Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Vandaag zijn M-optic en ik deze wagen gaan bekijken.
Het betreft een amerikaanse versie met een miserabele 240pk. Niet echt M-waardig vonden we...maar ja
Algemene indruk was vrij goed. De auto werd gestart en draaide perfect, geen oliegeur ofzo...mechanisch is die vrij gezond denk ik (65.000km)
De neus had zo goed als geen last van steenslag, M-optic vond dit niet normaal maar ja...ik vond het best ok bij zo'n kilometerstand.
De lak was niet in goeie staat, dat gaf de verkoper onmiddellijk toe, een polierbeurt zou wonderen doen. Hij stond er vrij dof bij.
't is geweten dat Van Dessel niet echt een goeie reputatie heeft met ongevalwagens enzo maar op zich was er op deze wagen weinig op aan te merken vonden we. 't enige wat toch vrij snel opviel was dat de voorbumper links en recht niet gelijk aansloot...
Ik wil niet zeggen dat het een ongevalwagen is maar volgens mij kan het vrij simpel opgelost worden.
De nummerplaathouder vooraan is een ongespoten exemplaar terwijl M-optic beweerde dat deze gespoten zou moeten zijn...(mss was dit in de US niet zo?)
Verder stond hij op 4 vrijwel nieuwe Uniroyal banden. De velgen was niet echt perfect. Hier en daar wat vernis dat afbladerde...
En hij was uitgerust met xenon, netjes
Te koop voor 19.900€!
Doen of niet doen?
Wel...moest ik op zoek zijn naar een Z3 M coupé => nee ik zou het niet doen.
Waarom niet?
1) Vanwege de motor (een 3.0i gaat niet echt veel verschil geven met z'n 231pk)
2) Amerikaanse versie:
- tellers in miles, vind ik echt hatelijk
- Nummerplaatverlichting is zoooo lelijk! Die 2 grote bulten erop...bah.
We denken dat het toch een eerlijke en gezonde wagen is maar ik denk dat je beter af bent met een Europees exemplaar.
Hihi, BMWH8ER keek maar sip in de eerste bocht nadat 'ie verslagen was.
Veel van die resultaten hangt natuurlijk af hoe vroeg je op 't gas gaat. Maar toch denk ik dat je mag stellen dat die RS4 daar wordt verslagen door de CSL, zonder dat het de schuld van de chauffeur is.
Nee, serieus, 't is geweten dat de RS4 veel vaker dan te verklaren is met "natuurlijke strooiing", z'n 420pk beloofde pk's niet haalt. Al van in 't begin dat de RS4 aan klanten werd uitgeleverd, kloegen eigenaars dat 'ie niet voorbij een E46 M3 geraakte, idem E39 M5. 't Is hier al 'es vermeld, maar naar ik me herinner is dat toen grotendeels afgewimpeld door enkele Audi-adepten. Enfin ja, we zullen 't misschien nooit weten.
Ze zouden het verplicht moeten maken dat die kar altijd topless rondreed, want met alles toe is het maar een ferm gedrocht...
Open valt 'ie best te smaken
Comment