Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is het maar een gedacht of zijn die aansluitingen van motorkap en linkervoordeur maar zozo?

Comment

• vet

BMW M3 E92 mods:KKS M3 E92 Racing 8 pistons brake Kit/ frontKKS M3 E92 Racing 4 pistons brake Kit/ rearKKS M3 E92 Titanium exhaust/valve controlledKKS M3 E92...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
          Is het maar een gedacht of zijn die aansluitingen van motorkap en linkervoordeur maar zozo?

Dat -lijkt- mij ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
              Zotschone foto ..

Comment

• Damn

Heb je die soms in groter formaat ook?

Comment

• Hadden zij geen 2 M3 CSL's?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Hadden zij geen 2 M3 CSL's?
                    Voor een korte periode, ze hadden problemen met de verkoper van de eerste...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Damn

Heb je die soms in groter formaat ook?
                      Hier,

Comment

• Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                          Is het maar een gedacht of zijn die aansluitingen van motorkap en linkervoordeur maar zozo?

Staat de motorkap wel goed afgesteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            Daarnet nog wat op youtube gekeken naar filmpjes van de E36 M3. Zowel 3.0 als 3.2.

Heb 2x het sprintje tussen 120 en 200 gemeten. Een 3.0 doet er zo'n 2 seconden trager over.

Wat me ook is opgevallen is dat je de 3.2 langer mag doortrekken! Daar begint de rode op pakweg 7400 toeren (je kan nog verder gaan hoor) terwijl je bij een 3.0 van verzet mag(of moet) wisselen bij 7000 toeren. Wist ik niet, weeral bijgeleerd
                            3.0 -----> max 7300
                            3.2------> max 7600

en zoveel sneller is die 3.2 nu ook weer niet...het is algemeen gekend dat de 3.0's allemaal tussen 285 en 290pk hebben, en de 3.2's meestal hun vooropgestelde 321pk niet halen(eerder 310) en dat de 3.0 algemeen gezien betrouwbaarder was dan de 3.2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                              3.0 -----> max 7300
                              3.2------> max 7600

en zoveel sneller is die 3.2 nu ook weer niet...het is algemeen gekend dat de 3.0's allemaal tussen 285 en 290pk hebben, en de 3.2's meestal hun vooropgestelde 321pk niet halen(eerder 310) en dat de 3.0 algemeen gezien betrouwbaarder was dan de 3.2
                              Good to know!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                3.0 -----> max 7300
                                3.2------> max 7600

Zonder te zeveren is een 3.2 echt wel een stuk sneller dan een 3.0 hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Zonder te zeveren is een 3.2 echt wel een stuk sneller dan een 3.0 hoor...
                                  ik zou graag willen weten wat er dan aan die van toerke gedaan is

even snel als emmy enzo.

Comment

• Even snel als Emmy? That I want to see...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Even snel als Emmy? That I want to see...
                                      Jerre zei dat toch altijd. Bleven pal naast elkaar hangen

Comment

• Érg vreemd... aangezien Jerre er zelfs een E46 M3 SMG af trekt.
                                        En de E46 M3 manueel kicked the ass of Toerkes (toen nog Facteurs) M3. ('t Ster meeting met John achter het stuur van de E46)

Comment

• Euhm... Pics or it...

Nee serieus... Ik wil hier helemaal geen discussie starten over hoeveel sneller een 3.2 tegenover een 3.0 is. Ik kan alleen maar spreken van persoonlijke ervaringen... Ik heb het reeds ergens gepost. Met de 4-tal 3.0 die ik gereden heb en mijn 3.2 moet ik eerlijk toegeven dat de 3.2 echt vlotter aanvoelde. Je voelt het verschil ! Ik zeg daar meteen bij dat mijn ervaringen vrij beperkt zijn. die 3.0 zijn nooit mijn eigen wagen geweest en ik ben iemand die voorzichtig is met andermans gerief ! En met vlotter wil ik niet bedoelen dat een 3.2 een 3.0 ter plaatse laat staan. Laat dat duidelijk zijn. Zo'n 3.0 is evengoed een knalmachine.
                                          Last edited by Sega; 23/10/2008, 01:51.

Comment

Working...
                                          X