Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pas maar op, ik was ervan verschoten, ik heb de indruk meer comfort te hebben in de CSL dan in mijn coupé
Verliefd zijn
Dat vind ik, en nog wel andere denk ik, een rare uitspraak maar ik heb nog met geen van beide gereden, laat staan lange afstanden en afwisselend stads- en autowegverkeer.
In alle geval als je een echte liefhebber bent en je beschikt over de mogelijkheden om hem te rijden mag je dat eigenlijk allemaal niets uitmaken...
Als ik ooit nog wat geld teveel heb wil ik er ook wel een
Da's eigenlijk geen M! Da's hetzelfde als een gewone 535i met een M Sport Pack, dus een uitrustingspakket met een beetje andere bumpertjes en sportzetels en nog wat gedoe. Zoals je nu b.v. een M Sport Pack kan krijgen op een BMW 120d.
Da's eigenlijk geen M! Da's hetzelfde als een gewone 535i met een M Sport Pack, dus een uitrustingspakket met een beetje andere bumpertjes en sportzetels en nog wat gedoe. Zoals je nu b.v. een M Sport Pack kan krijgen op een BMW 120d.
Er is maar één E28 M, en dat is de M5.
De E28 noemde de M wel M5 en was de M535 geen echte, waarom was het bij de E24/(1/2)S dan niet M6 maar M635?
juweel van een motor trouwens... zo'n E28 M5/E24 M635CSI zou ik maar al te graag ooit willen
Dat vind ik, en nog wel andere denk ik, een rare uitspraak maar ik heb nog met geen van beide gereden, laat staan lange afstanden en afwisselend stads- en autowegverkeer.
In alle geval als je een echte liefhebber bent en je beschikt over de mogelijkheden om hem te rijden mag je dat eigenlijk allemaal niets uitmaken...
Als ik ooit nog wat geld teveel heb wil ik er ook wel een
Tja kan wel zijn dat ik het niet WIL merken, maar toen ik op een oneffen baan aan het rijden was met de CSL vond ik de hardheid best oké. Toen ik met mijn E92 erover ging, was het weldegelijk harder.
Uiteraard de zithouding binnenin, geen armsteun in het midden, geen armsteun aan de deur, die soort zaken zijn er wel niet. Maar in feite als ik eens denk, is dat wel allemaal nodig ...voor lange afstanden is dat wel iets anders, maar in mijn geval gebeurt dat niet dikwijls, zodus hecht ik daar minder belang aan.
Comment