Gandini ja
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHuh?
Den uwen is gestolen en ze hebben da in de plaats gezet in de hoop dat je het nooit zou merken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHet heeft verdorie toch iets hoor met CSL-velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk zou moorden voor een Z4M
(en neet ik bedoel niet de forummer )
Bij mij omgekeerd, toch qua looks, aangezien ik met geen van beiden heb gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZ4M voor jou >> Z3M ?
Bij mij omgekeerd, toch qua looks, aangezien ik met geen van beiden heb gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZalige kleur, maar ik blijf het toch maar een steriele wagen vinden op 1 of andere manier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenSteriel?? Die wagen heeft toch juist heel erg uitgesproken trekken? Sterke bollingen, en scherpe lijnen... Een karaktervol design vindk.
Het doet me niks, en het lijkt alsof het een 7jaar oud model is, in mijn ogen.
Ik vind het niet lelijk ofzo he..gewoon....het laat me blauw-blauw of hoe zeggen ze dat, is nog toepasselijk ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZ4M voor jou >> Z3M ?
Qua looks vind ik de Z3M ook graver. dat is echt zo'n bad-ass car! Maar ik vrees dat ik het beest niet zou kunnen temmen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk vind een donkergrijze E92 M3 met de kleinste velgen in het titanium, bloedgeil.
Lijkt me een geschikte DD.
Comment
Comment