Moeilijk. Ik zou uiteindelijk toch voor de originele gaan denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWat vinden jullie het knapst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWie zou dit doen?
Ik weet nog niet of ik het mooi vind.. ziet er ook duurt uit als je ergens tegen zit..
Heb al E90ev M3 spoilerlipjes gezien (after market) die 'k nog OK vond, dit vind ik echt smakeloos. Miljaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind het gigantisch lelijk.
Heb al E90ev M3 spoilerlipjes gezien (after market) die 'k nog OK vond, dit vind ik echt smakeloos. Miljaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk vind het prachtig..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk vind het prachtig..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGe moet u daar niet voor schamen! Smaken verschillen nu éénmaal. En er zijn er nog die 't knap vinden anders bestond het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind het gigantisch lelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp 'n rode is dat carbon nog niet mis, maar 'k zou het zelf niet veranderen. Op 'n donker kleur moet het imo chroom zijn, dan is die mengelmoes van "donker koetswerkkleur + carbon nierlijstjes + chroom nierspijltjes" echt teveel van het goede.
Comment
-
Superknap, tot je de derde foto ziet. (imo)
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNice BBS rims...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSuperknap, tot je de derde foto ziet. (imo)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenDa's die van Blackline.
wie is Blackline ?
Comment
Comment