Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo'n gek ding!

Ze moesten dat verplichten om weer in productie te brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
      En wat beviel je niet aan de wagen ?!
      - Jerre trok mogelijk 'n stuk plamuur uit de wielkas rechts achter, dus kans was bestaande dat ie daar eens bij mekaar gestoken heeft.
      - Die vleugel vooraan onder de voorbumper was al vrij veel schade aan en ze hadden er ergens 'n extra vijs in gedraaid om 'm gewoon vast te houden, dus die moest sowieso ook vervangen worden.
      - Engine management was aangepast door heinz, terwijl aan zo'n M-engine naar mijn mening niets aan te passen valt.
      - Bestuurderszetel vooraan zat 'n groot gat in de alcantara, dus die moest volledig terug overtrokken worden. (op de foto ziet je 't toch nog vaag: langs deze kant van de stoel zo net boven 't dikste stuk)

Technisch stond die kar perfect (op 'n piepend riempje na, maar da's geen onoverkomelijk probleem), maar optisch was er naar mijn mening teveel werk aan. En als je de plamuur in de wielkas er zo uit trekt, dan vertrouw 'k 't eerlijk gezegd niet 100%. En Jerre gaf mij gelijk met die opvatting.

Ik betaal liever iets meer voor 'n kar die ik 100% kan vertrouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

Dit straalt toch wel agressiviteit uit vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          - Jerre trok mogelijk 'n stuk plamuur uit de wielkas rechts achter, dus kans was bestaande dat ie daar eens bij mekaar gestoken heeft.
          - Die vleugel vooraan onder de voorbumper was al vrij veel schade aan en ze hadden er ergens 'n extra vijs in gedraaid om 'm gewoon vast te houden, dus die moest sowieso ook vervangen worden.
          - Engine management was aangepast door heinz, terwijl aan zo'n M-engine naar mijn mening niets aan te passen valt.
          - Bestuurderszetel vooraan zat 'n groot gat in de alcantara, dus die moest volledig terug overtrokken worden. (op de foto ziet je 't toch nog vaag: langs deze kant van de stoel zo net boven 't dikste stuk)

Technisch stond die kar perfect (op 'n piepend riempje na, maar da's geen onoverkomelijk probleem), maar optisch was er naar mijn mening teveel werk aan. En als je de plamuur in de wielkas er zo uit trekt, dan vertrouw 'k 't eerlijk gezegd niet 100%. En Jerre gaf mij gelijk met die opvatting.

Ik betaal liever iets meer voor 'n kar die ik 100% kan vertrouwen.
          In Vichte stond die?

Dju, 'k had er graag bij geweest. Niet gecheckt op spuitwerk?

Zoals je 't beschrijft, volg ik je volledig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            In Vichte stond die?

Dju, 'k had er graag bij geweest. Niet gecheckt op spuitwerk?

Zoals je 't beschrijft, volg ik je volledig.
            Dacht dat ik je toen 'n PM gestuurd had met de vraag wat je van die kar vond, maar weet niet meer wat je toen geantwoord had.

Die verkoopster kwam er op 't einde nog bij staan met als mededeling dat er 'n Duitser zwaar achter die kar aan zat en dat 'k snel moest beslissen. Ik laat me niet dwingen om zo snel die koop te doen, dus heb 'm laten staan.

Ik heb eigenlijk vooral spuitwerk gecheckt op kwaliteit. Die was wel wat je kon verwachten van 'n kar met dat km-aantal, maar toen Jerre die wielkas checkte, dan stond ie op 'n brug. En dan was het te laat om die zijkant nog eens in detail te gaan bekijken.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• S54 volgens mij

Comment

• Comment

• Ik vind de velgen absoluut niet bij de wagen passen.

Comment

• afgelopen week-end mijn M-doop gehad

vrienden kwamen ons afhalen aan de luchthaven van geneve om een WE te gaan skieën,
                      en zijn nieuw speeltje stond stiekem zielig te doen op wintervelgjes: M5
                      tov van zijn 911TT vielen de remmen en de versnellingbak wat tegen
                      verder: supertevreden eigenaar,

zelf had ik zo'n "King of the road"-gevoel dat ik tot nu toe alleen in mijn Range had
                      sublieme wagen,
                      tussengas bij het terugschalen is in de auto wel minder dan als je langs de weg staat
                      ook mis je de "vinnigheid" van kleinere wagens (3reeks, Mini,...)

507pk = toch wel genoeg, zelfs voor zo'n zware wagen

als je ziet hoe weinig ze vragen voor een jonge tweedehands M5...'t kriebelt
                      maar ja, 'k zou een break willen

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          als deze zich in de toestand bevindt zoals op de foto's en in de beschrijving te zien is, is dit geen geld

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
                          Idd, welcome to Germany!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Dan moet je zeggen... 'IK vind dat groen niet mooi', en niet 'spijtig van dat superlelijk groen'.

want dat tweede is even fout als het eerste juist is.
                            Meneer objectief gaat het is zeggen

Wijze woorden wel!

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

DIK!!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

DIK!!
                              Zeg wel !

@ Toerke, koop die 530 d Touring en stop er die velgen van je E90 onder !!!

Doen !

Comment

als deze zich in de toestand bevindt zoals op de foto's en in de beschrijving te zien is, is dit geen geld

Wel jammer dat 'ie achteraan ook de smalle velgen heeft liggen. En 't zijn de 3.2-velgen van de coupé, da's ook een tikkie jammer (al zie ik ze véél liever dan de 3.0-coupé-velgen, en op zich ook liever dan de Contour-velgen, maar die laatste horen op een M3 berline...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Wel jammer dat 'ie achteraan ook de smalle velgen heeft liggen. En 't zijn de 3.2-velgen van de coupé, da's ook een tikkie jammer (al zie ik ze véél liever dan de 3.0-coupé-velgen, en op zich ook liever dan de Contour-velgen, maar die laatste horen op een M3 berline...).

een velg is rap veranderd hé

Comment

da's da sexy blauw zoals op die sexy coupé hier ergens in dit topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      da's da sexy blauw zoals op die sexy coupé hier ergens in dit topic
                                      Pagina 1 Ik probeer hem mee te krijgen de 30e

Comment

Working...
                                      X