Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik zou het gewoon jammer vinden, dat als je voor een fully loaded X5 zou kiezen, je eigenlijk net zo goed een M3 berline had kunnen krijgen.
    True, ik ook. Deels.

Ik zou beide willen, naast elkaar, maar éérst de X5. Omdat ik in mijn job gewoonweg niet heelder dagen met een M3 kan rondrijden. Noch qua comfort, noch qua verbruikskosten.

Ik snap dat veel mensen SUV kiezen. 't Is verdomme een overtuigend concept. En een X5 rijdt béééstig goed.

Comment

Ik zou het gewoon jammer vinden, dat als je voor een fully loaded X5 zou kiezen, je eigenlijk net zo goed een M3 berline had kunnen krijgen.
      Welke motor zou ze dan kiezen?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Inderdaad, Zo'n Alpina B5 is de ultieme 5. Zeker met de 20" velgen die nu verkrijgbaar zijn...
        Tsk tsk.

B5s, niet B5. B5s !!

En de 20" zijn niet verkrijgbaar op de touring.

Comment

Welke motor zou ze dan kiezen?
          Normaal de diesel, maar ik zou haar wel een potente benzine kunnen aanpraten.

Comment

Uit jouw hart, als autoliefhebber en petrolhead.

Je moeder zal het waarschijnlijk jammer vinden als ze voor het geld van die M3 ook in een ruimere, comfortabelere, hogere, beter afgewerkte X5 met alles wat ze maar kan verlangen qua opties had kunnen zitten.

Ik zou zelf al twijfelen tussen een fully loaded X5 en een M3. En dan bedoel ik, met het idee dat het als daily moet dienen, evengoed op een winterse dag dat er een pak sneeuw valt, en met het idee in m'n achterhoofd dat je in CH bij de minste snelheidsovertreding die naam waardig toch je rijbewijs kwijt bent. Uiteraard kies ik voor de plezierritjes die M3, maar die plezierritjes zijn er maar af en toe, en voor je moeder waarschijnlijk nog veel minder.

Comment

Grrr je klinkt zo logisch...

Comment

Grrr je klinkt zo logisch...
                weet je wat, ik zal maar gaan verder leren. Ik weet toch dat dit immers is wat je net niét wilt horen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Waarom geen S6 Avant?
                  Omdat MIJN moeder dit al heeft...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Normaal de diesel, maar ik zou haar wel een potente benzine kunnen aanpraten.
                    De 3.0sd is nochtans een dijk van een motor. Moest ik een X5 kopen, ik zou deze motor nog liever hebben dan de 4.8is. Zo'n X5 moet een koppelrijke motor hebben. Mijn schoonbroer heb ik kunnen overtuigen alleszins...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

4.8i, is dat wat impressionant? Geen flauw idee! 355 pk ofzo, da's al dat ik lees.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                        weet je wat, ik zal maar gaan verder leren. Ik weet toch dat dit immers is wat je net niét wilt horen

echt he

Sorry

Comment

De 3.0sd is nochtans een dijk van een motor. Moest ik een X5 kopen, ik zou deze motor nog liever hebben dan de 4.8is. Zo'n X5 moet een koppelrijke motor hebben. Mijn schoonbroer heb ik kunnen overtuigen alleszins...
                          Ze rijdt nu de oude X5, Sportversie ofzo, is alleszins wat harder afgeveerd.
                          Is een 3.0d, maar er mag toch nog wel wat potenter in, hoewel het zeker geen slechte motor is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                            Uit jouw hart, als autoliefhebber en petrolhead.

Je moeder zal het waarschijnlijk jammer vinden als ze voor het geld van die M3 ook in een ruimere, comfortabelere, hogere, beter afgewerkte X5 met alles wat ze maar kan verlangen qua opties had kunnen zitten.

Ik zou zelf al twijfelen tussen een fully loaded X5 en een M3. En dan bedoel ik, met het idee dat het als daily moet dienen, evengoed op een winterse dag dat er een pak sneeuw valt, en met het idee in m'n achterhoofd dat je in CH bij de minste snelheidsovertreding die naam waardig toch je rijbewijs kwijt bent. Uiteraard kies ik voor de plezierritjes die M3, maar die plezierritjes zijn er maar af en toe, en voor je moeder waarschijnlijk nog veel minder.
                            True.
                            Een M3 zal ook wel goed te doen zijn als daily ride,maar idd: als je niet zinnens bent het vermogen en de capaciteiten van de M3 dikwijls aan te spreken, zou het belachelijk zijn zo'n ding te kopen.
                            Met een X5 is ook niets mis. Als het een beetje comfortabel en ruim mag zijn.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

4.8i, is dat wat impressionant? Geen flauw idee! 355 pk ofzo, da's al dat ik lees.
                              Vergelijkbaar met Cayenne S? of net niet denk ik.

Meer zelfs, een ML500 is heel wat sneller. Maar die 5.5 388pk icm die 7G-tronic is dan ook een machtig aandrijfgeheel.

Comment

4.8i >>>>>> 3.0sd

op ELK vlak

ook koppel

écht wel

Maar qua financiën is 'ie een PAK duurder, yep. Als je een beetje kilometers doet, kegelt 'ie zichzelf vakkundig uit de lijst met mogelijkheden. In België dan toch. Hoe dat in CH zit weet ik niet.

Comment

Twijfelding: indien ik men moeder iets uit de M-stal zou aanbieden...

M3 berline / M5 touring

opinions?
                                  Vanaf een M5 touring is de stap naar een M6 niet meer groot hé...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  650i.
                                  Of dit natuurlijk.

Ik zou ik niet weten (al ken ik ze natuurlijk niet) waarom zij een break zou nodig hebben.

Omdat jij het een mooi model vindt?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Dat ding moet wel traag zijn ...
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      4.8i >>>>>> 3.0sd

op ELK vlak

ook koppel

écht wel

Maar qua financiën is 'ie een PAK duurder, yep. Als je een beetje kilometers doet, kegelt 'ie zichzelf vakkundig uit de lijst met mogelijkheden. In België dan toch. Hoe dat in CH zit weet ik niet.
                                      benzineprijzen die op vergelijkbaar niveau staan met dieselprijzen, en taksen die lachwekkend zijn... dan ga ik toch maar voor de 4.8

gTa, kan je de 550i met X-drive krijgen?

Comment

't Is niet slecht, maar vergeleken met de ML 500 die een ferm grotere longinhoud heeft (en een betere automaat), komt 'ie een tikje adem te kort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                          benzineprijzen die op vergelijkbaar niveau staan met dieselprijzen, en taksen die lachwekkend zijn... dan ga ik toch maar voor de 4.8

gTa, kan je de 550i met X-drive krijgen?
                                          De diesel is toch duurder in CH, dan benzine?

De 550i zou komen met 4WD, zou er zelfs al moeten geweest zijn. Maar BMW brengt 'm niet. Ik weet niet waarom. Er zijn nochtans voldoende testauto's op de baan (geweest).

Comment

Working...
                                          X