Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat maakt het toch vrij duidelijk dat die kerel een Lumma probeert na te maken.
- de kleur
- de donkere achterlichten
- de weliswaar verkeerde modified uitlaten
- de zwarte velgen met chrome omranding
Wat versta jij dan onder "fake lumma"?
Dit is ook een Lumma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk zeg toch ook dat het een 525i ofzo is
Ik zei gewoon dat die gast waarschijnlijk wel een echte M5 kan kopen maar er gewoon niet veel van afweet...
Daarnaast, als hij er toch niets van af weet waarom gaat ie dan toch nog een M5 achterna?
Jouw redenering houdt echt geen steek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDaar geldt toch vooral de wet: Hoe duurder hoe beter.
Daarnaast, als hij er toch niets van af weet waarom gaat ie dan toch nog een M5 achterna?
Jouw redenering houdt echt geen steek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMisschien heeft hij die kar gewoon zo gekocht en er veel te veel voor betaald omdat hij denkt dat hij met een echte M5 rijdt..
Daarnaast zal een van zijn vrienden hem er nooit op gewezen hebben dat hij met een fake rijdt zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDus een Lumma is per definitie oranje met donkere achterlichten en zwarte velgen?
Dit is ook een Lumma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat maakt het toch vrij duidelijk dat die kerel een Lumma probeert na te maken.
- de kleur
- de donkere achterlichten
- de weliswaar verkeerde modified uitlaten
- de zwarte velgen met chrome omranding
Wat versta jij dan onder "fake lumma"?
De kleur ok, de achterlichten hebben er veel van weg.
De uitlaat daarentegen vind ik eigelijk wel nog knap, knapper dan de standaard M5 uitlaat, en de velgen zijn ook beter dan de Lumma exemplaren.
Onder een fake lumma versta ik een 5-reeks die door een doe-het-zelver, bij wijze van spreken, in elkaar is gezet met onderdelen die er op lijken maar geen geheel vormen.
Comment
-
Als die km-stand klopt is dat een koopje.
Comment
-
Een Lumma is trouwens een regelrechte verschrikking, het zou verboden moeten worden. Die andere is gewoon een oranje M5 met nog wat mods. En die vind ik nog oké (al zou 'k er niet in gezien willen worden).
Comment
-
Het voorbije weekend was ik op vakantie in München, naast een bezoek aan BMW-Welt en het museum, kwam ik niet ver van mijn hotel dit tegen.
Blijkbaar een M-afdeling
Wat daar allemaal bij elkaar stond
Na een tijdje kwam er iemand van de conciërge naar buiten om te kijken wat ik deed.
's Morgens bij het ontbijt, passeerden een M3, een M5, een M5 touring, een M 6 ,.... Ik kon met moeite op mijn gemak eten
Comment
-
vervolg
Die E90 M3
Comment
-
vervolg
Comment
Comment