Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Uh-oh, had ik geweten dat je zo'n lange tenen had, 'k had helemaal niks gepost. Succes nog met de verkoop en m'n excuses dat ik durfde te replyen op 't posten van je annonce.
    Ik heb respect voor je mening als iemand die veel van BMW afkent, maar ik ben de dat-is-geen-echte-M5 effe beu.

In de advertentie staat duidelijk dat er vertrokken is van een 525i touring. Er staat dan ook bij dat de wagen op papier nog steeds een 525i is.

Hij is inderdaad niet meer standaard (soundsystem, navi, velgen, ...) maar dat heeft helemaal NIKS te maken met liefhebberij of het al dan niet zijn van een kenner te maken. De wagen heeft méér dan tijdig zijn onderhoud gekregen. Kan zelfs zeggen dat hij vrij maniakaal onderhoud geweest is.

Je mag altijd eens komen kijken als je dat in twijfel trekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Sassefrits ---sassystress ?
      Vandaag wel een beetje. Sorry ...

Comment

Sorry

Sassefrits ---sassystress ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
          Vandaag wel een beetje. Sorry ...
          Bwa, gene stress. Het is nu eenmaal een OEM forum he. Voor mij persoonlijk zou de "echtheid" minstens 5.000 EUR waard zijn, ook al is die kar volledig maar dan ook zo goed als volledig opgebouwd uit originele onderdelen.

Comment

Bwa, gene stress. Het is nu eenmaal een OEM forum he. Voor mij persoonlijk zou de "echtheid" minstens 5.000 EUR waard zijn, ook al is die kar volledig maar dan ook zo goed als volledig opgebouwd uit originele onderdelen.
            Ik ben eigenlijk ook meer fan van een "echte" M5, maar kijk, dit is het nu jammergenoeg niet. Kan dan ook moeilijk verkondigen dat 'ie 't wel is hé

Wat ik bedoel met "je ziet géén verschil met een echte M5" is dat je 't aan 90% van de geinteresseerden zou kunnen verkopen als zijnde een fully originele E34 M5 touring, zonder dat er een haan naar zou kraaien ... Maar dan doen we dus niet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
              Ik heb respect voor je mening als iemand die veel van BMW afkent, maar ik ben de dat-is-geen-echte-M5 effe beu.

In de advertentie staat duidelijk dat er vertrokken is van een 525i touring. Er staat dan ook bij dat de wagen op papier nog steeds een 525i is.

Hij is inderdaad niet meer standaard (soundsystem, navi, velgen, ...) maar dat heeft helemaal NIKS te maken met liefhebberij of het al dan niet zijn van een kenner te maken. De wagen heeft méér dan tijdig zijn onderhoud gekregen. Kan zelfs zeggen dat hij vrij maniakaal onderhoud geweest is.

Je mag altijd eens komen kijken als je dat in twijfel trekt.
              Sissyfritz, chill man!

Ik heb nooit de staat van de auto in twijfel getrokken, enkel gezegd dat IK enorm veel belang hecht aan uitspraken zoals "niet van echt te onderscheiden". Ik las hier tussen al die posts dat de motor en de ophanging en de remmen zijn aangepast. Van de rest heb ik geen weet. Aangezien je jouw projectje hier nooit hebt voorgesteld (ik heb zelfs ooit in PM gevraagd of 't de jouwe was of niet, en zelfs daar heb je nooit op geantwoord) ben ik er dan ook van uit gegaan dat je de zeer omslachtige zaken zoals de belederde middenconsole b.v., niet hebt overgeplaatst. Ik kan daar fout in zijn, ontken ik niet.

Voorts is het m'n niet kwaad bedoelde mening dat ik die stelling een beetje straf vind, that's all. Da's toch gepermitteerd, dacht ik?

Nogmaals : succes met de verkoop. En misschien volgende keer, als je zo'n fanastisch project op poten zet, hier 'es een topic aanmaken erover, niet alleen ik zouden de werken met bewondering volgen. 't Is maar een tip.

En 't warm weer is over -> best de sandalen weer uitdoen, dan zitten de teentjes wat beter beschermd.

Comment

Sissyfritz, chill man!

Ik heb nooit de staat van de auto in twijfel getrokken, enkel gezegd dat IK enorm veel belang hecht aan uitspraken zoals "niet van echt te onderscheiden". Ik las hier tussen al die posts dat de motor en de ophanging en de remmen zijn aangepast. Van de rest heb ik geen weet. Aangezien je jouw projectje hier nooit hebt voorgesteld (ik heb zelfs ooit in PM gevraagd of 't de jouwe was of niet, en zelfs daar heb je nooit op geantwoord) ben ik er dan ook van uit gegaan dat je de zeer omslachtige zaken zoals de belederde middenconsole b.v., niet hebt overgeplaatst. Ik kan daar fout in zijn, ontken ik niet.
                Ben misschien niet op alle vlakken even verdraagzaam, sorry En zeggen dat ik jouw reactie had zien aankomen ...

Wat ik sówieso kan zeggen is dat de wagen qua techniek/aandrijving/mechaniek fully OEM (!) BMW E34 M5 is.
                Daarentegen wil ik gerust toegeven dat er in 't interieur wat foutjes kunnen zitten. 't Is dan ook een full opt 525i, dus het is perfect mogelijk dat er een aantal zaken zijn die specifiek waren aan de E34 M5 (qua interieur dan) die niet mee overgezet zijn.

Comment

• No hard feelings, hè kerel. Verwacht gewoon niet dat er op 'n detaillistisch ingesteld forum als dit zomaar alles "geslikt" wordt, zéker als je ons hier nooit (tenzij ik erover gekeken heb, indien dat zo is m'n welgemeende excuses) van deftig fotomateriaal hebt voorzien. Er bestaat hier massa's interesse voor zo'n dingen. De "ach ik post het hier niet want er zal toch alleen maar gezeik van komen"-ingesteldheid is net een halve self-fulfilling prophecy, op dat vlak. Mijn kar is ook niet meer OEM en ik kan deftig ombouwwerk met respect voor 't origineel én met kennis/kunde zéér zeer hard appreciëren, dat weet jij ook wel.

Comment

• Mijnen kleinen teen zegt me dat er pics zitten aan te komen, hoezeeeee!

Comment

• Do we still love M's ???

Comment

Mijnen kleinen teen zegt me dat er pics zitten aan te komen, hoezeeeee!
                        k was al ff bezig gTa

Comment

• Heb een topic opgestart bij Fotoreportages

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                            Do we still love M's ???

Bedankt om ineens met de meest foute te beginnen

Comment

Do we still love M's ???
                              Ja, maar die niet zo heel hard. Een facelift touring, misschién.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Bedankt om ineens met de meest foute te beginnen
                              Awel!

Comment

Ja, maar die niet zo heel hard. Een facelift touring, misschién.

Awel!
                                Da gebeurt er as ge ne mens opjaagt! Iemand moest toch die eeuwige discussie verbreken. Die iemand komt nu uit als een clown

Comment

Da gebeurt er as ge ne mens opjaagt! Iemand moest toch die eeuwige discussie verbreken. Die iemand komt nu uit als een clown
                                  Ja. Doe maar snel een kunstje.

Comment

Ja. Doe maar snel een kunstje.
                                    Totally

Comment

• Kvoel dat het tijd is voor iets!

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Twas lang geleden

Comment

• Geile BBS-velgjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                          Kvoel dat het tijd is voor iets!

Twas lang geleden
                                          3e repost al ofzo. Maar zoooooo'n lekkere kar
                                          Dat interieur en die velgen. En de kleur

Comment

Working...
                                          X