Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • In Deutschland vette E39 kunnen spotten.


    Last edited by ; 19/08/2008, 17:00.

    Comment


    • I do...

      M3 CS


      Car is available in std production spec, or by seperate negotiation, as it is now, on CSL black rims with 4 good PS2's, 4 corner A/P's, DS2500 rear pads, RS29 fronts, 4 corner KW3 adjustable bump and rebound dampers, KW clubsport adjustable camber turret tops, 70Kn front springs, 50Kn rears, TMS fast road geometry, +38mm front track, spare set of CSL rims on Pilot Sport Cups, further spare set of road PS2's.

      Comment


      • Prachtig, CSL's in "shadowlook"

        Comment


        • Zijn die te koop?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
            Zijn die te koop?
            That's the fcking spirit!!

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
              Zijn die te koop?
              Tesamen met de auto ja...

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Tesamen met de auto ja...
                Hij bedoelt de auto denk ik.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Hij bedoelt de auto denk ik.
                  Zou ik vreemd vinden aangezien het RHD M3's zijn

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Zou ik vreemd vinden aangezien het RHD M3's zijn
                    Dat kan je op de foto's wel niet echt zien natuurlijk. Maar hij is op zoek naar een CSL dacht ik.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      I do...

                      M3 CS
                      Worden veren altijd uitgedrukt in Kn (wat trouwens kN moet zijn?)
                      Normaal heb je toch veerconstantes, en die zijn bij auto's veel te ingewikkeld omdat 't totaal variabele dingen zijn.

                      Wat ik wil zeggen is dat er 1000 soorten 50kN veren kunnen zijn, die allemaal totaal anders zijn

                      Maar das te technisch denk ik hier

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Worden veren altijd uitgedrukt in Kn (wat trouwens kN moet zijn?)
                        Normaal heb je toch veerconstantes, en die zijn bij auto's veel te ingewikkeld omdat 't totaal variabele dingen zijn.

                        Wat ik wil zeggen is dat er 1000 soorten 50kN veren kunnen zijn, die allemaal totaal anders zijn

                        Maar das te technisch denk ik hier
                        Geen idee...

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

                          Bij mij omgekeerd, toch qua looks, aangezien ik met geen van beiden heb gereden.
                          is dat een hint?

                          denk dat het zo goed als onmogelijk is voor je om met een Z3 te rijden, vooral de plaats tussen het stuur en dashbord is een probleem...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

                            een vriendin van me (en teddy, Jerred, Lotusfreak) noemt dit model "de champignon"
                            Ze vindt de auto absoluut niet mooi, maar toch was de verleiding te groot om er eens een toerke mee door Hasselt te doen.
                            Eenmaal aan het rijden vond ze het aangenaam, het rondje door Hasselt spoorde uit tot een ritje naar Coo, we hadden er goed gegeten met uitzicht op de wagen en aan de andere kant uitzicht op het water...
                            Ik zat met mijn rug naar de wagen, zij had de wagen in het vizier en ze heeft meermaals gezegd dat de wagen "succes" had bij langslopend volk.

                            Toen terug naar huis gereden (stof gehad van een lokal in zijn swift sport ) en op het einde van de dag zei ze dat de wagen tochwel "iets" had...

                            De wagen is iets raars, net zoals vrouwen

                            Comment


                            • Filmpje van de M5, GSM geplakt op achterbumper en eens een ritje gedaan met de papa haha!
                              Je ziet wel een grijs scherm, maar dat is omdat die camera gericht was naar de bumper omdat de bumper anders duwde tegen het stop knopje om op te nemen haha. Love the sound

                              Last edited by Matthi; 20/08/2008, 01:00.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                een vriendin van me (en teddy, Jerred, Lotusfreak) noemt dit model "de champignon"
                                Ze vindt de auto absoluut niet mooi, maar toch was de verleiding te groot om er eens een toerke mee door Hasselt te doen.
                                Eenmaal aan het rijden vond ze het aangenaam, het rondje door Hasselt spoorde uit tot een ritje naar Coo, we hadden er goed gegeten met uitzicht op de wagen en aan de andere kant uitzicht op het water...
                                Ik zat met mijn rug naar de wagen, zij had de wagen in het vizier en ze heeft meermaals gezegd dat de wagen "succes" had bij langslopend volk.

                                Toen terug naar huis gereden (stof gehad van een lokal in zijn swift sport ) en op het einde van de dag zei ze dat de wagen tochwel "iets" had...

                                De wagen is iets raars, net zoals vrouwen
                                Bepaalde vrouwen. Vooral die waar jij altijd mee in contact komt.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                  hehe ik vind de Z3 dan weer een van de lelijkere bmw's gemaakt.... Ik vind dat hij niks uitstraalt, een stekkedooske. de Z4 vind ik dan weer stukken knapper Ieder zijn smaak eh
                                  kvin da ook

                                  Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Worden veren altijd uitgedrukt in Kn (wat trouwens kN moet zijn?)
                                  Normaal heb je toch veerconstantes, en die zijn bij auto's veel te ingewikkeld omdat 't totaal variabele dingen zijn.

                                  Wat ik wil zeggen is dat er 1000 soorten 50kN veren kunnen zijn, die allemaal totaal anders zijn

                                  Maar das te technisch denk ik hier
                                  hm, ik heb es zitten lezen op M42club.com en van wat ik er uit begrepen heb bestaan er veren met 1 of 2 waardes. Veren met 2 waardes hebben een deel dat zachter en een deel dat harder is (logisch ). Veren met 1 waarde hebben constante "Kn" (heb ook geen idee wat dit betekent).

                                  In praktijk lijkt me dan dat je een veer hebt waarvan het niet uitmaakt hoe diep ze wordt ingeduwt, ze veert recht evenredig in naarmate de kracht vergroot. Bij veren met verschillende Kn is de mate van invering recht evenredig tot aan een bepaald punt, waarop ze, stel dat je het op een grafiek zet, plots een grote stap maakt.

                                  Bweh, iemand die dit nog verstaat? Iemand die er wél iets van kent?


                                  vet filmke Matthi!

                                  edit:

                                  Oorspronkelijk geplaatst door http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_suspension
                                  Spring rates typically have units of N/mm (or lbf/in). An example of a linear spring rate is 500 lbf/in. For every inch the spring is compressed, it exerts 500 lbf. A non-linear spring rate is one for which the relation between the spring's compression and the force exerted cannot be fitted adequately to a linear model. For example, the first inch exerts 500 lbf force, the second inch exerts an additional 550 lbf (for a total of 1050 lbf), the third inch exerts another 600 lbf (for a total of 1650 lbf). In contrast a 500 lbf/in linear spring compressed to 3 inches will only exert 1500 lbf.
                                  tis te laat om heel de tekst te begrijpen
                                  Last edited by Asserti; 20/08/2008, 01:02.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    hm, ik heb es zitten lezen op M42club.com en van wat ik er uit begrepen heb bestaan er veren met 1 of 2 waardes. Veren met 2 waardes hebben een deel dat zachter en een deel dat harder is (logisch ). Veren met 1 waarde hebben constante "Kn" (heb ook geen idee wat dit betekent).

                                    In praktijk lijkt me dan dat je een veer hebt waarvan het niet uitmaakt hoe diep ze wordt ingeduwt, ze veert recht evenredig in naarmate de kracht vergroot. Bij veren met verschillende Kn is de mate van invering recht evenredig tot aan een bepaald punt, waarop ze, stel dat je het op een grafiek zet, plots een grote stap maakt.

                                    Bweh, iemand die dit nog verstaat? Iemand die er wél iets van kent?

                                    Ja ik versta 't sowieso, maar vind 't raar dat ze veren uitdrukken in kN (kilo Newton)

                                    Dus 50000N per veer is een gewicht +-5000kilo per veer. Maar dat zegt toch niets over de veer. Voor 't zelfde geld is die kei hard en veert ze amper, of is ze super lang en veert ze zoals een bic veertje.

                                    Daarom zou 't moeten uitgedrukken worden in 'k', de veer constante. Dat zegt al heel wat meer over de potentiele energie van die veer. Maar belange nog niet alles.




                                    Lekker technisch

                                    Comment


                                    • Wat een geluid van die v8 met eisenmann, echt perfect v8 geluid, gegorgel onderin en toch mooi doortrekken.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Ja ik versta 't sowieso, maar vind 't raar dat ze veren uitdrukken in kN (kilo Newton)

                                        Dus 50000N per veer is een gewicht +-5000kilo per veer. Maar dat zegt toch niets over de veer. Voor 't zelfde geld is die kei hard en veert ze amper, of is ze super lang en veert ze zoals een bic veertje.

                                        Daarom zou 't moeten uitgedrukken worden in 'k', de veer constante. Dat zegt al heel wat meer over de potentiele energie van die veer. Maar belange nog niet alles.




                                        Lekker technisch
                                        die K is zeker het aantal mm ze uitrekt per #Nm eraan hangt? Fysica is al 4 jaar geleden en denk niet dat ik dat ooit gezien heb, ma leer wel graag bij
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Wat een geluid van die v8 met eisenmann, echt perfect v8 geluid, gegorgel onderin en toch mooi doortrekken.
                                          Ik ben er zot van!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X