Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    ik echt niet, een 3.2 voelt zoveel krachtiger aan op lage en midden toeren dan een 3.0.
    Koppel is voor mensen die te lui zijn om te schakelen.

    Comment




    • (eventjes aanvullen met een smiley voor ik hier op m'n kap krijg )

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        @Simoni; heb je die foto's van die CSL ook in het groot?
        Nee, sorry, ik vind 't ook wat tegen vallen.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          ja, dat verschil is er.... maar dat weegt voor mij (nu) nog niet op naar het verschil van het financiële aspect

          Ik heb nog niet met een 3.0 meegereden, maar heb er wel al gezien die me voldoende verbaasd hebben om zo ook overtuigd te zijn. En imho is een 3.0 met airbox iets 'puurder' dan een OEM 3.2. Nog meer racy. Like it.
          een 3.0 stelde me teleur, een 3.2 compleet het tegenovergestelde. Op hoge toeren knalt een 3.0 uiteraard ook, en zal het verschil met een 3.2 niet enorm zijn.
          Een 3.2 met de klank zoals die van sega, eventueel nog met iets gedaan aan de inlaat... meer dan racy genoeg voor mij.

          die kosten ja, dat is een punt. Hoewel je de extra kost in aankoop er wel uithaalt in waardevastheid, denk ik.

          Comment


          • ik denk niet dat een 3.2 zoveel waardevaster gaat zijn dan een 3.0...

            Nu is er wel nog een noemenswaardig prijsverschil, omdat de 3.2 nog een pak jonger is. Maar ik denk dat de bodemprijs zowat hetzelfde gaat zijn, en een zuivere 3.0 later voor evenveel gaat gaan als een zuivere 3.2.

            Comment


            • lijkt me sterk moest daar geen verschil tussen zitten, maar ik kan mis zijn

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Vet, die staat proper ori. Zalige machines.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                  Maar ik denk dat de bodemprijs zowat hetzelfde gaat zijn, en een zuivere 3.0 later voor evenveel gaat gaan als een zuivere 3.2.
                  Hoeveel denk je dat de bodemprijs voor een propere M3 zal zijn op termijn?
                  OO 00 OO

                  Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Hoeveel denk je dat de bodemprijs voor een propere M3 zal zijn op termijn?
                    Als 'ie echt helemaal origineel staat, in (zeer) mooie staat en met niet teveel kilometers? Ik denk dat we nu ongeveer op 't laagste punt zitten voor die karren. De echt propere (maar dat zijn er niet veel) zakken niet meer in waarde, en ze worden ook steeds zeldzamer...

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      ik echt niet, een 3.2 voelt zoveel krachtiger aan op lage en midden toeren dan een 3.0.
                      ja, natuurlijk maar ik bedoel financieel gezien is de 3.0 de beste keuze als je wilt tunen. Een 3.2 zonder LMM en carbon airbox is ook mogelijk, maar véél lastiger

                      Comment


                      • Zalig, zo'n M3 sedan.


                        Voor mij een 3.0 of een 3.2 met oranje pinkers en de oude achterlichten.


                        Suck it.


                        Comment


                        • Wat bedoel je met oude achterlichten?

                          Comment


                          • Ik zou al meer dan tevreden zijn met een 3.0 om te tracken. In Croix hebben meerderen bewezen dat je geen topvermogen nodig hebt om fun te hebben op een circuit.
                            OO 00 OO

                            Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Wat bedoel je met oude achterlichten?

                              Zo'n 3.2 heeft toch rood/witte achterlichten, en een 3.0 nog de pré-fl achterlichten, niet?



                              Edit: ja deze lichten bedoel ik:

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Als 'ie echt helemaal origineel staat, in (zeer) mooie staat en met niet teveel kilometers? Ik denk dat we nu ongeveer op 't laagste punt zitten voor die karren. De echt propere (maar dat zijn er niet veel) zakken niet meer in waarde, en ze worden ook steeds zeldzamer...
                                Ik wil er eentje...
                                OO 00 OO

                                Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Zo'n 3.2 heeft toch rood/witte achterlichten, en een 3.0 nog de pré-fl achterlichten, niet?
                                  Ja, 'k denk dat ook, ge bedoelt dus met gele pinkers? (misschien dat er nog andere verschillen zijn tussen pre-fl en fl achterlichten, maar dat weet ik niet, 't is daarmee da'k 't vraag)

                                  Comment


                                  • FAK check dat toch


                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ik zou al meer dan tevreden zijn met een 3.0 om te tracken. In Croix hebben meerderen bewezen dat je geen topvermogen nodig hebt om fun te hebben op een circuit.
                                      Een M3 met 286 paarden is al een krachtige wagen, hé. Laat dat duidelijk zijn. En als ge daarmee geen fun hebt op circuit, dan weet ik het ook ni meer.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        FAK check dat toch


                                        Voor mij van die de cabrio -> is zo'n groene (naam effe kwijt) met nappaleder "walnuss" en hout. Was er toen al gek van, nu nog altijd. Juste de velgen zijn m'n ding niet -> velgen van de coupé 3.2 vind ik 't knapst.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Juste de velgen zijn m'n ding niet -> velgen van de coupé 3.2 vind ik 't knapst.

                                          dat zijn die die Dave heeft op zijn kar?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X