Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ruit vervangen, en dan warmrijden en kijken of de ruit niet fluit.
Ik vind dat toch behoorlijk! Ik ben hem 2.5 dagen kwijt geweest (afgesproken was 1 dag..)
Dit moesten ze doen:
- nieuwe ruit suicide-door (productiefout)
- bijwerken deurscharnier (roestvorming)
- wielkassen voor en achter vervangen (duidelijk vermeld, enkel vooraan was gedaan)
- nog iets dat ik niet kan opkomen
gemiddelde verbruik was ook gestegen.. één of andere mechanieker zal daar eens een toerke meegemaakt hebben...
Incompetente garage, ik weet meer van Mini/BMW dan heel die crew samen.
Ik vind dat toch behoorlijk! Ik ben hem 2.5 dagen kwijt geweest (afgesproken was 1 dag..)
Dit moesten ze doen:
- nieuwe ruit suicide-door (productiefout)
- bijwerken deurscharnier (roestvorming)
- wielkassen voor en achter vervangen (duidelijk vermeld, enkel vooraan was gedaan)
- nog iets dat ik niet kan opkomen
gemiddelde verbruik was ook gestegen.. één of andere mechanieker zal daar eens een toerke meegemaakt hebben...
Incompetente garage, ik weet meer van Mini/BMW dan heel die crew samen.
't Is idd té blauw.. mss Individual
Wat was er mis met de ruit?
Oke, 26km is er mss wat over, maar ik heb al van een paar man gehoord dat er na het vervangen van een ruit serieus irritant gefluit kwam van de rubbers en dat ze niet begrepen dat ze dat niet testen...
Oke, 26km is er mss wat over, maar ik heb al van een paar man gehoord dat er na het vervangen van een ruit serieus irritant gefluit kwam van de rubbers en dat ze niet begrepen dat ze dat niet testen...
Er zat een vettige streep tussen de ruit en de folie (heb optie zonnewerende ramen achter)
Het zou wel kunnen dat ze op de snelweg zijn gaan testen ja dan is 26km nog niet zo veel.
Toch niet te schatten eigenlijk dat ze een E92 CSL dumpen voor X5/X6 M met 2 turbo's!!!!!!!??????
Begin meer en meer fan te worden van die M-Division Was al wel, maar als je het voor ogen houdt is de hele M-division altijd al iets apart geweest in de autobranche, wordt mij steeds duidelijker... En algoed dat niet iedereen dat vindt, anders zou het maar saai zijn
Wie weet komt er ooit nog een E92 CSL he, helemaal op het einde van de reeks ofzo, ALS die crisis ooit voorbij is... Zeg nooit nooit...
Comment