Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gandini ja

Comment

• BMW 520i M5

Comment

• Huh?

Den uwen is gestolen en ze hebben da in de plaats gezet in de hoop dat je het nooit zou merken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Huh?

Den uwen is gestolen en ze hebben da in de plaats gezet in de hoop dat je het nooit zou merken?
          Ze hebben de autostaanplaatsen dan ook volledig om zeep geholpen, aangezien ze die op de foto aan 't opzetten zijn.

Comment

• Zalige kleur, maar ik blijf het toch maar een steriele wagen vinden op 1 of andere manier

Comment

• Bangle designs hebben me nooit echt geraakt...

Comment

• Het heeft verdorie toch iets hoor met CSL-velgen.

Comment

• Ik zou moorden voor een Z4M

(en neet ik bedoel niet de forummer )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Het heeft verdorie toch iets hoor met CSL-velgen.
                    ... maar er zijn uitzonderingen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Ik zou moorden voor een Z4M

(en neet ik bedoel niet de forummer )
                        Z4M voor jou >> Z3M ?

Bij mij omgekeerd, toch qua looks, aangezien ik met geen van beiden heb gereden.

Comment

• Ik vind een donkergrijze E92 M3 met de kleinste velgen in het titanium, bloedgeil.

Lijkt me een geschikte DD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Z4M voor jou >> Z3M ?

Bij mij omgekeerd, toch qua looks, aangezien ik met geen van beiden heb gereden.
                            Z4M Coupé voor mij één van de knapste BMW's allertijden .

Comment

Zalige kleur, maar ik blijf het toch maar een steriele wagen vinden op 1 of andere manier

Steriel?? Die wagen heeft toch juist heel erg uitgesproken trekken? Sterke bollingen, en scherpe lijnen... Een karaktervol design vindk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                Steriel?? Die wagen heeft toch juist heel erg uitgesproken trekken? Sterke bollingen, en scherpe lijnen... Een karaktervol design vindk.
                                Smaak ivm auto's = pure subjectiviteit

Het doet me niks, en het lijkt alsof het een 7jaar oud model is, in mijn ogen.

Ik vind het niet lelijk ofzo he..gewoon....het laat me blauw-blauw of hoe zeggen ze dat, is nog toepasselijk ook

Comment

• Vandaag heel wat km's kunnen meebollen in een gloednieuwe E92 M3

Zucht...

Eigenaar had ervoor ook al een E92 maar heeft 'em nu ingeruild voor een exemplaar met dat M-DCT gedoe... Ferm exemplaar

Comment

Z4M voor jou >> Z3M ?

Qua looks vind ik de Z3M ook graver. dat is echt zo'n bad-ass car! Maar ik vrees dat ik het beest niet zou kunnen temmen...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Mooi, zelfs geslaagd, maar met die spiegels zijn ze wel deftig in de mist gegaan...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Ik vind een donkergrijze E92 M3 met de kleinste velgen in het titanium, bloedgeil.

Lijkt me een geschikte DD.
                                          Sapce grau of sparkling?

Comment

Working...
                                          X