Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Komt goed.

Comment

• Vond deze wel leuk geparkeerd staan met z'n voorwiel op die witte lijn. Esthetisch verantwoord.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Leuk shot Lotuzzz!

Comment

• Knap die witte M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            even niet-M5, rijdt een stock E39 Sedan beter dan een stock E39 touring?

Want ik vind die tweede zoveel knapper

Heb 2 E39 touring (beide 525D) gehad en 3 E39 berline,(525 TDS - 530 D - 540 i) dus heb wat ervaring op dat vlak. -
            De berline is lichter en ligt beter op de baan, de bochtsnelheid die je kunt aanhouden
            is dan ook hoger en het baangevoel is fijner. De touring heeft een stuggere vering achteraan en is zwaarder en moet dus ietsje onderdoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
              Heb 2 E39 touring (beide 525D) gehad en 3 E39 berline,(525 TDS - 530 D - 540 i) dus heb wat ervaring op dat vlak. -
              De berline is lichter en ligt beter op de baan, de bochtsnelheid die je kunt aanhouden
              is dan ook hoger en het baangevoel is fijner. De touring heeft een stuggere vering achteraan en is zwaarder en moet dus ietsje onderdoen.
              Maarrr.... 't is niet zo dat een touring echt 'slecht' rijdt ivgm de berline veronderstel ik?

Leuk wagenpark trouwens, een E39-liefhebber blijkbaar.... en terecht! Foto's posten mag altijd hé

Ohja, vergelijk eens even je 540i met je Alpina? Ik weet dat die Alpina een klasse apart is, maar was je content van die 540? Problemen gehad? Verbruik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                Maarrr.... 't is niet zo dat een touring echt 'slecht' rijdt ivgm de berline veronderstel ik?

Leuk wagenpark trouwens, een E39-liefhebber blijkbaar.... en terecht! Foto's posten mag altijd hé

Ohja, vergelijk eens even je 540i met je Alpina? Ik weet dat die Alpina een klasse apart is, maar was je content van die 540? Problemen gehad? Verbruik?
                Een touring is zeker een zeer leuke auto en het verschil is eigenlijk miniem, enkel als
                je een beetje gaat "spelen" ondervind je de verschillen.

De 540 is een pracht van een wagen, verbruik 11 à 12/100 en is eigenlijk hetzelfde
                als de Alpina. geen problemen gehad buiten een waterpomp maar dat is een zwak
                punt van de V8.

Verschil tussen de 540 en de Alpina ? Voor eerst het vermogen is veel meer "aanwezig"
                en komt veel vlotter dan bij de 540, en de wegligging is een dag en nacht verschil.

En, last but not least, ik ben een E39 fan. Had voor de ALPINA een E61 530D touring
                maar dat vond ik maar niets. Voelt aan als een 7 reeks en is log en lomp om mee te rijden.
                Wel comfortabel maar das alles !

Comment

• Hieronder enkele van mijn voorgaande bolides
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De derde is een missertje in het rijtje wat mij betreft...
                    Neen, stuk voor stuk smaakvol samengestelde wagens!

Comment

• Een E39 die-hard! Prachtig!!!

Comment

• JMH = held

Comment

• Goedemorgen!

Comment

• NO SHIT!

Comment

Hieronder enkele van mijn voorgaande bolides
                              Vergelijk de E38 eens met de E39, als je toch bezig bent, aub?

Comment

• @Moptic: isze nais.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  De derde is een missertje in het rijtje wat mij betreft...
                                  Neen, stuk voor stuk smaakvol samengestelde wagens!

dat was inderdaad een missertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Vergelijk de E38 eens met de E39, als je toch bezig bent, aub?

E38 is eigenlijk een autosnelweg auto en niet handig, niet speels en een beetje saai.
                                    De E39 is juist gepast, niet te klein en toch handig. I love it !

Comment

dat was inderdaad een missertje
                                      Objectief of qua looks?

Comment

• Hier nog één van mijn vorige bolides 330 ci met M sport pack.
                                        Zeer leuke wagen. nieuw gekocht en 120.000 km mee gereden.

Veel fun mee gehad.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• je hebt smaak, bijna allemaal dikke benzine's

Comment

Working...
                                          X