Nummerplaat ben ik gelukkig vanaf!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenDie harddtop op de Z4 zit niet echt als gegoten vind ik.
Comment
-
Vervolg van de M3 Touring:
Heb een apart topic aangemaakt in "Scoops en Prototypes" over de M3 Touring met deze photoshops, en wat andere kleurtjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenDie harddtop op de Z4 zit niet echt als gegoten vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenik vrees ervoor dat ik ongelijk heb!!! Toch ga ik het eens vragen in de garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenAls we het over gasrespons hebben, praten we over de ///M blokken van beejemwee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenVervolg van de M3 Touring:
Heb een apart topic aangemaakt in "Scoops en Prototypes" over de M3 Touring met deze photoshops, en wat andere kleurtjes...
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=35055
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMinstens, PhotoShop zij dank. De linker achterband heeft ook 'n andere tekening en is beduidend breder dan de rechter achterband.
Kar gemaakt om te driften, dus, ofzo.
Driften... Memories....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
"I spin wildly in first, causing me to have to lift. Once I get back onto the throttle, I get nothing but wheelspin again thru the rest of 1st and thru 2nd. It catches traction going into 3rd, then I ran out of road. "
Zijn reden voor het niet kunnen rijden
Das echt luid En dan ben ik er volledig voor te vinden
Die Kelleners zijn altijd echt luid!! Daar nog niet aan gedacht Jerain? Hij heeft ook wel Supersprint headers, levert ook pak meer dB's op
Comment
Comment