Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenkwas just iemand anders zijne kop aant zotmaken en kom ik da toch ni tegen zeker?
Wat een afschuwelijke kleur.
en die pinkers....
Hoog tjoeninggehalte... zelfs zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb totaal geen interesse in wat de mensen rondom me vinden
Houdt een Z3M dan zo goed z'n waarde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenAhzo! Mja... Ik heb het zelf nog niet getest.
Dus... Conclusie.
M3 wintervelgen style 68 passen op een gewone coupé.
En de gewone style 68 velgen van de coupé passen niet op een M3. Of wel ?!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenQuadrifoglio = juist
nice
maar waarom de verbazing....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGast, tuurlijk heb ik gelijk
maar waarom de verbazing....
Eigenlijk heb je gelijk.
Het komt eerder voort uit de onwennigheid die ik voel wanneer er iemand op't forum dezelfde smaak/voorkeur heeft als ik, als het aankomt op M3-vlak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEigenlijk heb je gelijk.
Het komt eerder voort uit de onwennigheid die ik voel wanneer er iemand op't forum dezelfde smaak/voorkeur heeft als ik, als het aankomt op M3-vlak.
En op '90-karren zijn oranje pinkers in 95% van de gevallen knapper (eerst reeks W124,facelift W124 met witte pinkers)
En niemand verwacht van een oude sedan waarvan er duizenden rondrijden, dat die zo een prestaties kan neerzetten. Kameraad met E36 320i begint in het gat te plakken van een C-klasse (dat vierkante van 2 generaties terug), steekt de C AMG (maar dat wist men kameraad niet) voorbij. C blijft even achter ons om dan full-pull voorbij te steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtendie antenne op de achterruit is dat ook oem?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenE36 M3 4deurs is gewoon vet! Daar kan de coupé niet tegenop.
En op '90-karren zijn oranje pinkers in 95% van de gevallen knapper (eerst reeks W124,facelift W124 met witte pinkers)
gelijkgezinde
Comment
Comment