Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten@Simoni; heb je die foto's van die CSL ook in het groot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenja, dat verschil is er.... maar dat weegt voor mij (nu) nog niet op naar het verschil van het financiële aspect
Ik heb nog niet met een 3.0 meegereden, maar heb er wel al gezien die me voldoende verbaasd hebben om zo ook overtuigd te zijn. En imho is een 3.0 met airbox iets 'puurder' dan een OEM 3.2. Nog meer racy. Like it.
Een 3.2 met de klank zoals die van sega, eventueel nog met iets gedaan aan de inlaat... meer dan racy genoeg voor mij.
die kosten ja, dat is een punt. Hoewel je de extra kost in aankoop er wel uithaalt in waardevastheid, denk ik.
Comment
-
ik denk niet dat een 3.2 zoveel waardevaster gaat zijn dan een 3.0...
Nu is er wel nog een noemenswaardig prijsverschil, omdat de 3.2 nog een pak jonger is. Maar ik denk dat de bodemprijs zowat hetzelfde gaat zijn, en een zuivere 3.0 later voor evenveel gaat gaan als een zuivere 3.2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenMaar ik denk dat de bodemprijs zowat hetzelfde gaat zijn, en een zuivere 3.0 later voor evenveel gaat gaan als een zuivere 3.2.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHoeveel denk je dat de bodemprijs voor een propere M3 zal zijn op termijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik echt niet, een 3.2 voelt zoveel krachtiger aan op lage en midden toeren dan een 3.0.
Comment
-
Ik zou al meer dan tevreden zijn met een 3.0 om te tracken. In Croix hebben meerderen bewezen dat je geen topvermogen nodig hebt om fun te hebben op een circuit.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat bedoel je met oude achterlichten?
Zo'n 3.2 heeft toch rood/witte achterlichten, en een 3.0 nog de pré-fl achterlichten, niet?
Edit: ja deze lichten bedoel ik:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls 'ie echt helemaal origineel staat, in (zeer) mooie staat en met niet teveel kilometers? Ik denk dat we nu ongeveer op 't laagste punt zitten voor die karren. De echt propere (maar dat zijn er niet veel) zakken niet meer in waarde, en ze worden ook steeds zeldzamer...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZo'n 3.2 heeft toch rood/witte achterlichten, en een 3.0 nog de pré-fl achterlichten, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou al meer dan tevreden zijn met een 3.0 om te tracken. In Croix hebben meerderen bewezen dat je geen topvermogen nodig hebt om fun te hebben op een circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFAK check dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJuste de velgen zijn m'n ding niet -> velgen van de coupé 3.2 vind ik 't knapst.
dat zijn die die Dave heeft op zijn kar?
Comment
Comment