Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AC Schnitzer M3

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Stoptech?

Bangelijk in elk geval.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• geluid kan beter, er klopt iets niet mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Stoptech?

Bangelijk in elk geval.
          jip Stoptech

@Steve: ik vind het ook niet zo mooi klinken, beetje geforceerd

Comment

AC Schnitzer M3

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Nascar-sound

En handbak roelt een pak!
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Nascar-sound

En handbak roelt een pak!
              check het Audi S/RS topic voor een échte NASCAR sound

en ja handbakken

Comment

• Neeeeee

1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Idd, hoe krijg je zoiets over je hart

Comment

• Das gewoon een optie bij BMW toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Das gewoon een optie bij BMW toch?
                      serieus ?

Comment

AC Schnitzer M3

+ YouTube Video
                        FAK! Ik wil da!

Comment

• Yep, ne maat van mij z'n pa had een gloednieuwe 530d in zijn bezit (1v/d eerste) en jaja zo'n lichten vanachter In diene tijd vond ik dat wel nog vet, maar nu ieuw
                          -

Comment

• Ik vertrouw die fotos van Denniske niet meer.... die zijn zo schandalig goed, dat alles er giga-knap op lijkt.
                            Ik durf er voor wedden dat dat huis en die rode volvo op de foto in het echt ook een pak minder knap zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              µ
                              Eerst zo'n mooie kleur bestellen en dan zo verknoeien !

Ze moesten zijn rijbewijs afnemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                Ik vertrouw die fotos van Denniske niet meer.... die zijn zo schandalig goed, dat alles er giga-knap op lijkt.
                                Ik durf er voor wedden dat dat huis en die rode volvo op de foto in het echt ook een pak minder knap zijn.

Over satureren, lens vervorming en soms wat over contrast does the trick

Comment

• Snel 't niveau terug wat omhoog trekken na die knappe witte lichten

Comment

Dus die 3dingen is porker nu aan het doen met de foto van het vrouwtje dat hij binnen 4minuten in het "mijn-wijf-topic" gaat posten?

Comment

Das gewoon een optie bij BMW toch?
                                      Idd, een accessoire van BMW. Echt verschrikkelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Dat noemt men 'Levendige Kleuren' in Nikon-taal. Komen bijna zo van de camera.
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Idd, een accessoire van BMW. Echt verschrikkelijk.

Dat noemt men 'Levendige Kleuren' in Nikon-taal. Komen bijna zo van de camera.
                                        Kan je daar eens de originele, niet bewerkte foto van posten?

Comment

• Bij mij heet dat Vivid Colors

Maar voor de meeste camera's is dat gewoon extra satureren in één of ander na bewerkings programma. In de ogen van velen gaan foto's er op die eenvoudige manier snel beter uitzien.

Waarmee ik niet wil zeggen dat de uwe slecht zijn é, zekers niet!

Comment

Working...
                                          X