Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    idem.

Mijn vraag was dan ook niet moreel, wel technisch.... Als er een LPG-installateur mij één of twee jaar garantie op de motor kan geven, zou ik dat maar al te graag doen. 3.0 Berline op LPI...
    En terecht...

Een 540i mag volgens iedereen op LPG maar op een M blok is 't fout

Comment

• Ik heb principieel ook niks tegen een BMW M, of een Merc AMG, of een Audi RS, op LPI. Wat zou daar fout aan zijn, principieel dan?

Technisch gezien zou ik, mocht ik 't zelf overwegen, wél 100% zeker zijn dat het veilig is (met zo'n gastank in je koffer op Zolder gaan sleuren lijkt me ook niet je dat als je b.v. keihard achterwaarts in de muur gaat of er iemand in je kont knalt), en dat het niet meer belastend is voor de techniek (is het niet zo dat een motor op LPI warmer loopt? da's ook niet ideaal voor te gaan tracken ... maar je kan uiteraard altijd omswitchen op benzine).

Comment

• Ik zou het nooit doen, komt op een of andere manier zo zielig over imo. Maar iedereen zijn mening natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
          Ik zou het nooit doen, komt op een of andere manier zo zielig over imo. Maar iedereen zijn mening natuurlijk
          'k zou het ook nooit doen maar zielig is toch niet op zijn plaats imo als je een 2000euro aan taksen en een veelvoud aan verzekering kunt betalen!
          ik zou het eerder gierig noemen

Comment

• ik weet het,de meningen zijn verdeeld maar ik ben fan
            ik kan niet wachten om hem is irl te zien.Komt er eigenlijk ook een touring m3?

Comment

• OMG, 730 pk en ziet er nog deftig uit ook:
              M5 by G-Power:

Meer
              YOUTUBE DEEL 1
              YOUTUBE DEEL 2

Comment

• Voor die prijs koop ik me liever een M5 én een M3 cabrio :p
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                  Voor die prijs koop ik me liever een M5 én een M3 cabrio :p
                  Dan zal ik die van u met dubbel zoveel plezier voorbijrazen met de G-Power

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ik heb principieel ook niks tegen een BMW M, of een Merc AMG, of een Audi RS, op LPI. Wat zou daar fout aan zijn, principieel dan?

Technisch gezien zou ik, mocht ik 't zelf overwegen, wél 100% zeker zijn dat het veilig is (met zo'n gastank in je koffer op Zolder gaan sleuren lijkt me ook niet je dat als je b.v. keihard achterwaarts in de muur gaat of er iemand in je kont knalt), en dat het niet meer belastend is voor de techniek (is het niet zo dat een motor op LPI warmer loopt? da's ook niet ideaal voor te gaan tracken ... maar je kan uiteraard altijd omswitchen op benzine).
                    Een LPG-tank is een pak steviger dan een benzinetank. En per defenitie bij een accident dan ook veiliger....hoe het in de praktijk is, geen idee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                      ik weet het,de meningen zijn verdeeld maar ik ben fan
                      ik kan niet wachten om hem is irl te zien.Komt er eigenlijk ook een touring m3?
                      ²²²²

fan van het eerste uur hier, dé E9x M3 die je moet hebben bij uitstek!

Comment

• ²²²²²²

M3 sedans zijn altijd pokkegeil.

Comment

• Dat is de Hurricane

Comment

• Tuurlijk is een E90 M3 geil, maar na al die maanden die foto's zien, heb ik het toch nog steeds meer voor de E92.
                            E92 > E90 > E93.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                              OMG, 730 pk en ziet er nog deftig uit ook:
                              M5 by G-Power:

Meer
                              YOUTUBE DEEL 1
                              YOUTUBE DEEL 2
                              Qua looks prefereer ik deze (AMG-lookalike) bumper boven de originele M5 bumper!

Comment

• Vette velgen onder die Hurricane, alleen wel een maatje of 2 kleiner.

Comment

• E34 M5 touring op LPG op LV =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                    E34 M5 touring op LPG op LV =
                                    Lopen er eigenlijk in België, LV e34 tourings, is er m.a.w. al een pvg nummer voor deze wagens als LV? Ik veronderstel dat je vroeger wel een e34 in LV kon krijgen. Een e39 niet meer denk ik.

Hoe zit dat met de e53 X5, vroeger kon je die ook als LV inschrijven met achterbank, maar de wetgeving was dan veranderd. Maar hij wordt nog altijd als LV aanzien, enkel moet je nu volle pot taksen betalen. Dus als je nu een tweedhands X5 koopt die ingeschreven geweest is als LV en je haalt de achterbank eruit zodat je genoeg laadruimte hebt, wordt dit dan terug een volwaardige LV?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                                      Lopen er eigenlijk in België, LV e34 tourings, is er m.a.w. al een pvg nummer voor deze wagens als LV? Ik veronderstel dat je vroeger wel een e34 in LV kon krijgen. Een e39 niet meer denk ik.

Hoe zit dat met de e53 X5, vroeger kon je die ook als LV inschrijven met achterbank, maar de wetgeving was dan veranderd. Maar hij wordt nog altijd als LV aanzien, enkel moet je nu volle pot taksen betalen. Dus als je nu een tweedhands X5 koopt die ingeschreven geweest is als LV en je haalt de achterbank eruit zodat je genoeg laadruimte hebt, wordt dit dan terug een volwaardige LV?
                                      ja volgens mij wel. Als de helft van de wielbasis laadruimte is mag hij als lichtevracht ingeschreven worden.

Comment

• Is 27500 een goeie prijs voor een fully loaded (smg, 19", navi, nappa zimt, xenon,...) e46 m3 van 2001?

Comment

• Hoeveel km's?
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3
                                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
                                          X