Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je kunt ermee lachen, maar ik heb meer voldoening in de 320 dan in de ///M
Dat ding wil/kan ik teminste op de limiet rijden zonder me echt zorgen te hoeven maken (financieel)
Kan ik goed begrijpen! De limiet van je veel krachtigere M Coupé zal een flink pak verder liggen dan die van je E36. En om een M Coupé om het scherpst van de snee over de Ring te jagen... boy, daar moet je talent voor hebben!
Wat een onzin over die gt-r. Er hebben amper mensen mee gereden, en diegene die ermee gereden hebben vinden hem geweldig. Ik zie ook niet in waarom het zo veel makkelijker is snel over de ring te rijden met een gtr, volgens mij is op de limiet rijden nooit echt makkelijk. En dan nog, je koopt wat je wil, als iemand een makkelijke auto wil is dat zijn recht, een m5 is ook veel makkelijker dan veel andere auto's.
En toch is de BMW bijna even snel. Bij het eerste sprintje van 50-200 km/uur zijn ze exact even snel... Enkel met vertrek met Launch Control is de Porsche iets sneller uit de startblokken. Toch wel een indrukwekkende prestatie van BMW...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Tot 140km/uur is het gelijk. Daarna is de E92 ervandoor. De E93 M3 weegt 230kg meer dan de E92. Voordeel van de E92 is ook dat deze een Hartge sportuitlaat heeft. Al weet ik niet of dit zoveel verschil kan maken...
In 13 seconden van 50 - 200 km/uur en in 23 seconden van 50 - 250 km/uur.
David, ben jij misschien je, of beter jouw E93 M3, aan het verdedigen tegen bepaalde mensen hier? Da's niet nodig hoor, we zijn overtuigd
over confrontatie C/M3. De C heeft een hamer van een motor, maar qua ophanging moeten ze jammer genoeg nog wat leren, en kunnen ze nu niet (meer) met BMW mee.
't Is te zeggen, wel als het op comfort aankomt, maar Mercedes (of beter AMG) heeft het hier over een totaal andere boeg gegooid en een voor hun wat onbekende weg ingeslaan: keiharde dempers voor een zo communicatief mogelijk weggedrag, maar met een verre van optimaal resultaat. En da's jammer.
Misschien beter op het oude gehouden? Ok, 't waren niet even scherpe rijtuigen als de M's, maar uiteindelijk kon je er nog loeihard mee door de bocht, met een onovertroffen comfort. Nu scoort de BMW beter op rijtechnisch vlak én op comfortvlak.
Ooit wisten ze wel hoe het moest, en da's nog het ergste. M'n 190 reed beter dan m'n E30 (je moet alles natuurlijk in z'n context zien, 't ging niet over een basisversietje) en was nog veel comfortabeler ook.
Een c amg kunt ge met gewone en harde ophanging krijgen. De een is comfortabel en best sportief, de ander is denk is ongeveer zo goed als die van de m3 qua prestaties maar ontzettend hard. Dat is wel het mooie aan de m3, hij heeft qua ophanging het beste van beide mercedes ophangingen.
Een c amg kunt ge met gewone en harde ophanging krijgen. De een is comfortabel en best sportief, de ander is denk is ongeveer zo goed als die van de m3 qua prestaties maar ontzettend hard. Dat is wel het mooie aan de m3, hij heeft qua ophanging het beste van beide mercedes ophangingen.
Comment