Wat is het veschil (buiten vermogen-verschil) tussen Gewone e36 M3 en e36 M3 GT?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWat is het veschil (buiten vermogen-verschil) tussen Gewone e36 M3 en e36 M3 GT?
De kleur, 295 pk ipv 286 pk.
+ nog een aantal kleine zaken
edit: 'k lees je post opnieuw en zie dat je het vermogensverschil al wist.. ja, de kleur dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe kleur, 295 pk ipv 286 pk.
+ nog een aantal kleine zaken
edit: 'k lees je post opnieuw en zie dat je het vermogensverschil al wist.. ja, de kleur dan
" While America had the enthusiast-oriented M3 Lightweight, Europe got something perhaps more refined and powerful.
The E36 M3 GT was solely a homologational model for FIA GT Division II, IMSA GT Series USA, and other international long distance races. Only 350 models were built. While the car is fitted with many of the same weight-saving and performance enhancing elements as the US's M3 LTW (carbon fiber interior trim, aluminum doors, strut brace, class II rear spoiler, and the same double spoke LTW rims), BMW didn't throw everything out of the interior. Leather seats, electric sunroof, power front and rear windows, air conditioning, rear seats (rear headrests added), and a 10-speaker stereo system were all retained from the stock M3 to the GT model.
As far as engine output is concerned, the Euro spec OBD-I 3.0 was tuned beyond the normal 286hp to 295hp."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe kleur, 295 pk ipv 286 pk.
ja, de kleur dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe kleur, 295 pk ipv 286 pk.
+ nog een aantal kleine zaken
edit: 'k lees je post opnieuw en zie dat je het vermogensverschil al wist.. ja, de kleur dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenKleine zaken? Think again. Helft van die wagen is lightweight materialen (deur, capeau, etc), carbon inleglijsten, de achterspoiler, de velgen van de 3.2, etc.
En vooral die eronder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenKleine zaken? Think again. Helft van die wagen is lightweight materialen (deur, capeau, etc), carbon inleglijsten, de achterspoiler, de velgen van de 3.2, etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenDit vind ik toch knapper dan Phoenix:
Laguna seca en die standaard E46 M3 velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door syphon Bekijk BerichtenZo een E46 blijft toch tijdloos hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat zijn toch niet de velgen van "de 3.2", maar gewoon de gesmede velgen die standaard waren op de cabrio, ook al op de 3.0, en optioneel verkrijgbaar waren op alle versies?
Het blijft in ieder geval 'n sublieme kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenScusi, dan zat 'k op dat vlak fout.
Het blijft in ieder geval 'n sublieme kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenZalig !!!!!!
Laguna seca en die standaard E46 M3 velgen
Was eens wat anders dan al die Quattro's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk denk eerder dat Rabbit lachte met jouw grappige droge opmerking op mijn belerend-corrigerende opmerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenPhoenix blijft idd een knap kleur maar ik zou het nooit voor mezelf kiezenOorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMocht ik 'n E46 M3 hebben... direct! Lekker exclusief kleurtje
Comment
Comment