Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenE46
Aan wat herken je een CS?
- Kleur was denk ik alleen op een CS te verkrijgen.
- Velgen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten- Kleur was denk ik alleen op een CS te verkrijgen.
- Velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOok aan het alcantara stuurtje.
Comment
-
Over die op de foto's:
M3 CS is de afkorting competition (sport) Een speciale uitvoering die eind 2004 op de markt kwam. (levering voorjaar 2005)
-M3 CSL wielen (waarvan de voorste een halve inch smaller zijn)
-M track mode van de CSL
-Korter stuurhuis van de CSL
-Amaretta CSL stuur, remhandgreep en aplicaties op de SMG pookknop
-Speciale alluminium interieur trim
-Remsysteem van de CSL
-Exclusieve interlagos blauwe metallic lak (alleen op de CS verkrijgbaar)
-Andere set up veren en dempers. Ik heb weleens gelezen dat het een CSL onderstel is maar dat geloof ik niet zo, omdat een CSL een auto is die een stuk lichter is.
Verder is die van mij nog voorzien van:
-CSL kofferklep
-CSL voorstabi
-Eibach verlagingsveren
-VMAX module
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
Dit als daily moet een droom zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe sedan vind ik het mooist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe sedan vind ik het mooist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhij is zeer mooi, maar kzou toch liever de coupé hebben. Ik zou geen nood hebben aan de 4 deuren (nog niet :p) en ik vind de coupe toch iets mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMoest ik nu een M3 kopen, dan zou het een sedan zijn met normale achterlichten, optionele 19 inch velgen, Interlagos blauw, shadowline, infraroodlaag op vooruit, manuele 6-bak en al de M-drive goodies. Interieur full-black met alle inleg in 't carbon.
Comment
Comment