Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is het veschil (buiten vermogen-verschil) tussen Gewone e36 M3 en e36 M3 GT?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
      Wat is het veschil (buiten vermogen-verschil) tussen Gewone e36 M3 en e36 M3 GT?

De kleur, 295 pk ipv 286 pk.

+ nog een aantal kleine zaken

edit: 'k lees je post opnieuw en zie dat je het vermogensverschil al wist.. ja, de kleur dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

edit: 'k lees je post opnieuw en zie dat je het vermogensverschil al wist.. ja, de kleur dan

" While America had the enthusiast-oriented M3 Lightweight, Europe got something perhaps more refined and powerful.

The E36 M3 GT was solely a homologational model for FIA GT Division II, IMSA GT Series USA, and other international long distance races. Only 350 models were built. While the car is fitted with many of the same weight-saving and performance enhancing elements as the US's M3 LTW (carbon fiber interior trim, aluminum doors, strut brace, class II rear spoiler, and the same double spoke LTW rims), BMW didn't throw everything out of the interior. Leather seats, electric sunroof, power front and rear windows, air conditioning, rear seats (rear headrests added), and a 10-speaker stereo system were all retained from the stock M3 to the GT model.

As far as engine output is concerned, the Euro spec OBD-I 3.0 was tuned beyond the normal 286hp to 295hp."

Comment

ja, de kleur dan
          Thx, moet je daarom 6.000€ meer vragen? Das geht erüber!

Comment

Kleine zaken? Think again. Helft van die wagen is lightweight materialen (deur, capeau, etc), carbon inleglijsten, de achterspoiler, de velgen van de 3.2, etc.

Comment

• Dat zijn toch niet de velgen van "de 3.2", maar gewoon de gesmede velgen die standaard waren op de cabrio, ook al op de 3.0, en optioneel verkrijgbaar waren op alle versies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                Kleine zaken? Think again. Helft van die wagen is lightweight materialen (deur, capeau, etc), carbon inleglijsten, de achterspoiler, de velgen van de 3.2, etc.
                Lees mijn post nog 'es.

En vooral die eronder

Comment

Ah das al een lichtelijk verschil. zeker 5000 extra waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                    Dit vind ik toch knapper dan Phoenix:

Zalig !!!!!!

Laguna seca en die standaard E46 M3 velgen

Comment

• Geef mij dan toch maar E46 M3 CSL velgskes

Comment

• Zo een E46 blijft toch tijdloos hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door syphon Bekijk Berichten
                          Zo een E46 blijft toch tijdloos hé
                          Is waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Dat zijn toch niet de velgen van "de 3.2", maar gewoon de gesmede velgen die standaard waren op de cabrio, ook al op de 3.0, en optioneel verkrijgbaar waren op alle versies?
                            Scusi, dan zat 'k op dat vlak fout.

Het blijft in ieder geval 'n sublieme kar.

Comment

Scusi, dan zat 'k op dat vlak fout.

Het blijft in ieder geval 'n sublieme kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                Alsof jij foutloos bent. Ik had die info gelezen op internet, dus ik kan er niet aan doen dat ik fout geïnformeerd was?

Comment

• Ik denk eerder dat Rabbit lachte met jouw grappige droge opmerking op mijn belerend-corrigerende opmerking.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                      Zalig !!!!!!

Laguna seca en die standaard E46 M3 velgen
                                      Net dezelfde gezien in Zwitserland.

Was eens wat anders dan al die Quattro's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ik denk eerder dat Rabbit lachte met jouw grappige droge opmerking op mijn belerend-corrigerende opmerking.
                                        voila

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                          Phoenix blijft idd een knap kleur maar ik zou het nooit voor mezelf kiezen
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                          Mocht ik 'n E46 M3 hebben... direct! Lekker exclusief kleurtje
                                          ³³³³³³³³³³³³³³

Comment

Working...
                                          X