Zijn der al spyshots van een nieuwste BMW?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenZijn der al spyshots van een nieuwste BMW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenM5 V10...
Als je persé een M5 wil...
Dat zijn tenminste échte auto's.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat zijn tenminste échte auto's.
8.500 €
69.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenHeb je dat bordeaux M5je gezien ?!
8.500 €
69.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenlinkje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenhoeveel keer ik dat filmpje ook zie, ik kan maar 1 ding zeggen: goed gek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJep. Maar wel knap gedaan, je moet maar durven
Sorry... Ik krijg het schijt van zo'n cowboys!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenahja just.
Dat wil ik.
Meestal is dat zéér knap, maar dan plots, in het druilerige, belgische weer is dat zo duf als iets die kleur
Die ging eerst op mijn mini komen, tot ik een M6 zag rijden in die kleur. Manman, baggerkar
Edit: baggerkleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenconclusie: ik koop een M3, en lepel de motor van een C63 erin.
't Zijn beide superkarren, met elk hun karakter (de M3 een hightech precisie-instrument, de C 63 AMG eerder een überpower losbol), en daar horen de motoren perfect bij, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, ik denk dat je daar zelfs zeker van mag zijn.
Een M5 stuurt ook superscherp en voelt lichtvoetig aan (naar het schijnt). Maar dat neemt niet weg dat 'ie ook weegt als lood.
Maar gewoon... gewicht en sportiviteit... het blijven twee dingen die in principe (!) niet bij elkaar horen, niettegenstaande dat men er tegenwoordig beter en beter in slagen om dat gevoel weg te werken.
't Is zaak om zoveel te verdienen, dat je geen compromissen moet maken. Maar als het zover niet komt, en je "moet" je "beperken" tot de M5, b.v., dan haal je toch een dijk van een kar in huis. Gesteld dat je 'm knap vindt, that is. Want dat is toch zo goed als de eerste vereiste.
Ik zou 'm ook niet kopen, mocht ik 't geld hebben, want dan zou ik naar een Alpina B5s grijpen, maar als ik er eentje zie, of als ik de kans heb om er eentje te rijden, dan smelt ik toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenGa je mee kijken en een Dégioke doen ?!
met het verschil dat het wel een paar maanden/jaren kan duren eer dat ik u terug betaal. Maar ik ben er zeker van dat je dit beertje niet kwalijk gaat nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten²
't Is zaak om zoveel te verdienen, dat je geen compromissen moet maken. Maar als het zover niet komt, en je "moet" je "beperken" tot de M5, b.v., dan haal je toch een dijk van een kar in huis. Gesteld dat je 'm knap vindt, that is. Want dat is toch zo goed als de eerste vereiste.
Ik zou 'm ook niet kopen, mocht ik 't geld hebben, want dan zou ik naar een Alpina B5s grijpen, maar als ik er eentje zie, of als ik de kans heb om er eentje te rijden, dan smelt ik toch.
want laat ons eerlijk zijn.
Een M5 V10 is diep vanbinnen toch wel !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenja, graag!
met het verschil dat het wel een paar maanden/jaren kan duren eer dat ik u terug betaal. Maar ik ben er zeker van dat je dit beertje niet kwalijk gaat nemen
maar nog niet genoeg... Sorry !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
staat die kever al te koop?
enne.... roadtrip? geen idee waar het is, maar daarvoor ben ik altijd te vinden....
Comment
-
Comment
Comment