Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
(2) Waarom dan wel, om te draggen, want dat is het enige opzicht waarin ie qua rijprestaties BMW M3 verslaat.
immens koppel reeds bij lage toerentallen, en meesterlijk geluid. Daarin verslaat hij de M3 (deels, bij hoge toeren heeft de M3 ook een vet geluid), en nog véél meer de M5.
n/o, maar ik heb de indruk dat jij maar zelden open staat voor andere merken. Ik vind het gezellig om hier met autoliefhebbers te praten, maar vind het jammer dat je bij sommige personen op een 'weerstand' botst die puur gebaseerd is op merkenblindheid
immens koppel reeds bij lage toerentallen, en meesterlijk geluid. Daarin verslaat hij de M3 (deels, bij hoge toeren heeft de M3 ook een vet geluid), en nog véél meer de M5.
n/o, maar ik heb de indruk dat jij maar zelden open staat voor andere merken. Ik vind het gezellig om hier met autoliefhebbers te praten, maar vind het jammer dat je bij sommige personen op een 'weerstand' botst die puur gebaseerd is op merkenblindheid
NIet merkenblindheid, Mercedesafschuw. Dit was toch het I Love M's topic. Ik wil de discussie wel ergens anders verderzetten hoor. Maar dat is niet het belangrijkste. Je hebt me verkeerd begrepen. Soms ben ik wat te extreem in mijn BMW-liefde. Sorry hiervoor
Jij hebt het nog niet begrepen hé maat. Matteus wil zeggen dat hij noch een M3, noch een RS4 en noch een C63 AMG zou kopen om op het circuit te rijden.
Ikzelf heb nu een M3 in bestelling. Waarom heb ik deze wagen gekocht? Omdat ik het een mooie wagen vind die zich distantieert van andere 3 coupés en cabriolets omwille van de exclusiviteit dat een M-logo met zich meedraagt. Het zal een wagen zijn om dagelijks te gebruiken. Heel dikwijls zullen we het maximale vermogen niet aanspreken. Toch zijn het die enkele kansen om eens te accelereren en te hernemen die het vermogen aangenaam maken, zeker met zo'n prachtig motorgeluid.
Of iemand nu een RS4 of een M3 of een C63 koopt is afhankelijk van persoonlijke smaak. Iedere wagen heeft z'n typische eigenschappen wat elk dus z'n liefhebbers wel zal aantrekken. Ook het uiterlijke speelt een grote rol als je zoveel geld aan een wagen geeft.
Ik ben er zeker van dat ik een C63 AMG qua rijplezier minstens even goed zou vinden als een M3, misschien zelfs beter, maar... een M3 cabrio is nu éénmaal veel knapper in de ogen van mijn vrouw en mij...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
whatever. Met vooroordelen sta je nergens, niet open staan voor 'vreemde' merken zorgt er alleen voor dat je bepaalde zaken minder of nooit gaat weten te waarderen. Of dat nu bij het merk is dat u nauw aan u hart ligt, of net niet....
Imo is dat jammer.
En ik denk dat ik dat wel mag opmerken, ik heb met beide ervaring (en weet de voor- en nadelen van beide, want zowel bmw als merc hebben die) en kan best wel vergelijken
NIet merkenblindheid, Mercedesafschuw. Dit was toch het I Love M's topic. Ik wil de discussie wel ergens anders verderzetten hoor. Maar dat is niet het belangrijkste. Je hebt me verkeerd begrepen. Soms ben ik wat te extreem in mijn BMW-liefde. Sorry hiervoor
Die laatste zinnen stonden er net nog niet bij. Voor mij ok als je dit zelf zegt, dan houden we het ook zo
Niet als het om het inlepelen van een andere motor in de M3 gaat. Dat is toch puur prestatiegericht. Behalve motorgeluid ofzo..
En laat het net over - onder andere - zaken gelijk motorgeluid en -karakter gaan.
Als het puur om de prestaties gaat, dan zijn er véél makkelijkere en efficiëntere oplossingen dan even een ander blok er in zwieren. Er wat druk op zetten dmv turbo/compressor bijvoorbeeld....
Jij hebt het nog niet begrepen hé maat. Matteus wil zeggen dat hij noch een M3, noch een RS4 en noch een C63 AMG zou kopen om op het circuit te rijden.
Ikzelf heb nu een M3 in bestelling. Waarom heb ik deze wagen gekocht? Omdat ik het een mooie wagen vind die zich distantieert van andere 3 coupés en cabriolets omwille van de exclusiviteit dat een M-logo met zich meedraagt. Het zal een wagen zijn om dagelijks te gebruiken. Heel dikwijls zullen we het maximale vermogen niet aanspreken. Toch zijn het die enkele kansen om eens te accelereren en te hernemen die het vermogen aangenaam maken, zeker met zo'n prachtig motorgeluid.
Of iemand nu een RS4 of een M3 of een C63 koopt is afhankelijk van persoonlijke smaak. Iedere wagen heeft z'n typische eigenschappen wat elk dus z'n liefhebbers wel zal aantrekken. Ook het uiterlijke speelt een grote rol als je zoveel geld aan een wagen geeft.
Ik ben er zeker van dat ik een C63 AMG qua rijplezier minstens even goed zou vinden als een M3, misschien zelfs beter, maar... een M3 cabrio is nu éénmaal veel knapper in de ogen van mijn vrouw en mij...
Idd, volledig mee eens. Maar de discussie ging om het al dan niet veranderen van de motor van de M3 in die van de C63 AMG. De auto in z'n geheel in persoonlijke keuze. Motor is puur prestatiegericht dacht ik zo...
Er zijn véél makkelijkere en efficiëntere oplossingen dan even een ander blok er in zwieren. Er wat druk op zetten dmv turbo/compressor bijvoorbeeld....
Comment