Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nummerplaat ben ik gelukkig vanaf!

Comment

• Comment

• Die harddtop op de Z4 zit niet echt als gegoten vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
          Die harddtop op de Z4 zit niet echt als gegoten vind ik.
          Bwah, vind hem wel mooi eigenlijk

Comment

• Vervolg van de M3 Touring:

Heb een apart topic aangemaakt in "Scoops en Prototypes" over de M3 Touring met deze photoshops, en wat andere kleurtjes...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                Die harddtop op de Z4 zit niet echt als gegoten vind ik.
                Deel ook die mening.

Comment

• Ik vind het bijzonder jammer dat BMW gene M3 op de Touring zou uitbrengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                    ik vrees ervoor dat ik ongelijk heb!!! Toch ga ik het eens vragen in de garage.
                    Maakt niet uit, ik heb toch ook eens nagekeken voor ik het terug zeker wist...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                      Als we het over gasrespons hebben, praten we over de ///M blokken van beejemwee
                      Sportknop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                        Vervolg van de M3 Touring:

Heb een apart topic aangemaakt in "Scoops en Prototypes" over de M3 Touring met deze photoshops, en wat andere kleurtjes...

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=35055
                        Perfecte familiewagen om een trip in de bergen mee te maken, ik ben ook fan van de FL.

Comment

• Check die banden!
                          Die zijn 295 of zelfs 305mm breed!

Comment

• Minstens, PhotoShop zij dank. De linker achterband heeft ook 'n andere tekening en is beduidend breder dan de rechter achterband.

Kar gemaakt om te driften, dus, ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Minstens, PhotoShop zij dank. De linker achterband heeft ook 'n andere tekening en is beduidend breder dan de rechter achterband.

Kar gemaakt om te driften, dus, ofzo.
                              Euh nee toch ni

Driften... Memories....

Comment

• Mss al een repost...maar toch wel gaaf om het beest zien los te gaan met DSC off in de regen
                                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• E60 M5 met manuele 6-bak een BB uitlaat

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dit is wat RRD wel ziet zitten denk ik.

2002 BMW M5; Supersprint Headers, race cats, X pipe and, kelleners mufflers

2002 BMW M5; Supersprint Headers, Race Cats, X-Pipe, and Kelleners Sport Mufflers

Kan wel niet rijden en bij het eerste filmpje staat de wagen nog koud denk ik

Comment

• Hoe belachelijk luid .

Als je mij eens komt halen: gelieve niet boven de 2000RPM te komen voor we op de ring zijn, om mijn buren niet op te schrikken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                        Dit is wat RRD wel ziet zitten denk ik.

2002 BMW M5; Supersprint Headers, race cats, X pipe and, kelleners mufflers

2002 BMW M5; Supersprint Headers, Race Cats, X-Pipe, and Kelleners Sport Mufflers

Kan wel niet rijden en bij het eerste filmpje staat de wagen nog koud denk ik

"I spin wildly in first, causing me to have to lift. Once I get back onto the throttle, I get nothing but wheelspin again thru the rest of 1st and thru 2nd. It catches traction going into 3rd, then I ran out of road. "
                                        Zijn reden voor het niet kunnen rijden

Das echt luid En dan ben ik er volledig voor te vinden
                                        Die Kelleners zijn altijd echt luid!! Daar nog niet aan gedacht Jerain? Hij heeft ook wel Supersprint headers, levert ook pak meer dB's op

Comment

• ik vind dat eigenlijk een beetje té voor op een M5

Comment

Working...
                                          X