Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik m'n auto verkoop ,ga ik denk ik een wagen bij Procar kopen in Bottrop. Echt véél keuze en redelijk goedkoop voor wat je krijgt
Véél beter dan bv Kruft in Oberhausen.
Ken je nog paar goede officiele BMW dealers in Duitsland?
En als ze wel komen, willen ze nog ff overleggen met de vriendin, en keurt die het af.
Ik ken het
Haha er was een gast uit Wallonie die m'n wagen voor z'n vriendin kwam kopen en hij wou er echt een zeer goede prijs voor geven.Maar z'n vriendin vond de wagen perfect maar enkel te traag
Ze kwam zelf van een Golf 5 1.9tdi 90pk haha ,ik vertelde haar dat het gewoon door die druk van de turbo kwam dat haar golf sneller was maar ze begreep het niet zo goed
Haha er was een gast uit Wallonie die m'n wagen voor z'n vriendin kwam kopen en hij wou er echt een zeer goede prijs voor geven.Maar z'n vriendin vond de wagen perfect maar enkel te traag
Ze kwam zelf van een Golf 5 1.9tdi 90pk haha ,ik vertelde haar dat het gewoon door die druk van de turbo kwam dat haar golf sneller was maar ze begreep het niet zo goed
Damn wat was die Italiaanse griet lekker
Ahja, die gast me zijn 997 Turbo?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Maar BMW Z4M coupé is men absolute droomauto,als ik een Z3M zou kopen.
Hoe mooi die ook is,zou ik echt spijt hebben waarom ik niet verder heb gespaard voor een Z4
Maar BMW Z4M coupé is men absolute droomauto,als ik een Z3M zou kopen.
Hoe mooi die ook is,zou ik echt spijt hebben waarom ik niet verder heb gespaard voor een Z4
Koop nu een Z3M, en binnen 2 jaar verkoop je hem voor hetzelfde bedrag en koop je een Z4M (die dan "laag" geprijsd zijn)
nuja, eigenlijk, de mensen rondom je zouden dat een flinke achteruitgang vinden tenopzichte van je eend
Comment