Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Aha, hier zie:
    "Starting from the front of the car, the bumper area has a deeper, wider air intake, as well as an additional air-intake, that round hole on one side of the main intake. This provides a straight through air passage to the deep-breathing engine induction system."

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Nee gij. Air intake.

      Here is why :

      Comment


      • Comment


        • Repost

          Maar helemaal niet erg, zo'n zalige foto

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
            Repost

            Maar helemaal niet erg, zo'n zalige foto
            Inderdaad...

            Mocht ik een M3 kunnen kopen, ik zou hem kopen in het Silverstone,
            een fantastisch kleur

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
              Inderdaad...

              Mocht ik een M3 kunnen kopen, ik zou hem kopen in het Silverstone,
              een fantastisch kleur
              ²²²²²

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                De-ca-dent

                Comment


                • Ik vind de fout niet zo direct...

                  Comment


                  • Is dat stuur niet hetzelfde als van een gewone 3 maar dan met het kapje van een M3 ?

                    Blijven posten zo'n dingen gTa ! Dan leer ik bij!

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Serieus? Dat hoort onsymmetrisch te zijn ofwa?
                      Dude, gij ziet elke dag een CSL rijden en dat is u nog niet opgevallen?



                      Het is trouwens asymetrisch
                      Bijgevoegde Bestanden

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                        Ik vind de fout niet zo direct...
                        't Antwoord is al gegeven. Zogezegd officieel door BMW zelf getuned tot 400pk+ (of hoeveel is het), met als argument "zie maar naar 't label", en 't label is er eentje van Kempower (maar wat weten die Spanjaarden wat Kempower is ).

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Euhm, geen idee. Ik weet eigenlijk zelfs niet zeker dat 't daarvoor is, 'k vind het gewoon de meest logische verklaring. En waar de oliekoeler zit -> beats me, m'n mecanicien weet dat waarschijnlijk wel. Fine by me.
                          oliekoeler zit midden voor onderaan onder de koelwaterradiator

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            't Antwoord is al gegeven. Zogezegd officieel door BMW zelf getuned tot 400pk+ (of hoeveel is het), met als argument "zie maar naar 't label", en 't label is er eentje van Kempower (maar wat weten die Spanjaarden wat Kempower is ).
                            Ahzo... Jaja... Ik was heel de tijd iets optisch aant zoeken (buiten de CSL stukken dan)

                            Anyway.... Blijf 'zoek-de-fout' foto's posten! Leuk!

                            Comment


                            • Ik ben dus op zoek naar informatie over een E46 M3.
                              Heeft iemand sites met informatie over eventuele model veranderingen die zijn toegepast op dit model?

                              Comment


                              • Comment






                                • Comment






                                  • Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door ndagh Bekijk Berichten
                                      Ik ben dus op zoek naar informatie over een E46 M3.
                                      Heeft iemand sites met informatie over eventuele model veranderingen die zijn toegepast op dit model?
                                      Wat moet ge weten?

                                      't Belangrijkste :
                                      • vermijd bouwjaren 2000 en 2001
                                      • ga uitgebreid met de SMG testrijden, zodat je weet of 't iets voor jou is, of niet (en doe een gevarieerde trip, inclusief druk stadsverkeer en een parkeerprobeerseltje in een klein hol)
                                      • vermijd exemplaren zonder waterdichte historiek
                                      • vermijd exemplaren met "veel kilometers" (soms is dan al meer dan 40.000, soms is dat maar meer dan 160.000 km)
                                      Eentje zoeken (binnen budget) met een zeer propere historiek en in zo goed mogelijke staat zou prioriteit moeten krijgen op eentje zoeken in de kleurencombinatie die je mooi vindt en met al de opties die je wel en niet wil.

                                      Comment






                                      • Comment


                                        • Moet toch zalig zijn om daar in Vegas rond te cruisen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X