (huidig model). Ding is niet moeders mooiste, maar is gebouwd om km's te malen.
                              Pa heeft op 4.5 jaar tijd 260k km A6 gereden en is dan overgeschakeld op een E klasse (ondertussen 300k km op 5.5 jaar), met geen stokken krijg je hem nog in een A6 voor lange afstanden .
                              Qua gebruikskost ligt dat op 30 eurocent per km ongeveer (all in), dus zeer betaalbaar. Zeker om veel km te doen op enkele dagen is de E fantastisch (heeft net 1600 km op 2 dagen afgelegd).
                              Bijkomend voordeel van een E is de onbeperkte km-garantie de eerste 2 jaar, wat voor u best handig kan zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                vs

+ YouTube Video

die SL65 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK zo gaan. Eat this RS6

Comment

• en wa kost zo ne SL65?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    en wa kost zo ne SL65?
                                    En wat krijg je... Een lelijk hok zonder ruimte

Comment

• 'k Vond de acceleratie ook al wat tegenvallen, voor 700pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        vs

+ YouTube Video

phoe... matigheid

Comment

• mooie foto,geeft mooi de realiteit weer(binnenkort dan)

Comment

Working...
                                          X