Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sega, koop liever één van de bakken die je net gepost hebt. Alleen die E30 Cabrio vind ik iets minder (een M3 hoort een vast dak te hebben).
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• Repost vanuit andere hoek.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Je ziet dat vaak, bij tuners. Een te lichte motor voor de uitstraling van de auto.

Die 4 uitlaten zou ik ook onder een gechipte 330d durven steken. Maarja, ik ben dan ook een tuner.
            Die Lancer die een tijdje terug te koop stond.... volledige EVO-bodykit, maar wel 'taksvriendelijk'.... een ongeblazen 1400
            Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
            'k vind het wel een vet kraam eerlijk gezegd

Behalve de koplampen en de motorisatie is 'm super.
            En de tint van de ruiten stoort mij ook wel eigenlijk.

Welke koplampen zijn dat by the way?

Niets OEM? of bixenons van een 3 coupe ofzo? ben daar niet zo in thuis

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            perfectie!

Comment

• Op de laatste BMW-days in Francorchamps:

Comment

• Die voorbumper...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Die voorbumper...
                  Is toch een OEM BMW bumper ?

Comment

• intercooler -> turbo ->

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                      Is toch een OEM BMW bumper ?
                      Idd. Tenzij hij die van die zwarte zonder motorkap hierboven bedoelde.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten

ligt dat nu aan mij of zijn die achterbanden belachelijk veel te klein?

Tis afschuwelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Op basis van die foto's: spijtig dat er nooit een E46 M3 Berline is geweest want dit ziet er knap uit (met uitzondering van zowat de hele voorkant).
                          Maar het is zo zwaar not done op een 320d...

²²²²²²²²²

M3 sedan zou vet geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Tis afschuwelijk.
                            Vooraan ook.

ET-waarde klopt precies niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Tis afschuwelijk.
                              Uitlaten staan teveel naar binnen ...

Comment

• wannabe

Comment

• Kweetnie, die M6 cabrio staat hier dus een paar honderd meter van m'n werk, ik zie en hoor 'm regelmatig passeren, echt wel een zeer vette sound hoor, ik ga ervan uit het wel degelijk een M6 is ?? 'k Zal hem eens goed bekijken...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Kweetnie, die M6 cabrio staat hier dus een paar honderd meter van m'n werk, ik zie en hoor 'm regelmatig passeren, echt wel een zeer vette sound hoor, ik ga ervan uit het wel degelijk een M6 is ?? 'k Zal hem eens goed bekijken...
                                      Ik passeer daar elke dag. Zal ook eens zien. Ofwel ligt het een beetje aan de foto.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Op de laatste BMW-days in Francorchamps:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                                          X