Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
    Idd!!

    Als er ooit een M3 E46 afkan, komt er ook zo'n Gruppe M carbon airbox in, zeker weten + CSL headers en Supersprint Race Exhaust

    Samen +- 5000€ zonder plaatsing
    Ik ben geen fan van Gruppe M, 't is schandalig duur en je betaalt gewoon voor wat carbon/kevlar samen met een K&N filter.

    Had ik een E46 M3 ik stak gewoon een CSL airbox en een Bastuck einddemper, dat zou al voldoende moeten zijn.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Ik ben geen fan van Gruppe M, 't is schandalig duur en je betaalt gewoon voor wat carbon/kevlar samen met een K&N filter.

      Had ik een E46 M3 ik stak gewoon een CSL airbox en een Bastuck einddemper, dat zou al voldoende moeten zijn.
      Einddemper is nooit voldoende.

      Complete uitlaatlijn!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Einddemper is nooit voldoende.

        Complete uitlaatlijn!
        Qua sound doet dat al héél veel, en trouwens ik hoor liever dat inlaat gebrul vd CSL airbox dan dat metaalachtige uitlaatsound van de E46 M3.. met zo'n Bastuck einddemper klinkt hij iets luider en vooral voller/zachter.

        Complete uitlaatlijn is goed voor als je echt extra pk's zoekt, maar ik zou niet willen dat die qua volume de intake sound overtreft.

        Comment


        • Intake sound >>>>>>>>>> uitlaat sound

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Qua sound doet dat al héél veel, en trouwens ik hoor liever dat inlaat gebrul vd CSL airbox dan dat metaalachtige uitlaatsound van de E46 M3.. met zo'n Bastuck einddemper klinkt hij iets luider en vooral voller/zachter.

            Complete uitlaatlijn is goed voor als je echt extra pk's zoekt, maar ik zou niet willen dat die qua volume de intake sound overtreft.
            Ik denk dat met die airbox je altijd die inlaat zult horen brullen, dan mag die uitlaat nog zo luid zijn... Je ziet dat ook op de meeste filmpjes, je hoort als hij komt aanrijden en in de toeren gaan, altijd dat inlaat gebrul omdat dat echt luid is, eens hij voorbij komt hoor je natuurlijk die uitlaat

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
              Ik denk dat met die airbox je altijd die inlaat zult horen brullen, dan mag die uitlaat nog zo luid zijn... Je ziet dat ook op de meeste filmpjes, je hoort als hij komt aanrijden en in de toeren gaan, altijd dat inlaat gebrul omdat dat echt luid is, eens hij voorbij komt hoor je natuurlijk die uitlaat
              Gruppe M intake

              Drive=by of a Z4M Coupe with Gruppe-M intake.


              vind het nog steeds te duur, met een open kelk bekom je hetzelfde resultaat.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Gruppe M intake

                Drive=by of a Z4M Coupe with Gruppe-M intake.


                vind het nog steeds te duur, met een open kelk bekom je hetzelfde resultaat.
                Hoort zoiet afkomen seg
                Er zijn zoveel dingen voor die motor, pfff!!! 20 verschillende uitlaten, airboxen enz.enz.

                Lange zoektocht vereist voor de perfecte kwaliteit/prijs/sound/performance denk ik Naar eigen smaak welteverstaan...

                Edit: btw headers kosten ook echt stukken van mensen! Van een 'merk' dan toch.. Supersprint gaat rond de 2000€, Supersprint stepped headers nog eens 600€ duurder! CSL headers weet ik niet juist, maar verwacht ook zoiets...
                Je vindt dan ook veel filmpjes van 'ebay headers' voor een pàk minder geld, en naar het schijnt zijn er een paar goeie bij ook, maar vind ze maar eens...
                Last edited by Greg; 23/12/2008, 23:27.

                Comment


                • Vraagje: Nu de nieuwe Z4 ten tonele verschijnt, zouden de Z4M Roadsters mee in prijs dalen op de tweedehandsmarkt?

                  Deze bijvoorbeeld kost maar 35000 euro meer en heeft amper 25000km, dat lijkt toch een superkoopje te zijn? Of is het een bedrieglijke aanbieding?

                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

                  Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

                  Comment


                  • Lijkt me redelijk betrouwbaar, maar 't lijkt me nu ook niet meteen een "superkoopje" te zijn. Okay, 'ie staat niet duur, maar 35k is geen uitzonderlijk lage prijs voor zo'n auto.

                    Comment


                    • Goed nieuws

                      Heb wel wat schrik van die uitstoot van 292g/km, rijtaks op zo een 3.2 R6 valt al bij al nog mee, zeker voor het vermogen dat je ervoor terugkrijgt maar het is nog twijfelachtig wat onze toekomstige regering erop gaat heffen qua milieutaks
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

                      Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                        Vraagje: Nu de nieuwe Z4 ten tonele verschijnt, zouden de Z4M Roadsters mee in prijs dalen op de tweedehandsmarkt?

                        Deze bijvoorbeeld kost maar 35000 euro meer en heeft amper 25000km, dat lijkt toch een superkoopje te zijn? Of is het een bedrieglijke aanbieding?

                        http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lyjd1ysdofmr
                        Daar is zeker niets mis mee. Prijs is correct, niet extreem hoog, niet extreem laag. In Duitsland gaan de Z4M coupe's ook rond de 30-42K tegenwoordig.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Is dit Bluewater?
                          Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          SS II volgens mij
                          Toch is dit Bluewater. SSII is grijzer en dus minder lichtblauw.

                          Een E90 M3 zal zeker wel te bezichtigen zijn bij de hoofdverdeler in Bornem.
                          OO 00 OO

                          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Toch is dit Bluewater. SSII is grijzer en dus minder lichtblauw.

                            Een E90 M3 zal zeker wel te bezichtigen zijn bij de hoofdverdeler in Bornem.
                            Bluewater kan je niet krijgen op M cars

                            Comment


                            • "achter uwe rug gaan raggen"

                              Next adventure was the service - which was carried out at 14,343. This first service would have been an entirely reasonable £236.67 inc VAT, but BMW require a pollen filter change at this juncture, which added £85.08 to the bill. Even so £321.75 seems a pretty reasonable figure for well over 10,000-miles behind a 4-litre V8 that revs to over 8000rpm. One thing did annoy me, though. When I went to collect the car from Wollaston BMW of Northampton, it had 6-miles added to its total. Strange, I thought. I was assured this was for a test drive, 'standard for all M cars, sir. To ensure the driving experience is perfect for the customer.' The fuel consumption had dropped from something around 19.5mpg to 17.7mpg - which means they thrashed it. Probably from cold. I was livid. Now I know this isn't strictly my M3, but had I payed over £50,000 for my pride and joy I'd have been apoplectic. And the arrogance that their test driver should know more about my M3 than I could ever hope to understand just rubbed salt into the wound. Sure, I understand some owners might like an expert to check their car is 100-percent, but I would hope they'd tell you beforehand. This would give the owner the option to choose whether somebody they'd never met jumped into their M3 and thrashed the wheels off it in the name of customer service. At least they cleaned it.

                              Comment


                              • Veronderstel da ge da wel minder hebt bij Lambo/Porsche/... omdat ze daar constant da soort auto's binnenkrijgen.

                                Als ge bij bmw de hele dag aan 120d en 320d een onderhoud doet, en ge krijgt dan nen M binnen, tja ....


                                maar het zou ni mogen idd

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Veronderstel da ge da wel minder hebt bij Lambo/Porsche/... omdat ze daar constant da soort auto's binnenkrijgen.

                                  Als ge bij bmw de hele dag aan 120d en 320d een onderhoud doet, en ge krijgt dan nen M binnen, tja ....


                                  maar het zou ni mogen idd
                                  Bij Porsche maken ze ook een testrit normaal.

                                  Ik vind dat de normaalste zaak van de wereld dat ze een testrit maken hoor. Die mannen weten waarop letten.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Veronderstel da ge da wel minder hebt bij Lambo/Porsche/... omdat ze daar constant da soort auto's binnenkrijgen.

                                    Als ge bij bmw de hele dag aan 120d en 320d een onderhoud doet, en ge krijgt dan nen M binnen, tja ....


                                    maar het zou ni mogen idd
                                    Op de Clubman hier stond er plots 23 km extra bij... voor gewoon een ruit/wielkasbekleding te vervangen.

                                    Nu zien ze mij daar niet meer.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Bij Porsche maken ze ook een testrit normaal.

                                      Ik vind dat de normaalste zaak van de wereld dat ze een testrit maken hoor. Die mannen weten waarop letten.
                                      Ge hebt testrit en ragrit he

                                      Mijne pa heeft dat jaren geleden eens voorgehad, dat zijn auto binnen was voor onderhoud en dat de garagist er met zijn vrouw boodschappen mee was gaan doen

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Bluewater kan je niet krijgen op M cars
                                        silverstone 2 is het ook niet hoor

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Op de Clubman hier stond er plots 23 km extra bij... voor gewoon een ruit/wielkasbekleding te vervangen.

                                          Nu zien ze mij daar niet meer.
                                          Vind jij dat veel?

                                          Ruit vervangen, en dan warmrijden en kijken of de ruit niet fluit.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X