Oorspronkelijk geplaatst door Sega
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKrijg ik niet verzekerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten7200€, 160.000km, zwart leder, airco,...
Alleen de kap gaat niet meer elektrisch open.
Ik ben verliefd vrees ik. Prachtige kleur...
Prijs is best wel laag eigelijk
If you go, I go .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep, allez kantelen precies, eerder klappen.
Zeer handig, hoor. Dat in combinatie met een zonnedak in klapstand => bekans gene airco nodig!
En 't geilste : dan hedde 4 ruitenhefferknoppen op uw middenconsole. Dat met de Chrome-Line interieur en het uitgebreid hout = GANZ GEIL !
Dat van die 4 knoppen is wel waar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenDé kleur voor een E36 M3 he! Alleen, geen cabrio voor mij...
If you go, I go .
Is dat hetzelfde als die van Dave? Nee hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk vind die echt super knap! Hoe heet die kleur?
Is dat hetzelfde als die van Dave? Nee hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
Mocht wel een subtieler spoilertje op maar toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenDa's Avusblauw, 't zelfde als Dave, jep!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
Mocht wel een subtieler spoilertje op maar toch
Facelift is zelfs nog cooler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZou wel vet zijn, hij de coupé, ikke de cabrio.....jij de sedan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe Avus M-Brothers...ik zie het zo voor me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenHij een coupé, ik een coupé, jij cabrio, RRD sedan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenHij een coupé, ik een coupé, jij cabrio, RRD sedan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs't in Djzermany?
1 in la france, 1 in djermany
Comment
Comment