Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een M zal ik ook nooit kunnen betalen maar hopelijk ooit wel een 3.0 si in okkazie...
Als tweede wagen zou dat idd ook al fantastisch zijn. De 3.0si ziet er trouwens helemaal niet minder goed uit en bovendien klinkt hij ook erg goed. Het rijden zelf, zal ook wel dik in orde zijn.
Hmmmm...
Als tweede wagen zou dat idd ook al fantastisch zijn. De 3.0si ziet er trouwens helemaal niet minder goed uit en bovendien klinkt hij ook erg goed. Het rijden zelf, zal ook wel dik in orde zijn.
Hmmmm...
Groepsaankoop ?
Ik stel voor dat we binnen een aantal jaar eens samen op jacht gaan naar een goede okkazie 3.0 si
Ik stel voor dat we binnen een aantal jaar eens samen op jacht gaan naar een goede okkazie 3.0 si
En jij hoopt dat de verkoper dan toevallig een paar van die wagens zal staan hebben?
Of gewoon één wagen en allemaal samen leggen? Goed, en zet hem dan maar in mijn garage.
In het zwart en met rood leder en alu-inleg is die wagen echt geil! Ik heb al eens in zo'n Coupé 3.0 si gezeten. Ik wou er eigenlijk niet meer uitkomen.
Comment