Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    mja, bedriegerij...

Het staat weldegelijk letterlijk in de advertentie dat het een 525i is geweest, en die dan pas is omgebouwd.
    Dus op dat vlak kan je al niet zeggen dat de koper 'bedriegt' wordt.

Of er natuurlijk een aantal details niet identiek zijn aan een M5 (maar daar weet ik bijna niks van), en dat dat in de advertentie wel staat, ja inderdaad. Bedriegerij vind ik een fel woord hiervoor (je gaat tenslotte kijken naar de wagen en je keurt hem zelf hé, als het je niet aanstaat verplicht niemand je het spul toch te kopen (zelfs niet als de verkoper "zien is kopen" schrijft...)), je kan het eerder als verkoopspraat beschouwen.
    Wel ja, ook goed. Soms moet ik me wat minder hard uit leren drukken.

En toch : "de wagen verschilt dan ook op geen énkel vlak van een originele M5 touring" (let op het accent op enkel), da's imo een zéér zware aanfluiting van de realiteit. Maar 't wordt getemperd door het feit dat wordt vermeld dat het origineel een 525i was, yep.

Had er nu nog gestaan "de wagen verschilt dan ook op weinig vlakken van een originele M5 touring", ik zou 't kunnen aanvaarden hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
      ik vind juist dat dat "zien is kopen" zinnetje mensen afschrikt imo
      Vind ik persoonlijk ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Vind ik persoonlijk ook.
        Bij mij mogen ze lokkertjes schrijven al wat ze willen, zolang de weergegeven feiten maar correct zijn. Een in originele en goeie staat verkerende whatever mag worden aangekondigd als "SNELLER DAN VEYRON ZE!!!!" en "VOORZEKERST DE VETSTN OTTO DAJ OOIT IN JE LEVEN GAAT HEBBEN!!!!!", zolang de auto in correcte staat is en de verdere vermeldingen vertrouwenswaardig overkomen, kan me dat niet bommen. Inclusief "zien is kopen".

De combinatie van "niet van een echte te onderscheiden" hier is voor mij (en ik vermoed voor vele échte M-lovers eveneens) de enige doodsteek. Ik wil 't liefst van een liefhebber met kennis en ervaring kopen, en als 't kan ook nog 'es met een fluwelen rechtervoet. De kar van de Sasse z'n broer echter komt helemaal niet over als "van een kenner/liefhebber", immers die zou (zo voel ik het toch aan) dat ene zinnetje daar er echt niet hebben bijgezet. En dan gooit de "zien=kopen" ook nog olie op het vuur ja.

Enfin. 'Ie gaat weg, ik vind dat eigenlijk nog niet eens zo'n slechte zaak. En ze hebben de fun eraan gehad, nu hopen dat ze er niet teveel op verliezen of, in 't beste geval, nog wat aan over houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          "VOORZEKERST DE VETSTN OTTO DAJ OOIT IN JE LEVEN GAAT HEBBEN!!!!!",

West-Vlaandr'n

Comment

• Tizzier ossan leutih, wi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
              ging jij niet terug naar Merc?
              ja hey, wie weet....

Er zijn nog genoeg auto's die me aanstaan. E30 M3, E34 540i touring/M5 touring, E36 M3 sedan, .... maar idd, de 190 blijft een speciaal plaatsje in m'n hart innemen

Eérst sparen (en dat gaat hier nu eenmaal vrij traag, sparen = werken, wat als student niet altijd even evident is maar ik doe desalniettemin m'n best), en dan zien welke wagen én emotioneel én rationeel aan de eisen kan voldoen

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              mja, bedriegerij...
              .... is inderdaad zwaar uitgedrukt, maar het klopt dat er iets nicht stimmt in de advertentie. Maar - laat ons eerlijk zijn - da's bij 80% van de advertenties wel het geval, om de simpele reden dat veel verkopers zich er nét iets minder in verdiepen dan ons hier. Ik denk maar aan al die bmw's die te koop staan met een zeer goed draaiende V6 etc.

Wat ik meer bedriegerij vind, is de maar al te vaak gebruikte 'full option' die zéér zelden op z'n plaats is. Sommige duitse wagens kan je zelfs niet full option nemen, je moet meestal wel ergens iets kiezen en iets anders gedwongen laten vallen..... enkel inspiratieloze jappen kan je full option nemen door een 3-tal vakjes aan te vinken

Comment

• Wat een stel weners zitten hier toch samen op het forum. Heb met opzet geen topic gemaakt in de te koop sectie omdat ik wist dat er gemelk van ging komen. Heb al spijt dat ik de link gepost heb.

Ik wil hier helemaal NERGENS verkondingen dat ik een genuine E34 M5 touring te koop aanbied, dus wil daar ook niet over aangesproken worden.

Comment

ik vind juist dat dat "zien is kopen" zinnetje mensen afschrikt imo
                  Daar bedoel ik toch gewoon mee dat als je'm zien, je meteen verkocht zult zijn gezien de staat, onderhoudsgeschiedenis, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                    Daar bedoel ik toch gewoon mee dat als je'm zien, je meteen verkocht zult zijn gezien de staat, onderhoudsgeschiedenis, ...

Ik denk niet dat er veel dat als dusdanig gaan interpreteren.

Comment

Bij mij mogen ze lokkertjes schrijven al wat ze willen, zolang de weergegeven feiten maar correct zijn. Een in originele en goeie staat verkerende whatever mag worden aangekondigd als "SNELLER DAN VEYRON ZE!!!!" en "VOORZEKERST DE VETSTN OTTO DAJ OOIT IN JE LEVEN GAAT HEBBEN!!!!!", zolang de auto in correcte staat is en de verdere vermeldingen vertrouwenswaardig overkomen, kan me dat niet bommen. Inclusief "zien is kopen".

De combinatie van "niet van een echte te onderscheiden" hier is voor mij (en ik vermoed voor vele échte M-lovers eveneens) de enige doodsteek. Ik wil 't liefst van een liefhebber met kennis en ervaring kopen, en als 't kan ook nog 'es met een fluwelen rechtervoet. De kar van de Sasse z'n broer echter komt helemaal niet over als "van een kenner/liefhebber", immers die zou (zo voel ik het toch aan) dat ene zinnetje daar er echt niet hebben bijgezet. En dan gooit de "zien=kopen" ook nog olie op het vuur ja.

Enfin. 'Ie gaat weg, ik vind dat eigenlijk nog niet eens zo'n slechte zaak. En ze hebben de fun eraan gehad, nu hopen dat ze er niet teveel op verliezen of, in 't beste geval, nog wat aan over houden.
                      Misschien een beetje minder op 't gevoel afgaan, maar wat meer op feiten ? Ben mij hier weer zwaar aan't opjagen, wat niet echt verstandig is.

Omdat iemand een projectje op poten zet maar er nadien geen OEM velgen onder legt, is hij meteen geen liefhebber/kenner ? BULL SHIT.
                      Denk dat er niet veel karren van die leeftijd zijn die zo goed onderhouden zijn. Onlangs zijn nog alle raamrubbers vervangen omdat ze wat begonnen te verduren (geen lekken, maar puur optisch). Denk dat dat een goede indicatie is voor de manier waarop er met die kar omgesprongen is.

De wagen is tevens niet van mijn broer, maar dat doet er hier ook niet toe eigenlijk.

Comment

Idd, zo vond ik het toch overkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Ik denk niet dat er veel dat als dusdanig gaan interpreteren.
                          't Is al weg se ...

Comment

"De wagen verschilt dan ook op geen énkel vlak van een originele M5 touring."

Euhm... and they are trying to joke whó exactly?
                            Ik wil helemaal niemand in de zeik nemen. Bij wijze van spreke ga je amper verschillen vinden. De main components: motor, ophanging, remmen, interieur, exterieurkleur, ... is allemaal OEM BMW ///M.

Anders had ik ook helemaal niet gezegd dat er geen ///M Power kleppendeksel op staat.

Comment

Heeft 'ie ook 't M5-interieur (zetels, deurbekleding, centrale console, paneel rond pook, ...)? Of gewoon zwart leder?
                              Misschien is er ergens nog een cm² in niet-///M leder, wie zal het zeggen
                              Het interieur is (zal mij een beetje nuanceren, anders krijg ik weer gemelk over mij) in zéér grote lijnen BMW ///M.

Comment

ah ok
                                komt voor de meeste mensen als een verplichting over vandaar..
                                in ieder geval,succes met de verkoop!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  kan je eens een foto posten van dat blok zonder M-kleppendeksel? Je hebt toch nog altijd die vlinderkleppen? Zien ze dat écht niet op de keuring, of heb je best hier en daar wat connecties op de keuring?

En wanneer is die omgebouwd, hoeveelste eigenaar, hoeveel km's na ombouw,....?
                                  Ben jij nu eigenaar, of was die van een kameraad?
                                  Zijn de ophanging, de volledige achteras, de remmen etc. ook vervangen door originele M-delen?
                                  En verkoop je hem niet zonder die 19'ers, met de originele 18" M-velgen?
                                  Zal dat allemaal in een mooi mailtje zetten, hier op't forum komt er toch enkel gemekker.

De wagen wordt zo gekeurd als 'ie erbij staat en zal ook een keuring voor verkoop krijgen.

Kan al meteen zeggen dat de ophanging, remmen, achteras, ... allemaal OEM ///M zijn.

Comment

ah ok
                                    komt voor de meeste mensen als een verplichting over vandaar..
                                    in ieder geval,succes met de verkoop!
                                    Nee, helemaal niet. Ik koop ook niks dat ik niet gezien,gevoeld, ... heb.

Comment

• Ik denk niet dat De Sasse een bepaalde doelgroep wilt aanspreken, zoals de M-Lovers of kenners. Hij wil gewoon z'n auto verkopen en er is hier weeral zo'n grote hijsa over. als je niet geinteresseert bent, lal er dan ook niet over en laat het zo!

Comment

• Uh-oh, had ik geweten dat je zo'n lange tenen had, 'k had helemaal niks gepost. Succes nog met de verkoop en m'n excuses dat ik durfde te replyen op 't posten van je annonce.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                          Ik denk niet dat De Sasse een bepaalde doelgroep wilt aanspreken, zoals de M-Lovers of kenners. Hij wil gewoon z'n auto verkopen en er is hier weeral zo'n grote hijsa over. als je niet geinteresseert bent, lal er dan ook niet over en laat het zo!

Sorry

Sassefrits ---sassystress ?

Comment

Working...
                                          X