Is het maar een gedacht of zijn die aansluitingen van motorkap en linkervoordeur maar zozo?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIs het maar een gedacht of zijn die aansluitingen van motorkap en linkervoordeur maar zozo?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHadden zij geen 2 M3 CSL's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDamn
Heb je die soms in groter formaat ook?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIs het maar een gedacht of zijn die aansluitingen van motorkap en linkervoordeur maar zozo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDaarnet nog wat op youtube gekeken naar filmpjes van de E36 M3. Zowel 3.0 als 3.2.
Heb 2x het sprintje tussen 120 en 200 gemeten. Een 3.0 doet er zo'n 2 seconden trager over.
Wat me ook is opgevallen is dat je de 3.2 langer mag doortrekken! Daar begint de rode op pakweg 7400 toeren (je kan nog verder gaan hoor) terwijl je bij een 3.0 van verzet mag(of moet) wisselen bij 7000 toeren. Wist ik niet, weeral bijgeleerd
3.2------> max 7600
en zoveel sneller is die 3.2 nu ook weer niet...het is algemeen gekend dat de 3.0's allemaal tussen 285 en 290pk hebben, en de 3.2's meestal hun vooropgestelde 321pk niet halen(eerder 310) en dat de 3.0 algemeen gezien betrouwbaarder was dan de 3.2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten3.0 -----> max 7300
3.2------> max 7600
en zoveel sneller is die 3.2 nu ook weer niet...het is algemeen gekend dat de 3.0's allemaal tussen 285 en 290pk hebben, en de 3.2's meestal hun vooropgestelde 321pk niet halen(eerder 310) en dat de 3.0 algemeen gezien betrouwbaarder was dan de 3.2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten3.0 -----> max 7300
3.2------> max 7600
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZonder te zeveren is een 3.2 echt wel een stuk sneller dan een 3.0 hoor...
even snel als emmy enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEven snel als Emmy? That I want to see...
Comment
-
Euhm... Pics or it...
Nee serieus... Ik wil hier helemaal geen discussie starten over hoeveel sneller een 3.2 tegenover een 3.0 is. Ik kan alleen maar spreken van persoonlijke ervaringen... Ik heb het reeds ergens gepost. Met de 4-tal 3.0 die ik gereden heb en mijn 3.2 moet ik eerlijk toegeven dat de 3.2 echt vlotter aanvoelde. Je voelt het verschil ! Ik zeg daar meteen bij dat mijn ervaringen vrij beperkt zijn. die 3.0 zijn nooit mijn eigen wagen geweest en ik ben iemand die voorzichtig is met andermans gerief ! En met vlotter wil ik niet bedoelen dat een 3.2 een 3.0 ter plaatse laat staan. Laat dat duidelijk zijn. Zo'n 3.0 is evengoed een knalmachine.Last edited by Sega; 23/10/2008, 01:51.
Comment
Comment