Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Heel mooi geluid !! Leuk speelgoed, zijt er maar blij mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHeel mooi geluid !! Leuk speelgoed, zijt er maar blij mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenQua looks vind ik de Z3M ook graver. dat is echt zo'n bad-ass car! Maar ik vrees dat ik het beest niet zou kunnen temmen...Ieder zijn smaak eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenerg dikke sound M.L.!
In lage toeren (de voorlaatste hit op 't gaspedaal), dat diepe gebrul, vind ik echt machtig.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Alleen weet je niet hoeveel km's hij heeft
trouwens; zie net dat hij van ieper is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenInderdaad, mooi stuk.
Alleen weet je niet hoeveel km's hij heeft
trouwens; zie net dat hij van ieper is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenGilles heeft in één of ander topic perfect verwoord wat zo'n GT-R eigenlijk is... je moet het maar eens opzoeken!
Wat je schrijft over die GT-R, dat 'ie dat driften voor jou doet ... zelfs al is 't overdreven gesteld om een punt te maken ... ik geloof dat voor geen meter. Driften moet je nog altijd zelf doen, en met zo'n hyperefficiënte kar als de GT-R moet je m.i. van heel goeie komaf zijn om dat echt deftig te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk wil hier even nuanceren!
M5 is een techno-showcase, akkoord, en ik moet 'm niet net om die reden, maar er is een verschil in 8 settings voor je schakeltijden, 3 voor je ophanging, etc... en een differentieel die je uit alle mogelijke situaties sleurt..
Begrijp je? De ene blijft wel een achterwielaangedreven bitch die je kop eraf bijt als 't moet, de technologische toepassingen maken er geen foolproof ding van, terwijl de GT-R dat wel meer zal hebben...
Dit staat los van mijn (en wss. ook Maxime's) bewondering voor het feit WAT die GT-R is, wat Nissan daarmee tentoonspreidt, daar kan je IMO enkel voor op je knieën gaan. Vooral omdat volgens elke test ik lees, de GT-R analoog aanvoelt, helemaal niet computergestuurd of wat dan ook, respect is dus dik op z'n plaats...
Maarrr... waarom ik auto's als de GT-R liever niet op het toneel zie verschijnen... Zo'n kar luidt een nieuw tijdperk in, geen enkel merk kan nu achterblijven aangezien rondetijden e.d. marketinginstrumenten zijn geworden gaat Porsche een Turbo moeten ontwikkelen die hetzelfde doet (en dat kan niet met een zuiver "analoge" auto), dus de 99x Turbo gaat ook zo'n technologie-wonder worden, de F500 (of hoe het ook moge heten) gaat ook die kant op moeten, etc...
Het tijdperk van wagens die je op de NS zélf onder de 8.00min moet zien te krijgen na 3jaar oefenen is voorbij, toch wat betreft de grote merken, en dat betreur ik...
Plus een hele generatie rijders die zich Senna zullen wanen omdat ze een E30 M3, 964 RS zelfs een 997 GT2 voorbij vliegen op 't circuit zonder ook maar een spatje zweet te lossen, terwijl die andere gasten op 't scherp van de snee al hun talent aanspreken om hun kar zo efficiënt mogelijk rond 't circuit te jakkeren, dàt is pijnlijk...
En dat doet niks af van al de talenten van de GT-R.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar je hebt m'n stukkie tekst waarschijnlijk verkeerd begrepen (je bent niet de enige, dus misschien ligt 't gewoon aan m'n schrijfstijl). Ik heb toen proberen neerschrijven waarom ik b.v. een Exige of een GT3 RS zou verkiezen boven een GT-R, en ik heb geenszins gepoogd de GT-R neer te sabelen daarmee. Wel integendeel. De GT-R is hugely impressive, en als je dan nog 'es z'n prijs bekijkt, is 't helemaal af.
Wat je schrijft over die GT-R, dat 'ie dat driften voor jou doet ... zelfs al is 't overdreven gesteld om een punt te maken ... ik geloof dat voor geen meter. Driften moet je nog altijd zelf doen, en met zo'n hyperefficiënte kar als de GT-R moet je m.i. van heel goeie komaf zijn om dat echt deftig te doen.
Dat de GT-R in jouw plaats drift was maar gewoon bij wijze van spreken é slimme
(je moet er eerst een code voor invoeren: 4 keer kruisje, L1, R1, L2, R2, bolletje bolletje, R2)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk had je post helemaal correct begrepen hoor.
Dat de GT-R in jouw plaats drift was maar gewoon bij wijze van spreken é slimme
(je moet er eerst een code voor invoeren: 4 keer kruisje, L1, R1, L2, R2, bolletje bolletje, R2)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten'k denk dat de volgende Z4M met de V8 machtig gaat zijn,
zeker de roadster, de sound v/d V8 : 'k kijk er naar uit,
hopelijk eindelijk een boxster-beater
Comment
Comment