Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
    Nog niet te duur eigenlijk, zo'n E36 M3!
    da's dan ook een vrij goedkope, zeker gezien die km'stand is hij bovenmodaal goedkoop geprijsd.

gTa, uw mening over S50 + LPG (Prince, Vialle,...)?

Comment

• Doe mij dan toch maar een 3.2 sedan hoor:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=47293399

E36 M3 sedan

Comment

• http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=45057512

MA FAK

Comment

• http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=49099983

Comment

• Een E36 M3 heeft zeker nooit ESP?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Een E36 M3 heeft zeker nooit ESP?
              Denk het niet.

hopelijk...

Comment

• http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=47314418

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Denk het niet.

hopelijk...
                  Den RRD wil geen snelle auto's zonder ESP

Comment

• Dan moet RRD leren rijden zonder ESP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Den RRD wil geen snelle auto's zonder ESP

S55 kompressor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                        Dan moet RRD leren rijden
                        Feit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                          Neen, liever de M6-velgen dan die ouwe poeiers van Alpina. En dat interlagos blau valt me veel beter dan dat Alpinakleurtje.
                          Alpina-velgen staan veel beter onder de 5 dan de M6-velgen imo.

M6-velgen onder de 5 zorgen voor een tjoeninggehalte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Ik volg je. E36Z is minder stabiel.

Ik zou, ook om wille van de aanschafprijs van 't basisvoertuig, ook zonder twijfelen een E36 M3 berline nemen. Liefst een 3-liter, die zijn al wat goedkoper, de motor is nog betrouwbaarder, ze gaan vet snel genoeg. Dan wat mods en klaar.
                            Mods:
                            • H&R stabi's, gewindefahrwerk met instelbare demping, domstrebe voor en achter.
                            • semislicks op originele velgen
                            • sparco stoel en stuur
                            • Vleugel op kofferbak
                            • NIEUWE remschijven, blokken, remolie
                            15k euro heb je een super racecar.

Hart zegt ja, pa zegt neen

Comment

• Hé, dat ken ik, maar vervang de p door een z (in 't Antwaaarps dan).

Ik zou een KW Clubsport ophanging steken, met KW Clubsport anti-rolstangen en KW uniballs, ook met KW camber plates (binnenkort verkrijgbaar), Powerflexkes alom, veerpootbrug v+a, tweedelige gegroefde remschijven van origineel formaat, Pagidjes, Goodridge, AP 600, Wiechers rolbeugel, wat strippen (achterzetel moet er toch al uit), twee kuipjes vooraan met 5-punts gordels, evt. ander stuurtje, PerformanceBox, cold air intake (juste voor de sound power gaat dat toch niet vet veel extra geven), mistlichtjes ditchen en extra koelkanaaltjes voor de remmen, en als 'ie dan toch op de brug moet voor al dat KW-spul, dan mag er aan 't chassis ook 't één en 't ander bijgelast worden om 'm wat beter bestand te maken tegen die reteharde klappen.

Spoiler achteraan, i don't know. 't Scheelt veel qua wegligging, maar 'k vind 't écht lelijk.
                              Last edited by ; 20/05/2008, 19:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                Goed doenbaar, waarschijnlijk.

Waarom niet? Ik zie daar geen graten in, maar technisch kan ik dat niet onderbouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  da's dan ook een vrij goedkope, zeker gezien die km'stand is hij bovenmodaal goedkoop geprijsd.

Doenbaar. Wel sequentieel systeem.

En niet te hoog en niet te lang in toeren op gas.

Sleuren doe je met naft

Comment

• huh, versta ik dat goed?

Wordt het hier moreel gedoogd een M op gas te zetten? Had ik niet verwacht en zeker niet van gTa

Ikzelf zou het zeker willen doen, maar imo hoort het niet
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• gTa zegt toch nergens dat hij het zelf zou doen?

Volgens mij bedoelt hij enkel dat hij technisch gezien geen probleem ziet om het al dan niet te overwegen.

Comment

• Ik snap niet wat er fout aan is om op gas te rijden... Tegenwoordig geen PK verlies, je hoort 't niet, en je rijdt veel goedkoper, terwijl je daardoor dagelijks kan genieten van je 6pack.

Kom je op circuit dan zet je hem terug op benzine en geniet je ng zoveel meer! Ik zou 't doen, momenteel toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          Ik snap niet wat er fout aan is om op gas te rijden... Tegenwoordig geen PK verlies, je hoort 't niet, en je rijdt veel goedkoper, terwijl je daardoor dagelijks kan genieten van je 6pack.

Kom je op circuit dan zet je hem terug op benzine en geniet je ng zoveel meer! Ik zou 't doen, momenteel toch
                                          idem.

Mijn vraag was dan ook niet moreel, wel technisch.... Als er een LPG-installateur mij één of twee jaar garantie op de motor kan geven, zou ik dat maar al te graag doen. 3.0 Berline op LPI...

Comment

Working...
                                          X