Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
    Drifting CSL

CSL vs RS4
    Aktuelles Programm, News, die besten Clips, ganze Folgen und Hintergrundinformationen zu den Sendungen von ProSieben. WE LOVE TO ENTERTAIN YOU.

GT3 996 vs CSL
    http://video.google.nl/videoplay?doc...51567396393088
    Ben je al zeker dat je de CSL gaat kopen Seba?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
      Ben je al zeker dat je de CSL gaat kopen Seba?
      Bezig met +/- grondig te bezien op € vlak

Comment

• Zalig filmtje @ spa.
        Die steve kan toch verdomme rijden met zijn zalig witte CSL
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Bezig met +/- grondig te bezien op € vlak
          Dat is het vlak wat een hekelpunt is op deze leeftijd he, ik ken het.

Als je een goeie wilt $$$$$$$$$$

Ook als enige en dagelijkse auto niet zo evident...

Maar als je het kan betalen en onderhouden en je doet door de week niet veel km's: DOEN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
            Dat is het vlak wat een hekelpunt is op deze leeftijd he, ik ken het.

Als je een goeie wilt $$$$$$$$$$

Ook als enige en dagelijkse auto niet zo evident...

Maar als je het kan betalen en onderhouden en je doet door de week niet veel km's: DOEN
            Pas maar op, ik was ervan verschoten, ik heb de indruk meer comfort te hebben in de CSL dan in mijn coupé

Comment

Pas maar op, ik was ervan verschoten, ik heb de indruk meer comfort te hebben in de CSL dan in mijn coupé
              Verliefd zijn

Dat vind ik, en nog wel andere denk ik, een rare uitspraak maar ik heb nog met geen van beide gereden, laat staan lange afstanden en afwisselend stads- en autowegverkeer.

In alle geval als je een echte liefhebber bent en je beschikt over de mogelijkheden om hem te rijden mag je dat eigenlijk allemaal niets uitmaken...

Als ik ooit nog wat geld teveel heb wil ik er ook wel een

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door машина Bekijk Berichten
                beestachtig ding zo'n M3 berline!
                hey, das een foto van mij!
                waar ben je aan die foto geraakt want die staat nog niet online op mijn eigen site?

de wagen is een perswagen uit Bornem, een europese plaat erop en dat ziet er proper uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten

Da's eigenlijk geen M! Da's hetzelfde als een gewone 535i met een M Sport Pack, dus een uitrustingspakket met een beetje andere bumpertjes en sportzetels en nog wat gedoe. Zoals je nu b.v. een M Sport Pack kan krijgen op een BMW 120d.

Er is maar één E28 M, en dat is de M5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Doe je dat omdat je het tegen EricV hebt ofzo?

Comment

• Nee, 'k wou niet "kijvend" of "terechtwijzend" overkomen.

Comment

Nee, 'k wou niet "kijvend" of "terechtwijzend" overkomen.
                        Maar we kennen je zo! Wees jezelf tante

Comment

• Beetje bizar dat er toen wel een M5 was en geen "M6" maar een M635CSi vind ik, want ze hebben dezelfde motor.

Comment

Nee, 'k wou niet "kijvend" of "terechtwijzend" overkomen.
                            Korte samenvatting: bij BMW lovers staat een M6, in de M lovers staat een 535i met M Pack.

Comment

Da's eigenlijk geen M! Da's hetzelfde als een gewone 535i met een M Sport Pack, dus een uitrustingspakket met een beetje andere bumpertjes en sportzetels en nog wat gedoe. Zoals je nu b.v. een M Sport Pack kan krijgen op een BMW 120d.

Er is maar één E28 M, en dat is de M5.
                              De E28 noemde de M wel M5 en was de M535 geen echte, waarom was het bij de E24/(1/2)S dan niet M6 maar M635?

juweel van een motor trouwens... zo'n E28 M5/E24 M635CSI zou ik maar al te graag ooit willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Beetje bizar dat er toen wel een M5 was en geen "M6" maar een M635CSi vind ik, want ze hebben dezelfde motor.
                                aargh, je was me al voor

ben hier ook vanalles tegelijk bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Maar we kennen je zo! Wees jezelf tante

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                                    Verliefd zijn

Dat vind ik, en nog wel andere denk ik, een rare uitspraak maar ik heb nog met geen van beide gereden, laat staan lange afstanden en afwisselend stads- en autowegverkeer.

In alle geval als je een echte liefhebber bent en je beschikt over de mogelijkheden om hem te rijden mag je dat eigenlijk allemaal niets uitmaken...

Als ik ooit nog wat geld teveel heb wil ik er ook wel een
                                    Tja kan wel zijn dat ik het niet WIL merken, maar toen ik op een oneffen baan aan het rijden was met de CSL vond ik de hardheid best oké. Toen ik met mijn E92 erover ging, was het weldegelijk harder.

Uiteraard de zithouding binnenin, geen armsteun in het midden, geen armsteun aan de deur, die soort zaken zijn er wel niet. Maar in feite als ik eens denk, is dat wel allemaal nodig ...voor lange afstanden is dat wel iets anders, maar in mijn geval gebeurt dat niet dikwijls, zodus hecht ik daar minder belang aan.

Comment

• Allez, hij heeft weer een nieuwe link bij zijn favorieten gezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        De E28 noemde de M wel M5 en was de M535 geen echte, waarom was het bij de E24/(1/2)S dan niet M6 maar M635?

juweel van een motor trouwens... zo'n E28 M5/E24 M635CSI zou ik maar al te graag ooit willen
                                        Ja, niet consequent, die naamgeving. De M635CSi heette in de States wel M6, als dat een troost mag wezen.

M535i is pas vet met z'n originele (en retelelijke ) velgen, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Korte samenvatting: bij BMW lovers staat een M6, in de M lovers staat een 535i met M Pack.
                                          Ja! Smijt dat 'es overhoop.

Comment

Working...
                                          X