Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    met de spuitbus gespoten addenda (achterspoiler, ...).

en dan nog dat van die 'aftandse E30-ragkrellen zijn niet welkom op de trackday'...

ik snap het wel hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
      Travel fast, and in style

Dan koop je eerder dit:

Desnoods zonder striping!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

en dan nog dat van die 'aftandse E30-ragkrellen zijn niet welkom op de trackday'...

ik snap het wel hoor

Jouw ding is geenszins aftands!!

Aftands, dat zijn die 320i en 325i van de ERAN Experience, bijvoorbeeld.

Jouw E30 =

Comment

• uiterst doeltreffend, ziet wel niet uit.

Comment

• Zijn dat slicks?

Vette ringtool.

Comment

• Die bestuurder
              Tomski meets VDB

Comment

Zijn dat slicks?

Vette ringtool.
                sportcup dacht ik.
                Persoonlijk denk ik dat een E36M3 een betere ringtool is.

wat denk jij daarvan? ik vind dat een E36 stabieler aanvoelt bij het inremmen, zeker als de snelheid wat hoger ligt (+120)

Ik ga er gewoon niet meer op met de M, neem liever mijn de E36
                Last edited by ; 20/05/2008, 02:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  Travel fast, and in style

Ik vind die tv-schermpjes nu eens echt lelijk ingewerkt in het interieur. Zo grote lompe schermpjes die er precies zijn tegengeplakt.... Waarom opteren ze niet voor schermpjes die in de hoofdsteunen zijn ingebouwd?

Liever de Alpina dan de M.

Comment

• Neen, liever de M6-velgen dan die ouwe poeiers van Alpina. En dat interlagos blau valt me veel beter dan dat Alpinakleurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                      Serieus!?

Iets voorgehad met de M misschien?

Comment

• [/quote]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          wie is hier op zoek achter een E36 M3

http://www.bmwfrank.be/Pages/Stock_d...id=329&start=0
                          Fuck die is zo knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Fuck die is zo knap.
                            Echt hé!

één van de eerste E36's die me echt een 'damn fack' gevoel doet krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                              sportcup dacht ik.
                              Persoonlijk denk ik dat een E36M3 een betere ringtool is.

wat denk jij daarvan? ik vind dat een E36 stabieler aanvoelt bij het inremmen, zeker als de snelheid wat hoger ligt (+120)

Ik volg je. E36Z is minder stabiel.

Ik zou, ook om wille van de aanschafprijs van 't basisvoertuig, ook zonder twijfelen een E36 M3 berline nemen. Liefst een 3-liter, die zijn al wat goedkoper, de motor is nog betrouwbaarder, ze gaan vet snel genoeg. Dan wat mods en klaar.

Comment

• Is een E36 M3 3.2 minder betrouwbaar dan?

Comment

• Bwoah, minimaal of niet. Maar zo'n 3-liter lijkt me toch ongeveer de 't best tegen "abuse" bestand zijnde motor. Plus de stukken zijn (als ik me niet vergis) ook iets makkelijker te vinden, en goedkoper.

Althans, da's toch mijn idee.

Belangrijk ook is dat je er eentje kan nemen die dan nog ouder is (dan een 3.2), wat weer scheelt in de prijs.

Comment

• Zo'n 3.0 schijnt vooral in de lage toeren nog al saai te zijn, waar de 3.2 een stuk beter doet.

Maar dat is maar van horen zeggen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                      Echt hé!

één van de eerste E36's die me echt een 'damn fack' gevoel doet krijgen
                                      Hij schreeuwt wel om Toerke's velgen.

Comment

• Wie rijdt er nou lage toeren op circuit?

Kijk, liever een berline, maar een coupé will do fine too.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Vette kleur voor een circuitbak + lekker cheap. Als die kilometers kloppen, tenminste... Wat gedoe uitvijzen, wat ander gedoe opvijzen, en klaar.

Comment

Wie rijdt er nou lage toeren op circuit?

Kijk, liever een berline, maar een coupé will do fine too.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Vette kleur voor een circuitbak + lekker cheap. Als die kilometers kloppen, tenminste... Wat gedoe uitvijzen, wat ander gedoe opvijzen, en klaar.
                                          Nog niet te duur eigenlijk, zo'n E36 M3!

Comment

Working...
                                          X