www.cleaned.be voor meer info over de e36 m3
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil1Mijn nonkel heeft heel lang geleden nog een zwarte 325td gehad met die kleur binnenin, idd zeer mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichtenmaak nog eens een filmpje.
Best pic of ur car
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou graag een topicje openen, iedereen stuurt me 2 foto's ofzo.
Best pic of ur car
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEmmy's, Emma's en consoorten
Zilver metallic, 18". Wel graag een facelift-model. Manueel geschakeld. Xenon. En de rest maakt me weinig tot niks uit, al gaat m'n voorkeur inzake interieurbekleding naar de combinatie alcantara/nappaleder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZo wil ik 'm.
Zilver metallic, 18". Wel graag een facelift-model. Manueel geschakeld. Xenon. En de rest maakt me weinig tot niks uit, al gaat m'n voorkeur inzake interieurbekleding naar de combinatie alcantara/nappaleder.
uiteraard een facelift!
Comment
-
Doe mij maar phoenix geel/ kiwi met SMGII en op 19" ;
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGisteren reed hier zo'n Phoenix-gele rond, tof kleurtje IRL...
Wat niet wegneemt dat ik de conservatieve weg op zou gaan met een CS in carbonschwarz/roodlederen combinatie, geschoeid met gunmetal RS-GT's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenidem, al zijn die velgen zelf niet nodig
én zwarte niertjes én een tweetal cm lager *rrr* én de middendemper eruit in combinatie met de standaard uitlaten vanachter
Comment
Comment