Die velgen zijn zeer zeker knap onder een E39. Deze konden destijds zelfs optioneel besteld worden bij het M-sportpakket...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDie velgen zijn zeer zeker knap onder een E39. Deze konden destijds zelfs optioneel besteld worden bij het M-sportpakket...
Stonden ook op de E38 van James Bond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenE34 M5 met de knapste OEM velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Maar check die wirwar aan kleurtjes van lampjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWat een zalige foto's
Maar check die wirwar aan kleurtjes van lampjes2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Die sedan
Hoeveel vetter dan de coupé is dat zeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Geloof me, ik heb zowel een E39 M5 als een RS4 B7 Avant gereden (die laatste voorlopig even kort meegereden) en de Audi voelde qua acceleratie een klasse sterker
Ik heb met een e30 325I gereden en een e60 M5. Raad eens welke van de 2 het snelste aanvoelde qua acceleratie?
Die e30 voelde echt énorm veel sneller aan dan de M5. Was die daarom sneller?
En met die filmpkes geknoeid? Kwenie ze, mss zat het us government ook wel achter de aanslagen in NY.
Waarom zou een RS4 eigenaar met zijn kar op film willen in het voordeel van een M5? Ofwel moet ge al heel malcontent zijn van uw wagen om met de resultaten te foefelen, in het voordeel van de vijand.
PiekPK's zeggen ook niet alles over uw wagen eh. Het moment wanneer uw koppel beschikbaar komt en beschikbaar blijft voor een bepaalde periode is veel belangrijker.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
spijtig da'k zelf geen klapke met de eigenaar gedaan hebOorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Natte droom alert!
OOIT doe ik dit ook. Vraag is wanneer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDie sedan
Hoeveel vetter dan de coupé is dat zeg...
Comment
Comment