Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een 335i klinkt inderdaad zeer mooi. Duidelijke zes-in-lijn sound, misschien een tikkie gedempter dan een atmosferische, en zelfs dat is geen waar (dus louter subjectief), want de 335i heeft 'n uitlaat waarbij de BMW sound-engineers een tikkie meer speelruimte kregen.

Velen zeiden dat ze de twee 335i die op de forummeeting in Gent waren, "lelijk" vonden klinken. Ik snap dat langs geen kanten ... telkens één van die twee karren een sprintje trok, keek ik toch even om. En da's niet omdat ik enkel op BMW-sounds zou reageren, wel integendeel.

Als je een 335i niet meer mooi klinken vindt, dan ben je verwend (een 4.2 V8 met Milltek kan daar wel voor zorgen, ja ), ofwel niet objectief.

Imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Omdat ik dan simpelweg een 335d/535d verkies.
      De benzineversie zal wel een pareltje zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar het geluid, de uitstraling...ik moet em niet
      Dat je dan een 335d verkiest, daar kan ik wel in komen. Ik zou hetzelfde doen. Zeker als je wat kilometers bolt.

Althans, toch in België. Als in CH, zoals je zegt, de taxen belachelijk laag zijn, en een 335i dus nauwelijks of niet duurder uitvalt dan een 335d ... dan zou ik 't wel weten.

Comment

• Ik ben objectief tov andere modellen met gelijkwaardige pk's in gelijkwaardige prijsklassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Een 335i klinkt inderdaad zeer mooi. Duidelijke zes-in-lijn sound, misschien een tikkie gedempter dan een atmosferische, en zelfs dat is geen waar (dus louter subjectief), want de 335i heeft 'n uitlaat waarbij de BMW sound-engineers een tikkie meer speelruimte kregen.

Velen zeiden dat ze de twee 335i die op de forummeeting in Gent waren, "lelijk" vonden klinken. Ik snap dat langs geen kanten ... telkens één van die twee karren een sprintje trok, keek ik toch even om. En da's niet omdat ik enkel op BMW-sounds zou reageren, wel integendeel.

Als je een 335i niet meer mooi klinken vindt, dan ben je verwend (een 4.2 V8 met Milltek kan daar wel voor zorgen, ja ), ofwel niet objectief.

Imo.
          Van de klank was ik anders toch ook niet ten volle overtuigd. En ik geloof niet dat ik verwend ben. Zonder die turbo's, vind ik de 3.0 mooier klinken, in feite.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dat kan, maar dat die 335i lelijk klinkt? Leg me dat 'es uit. Je hoort de turbo's nauwelijks of niet, je hoort geen jankende compressor, en je hoort wél een overduidelijk niét volledig gedempte zes-in-lijn. Een 335i produceert zelfs méér decibels dan een 130i, dus stil kan je 'm ook al niet noemen. Oké, nogmaals, de turbo's dempen de rauwe sound wat, maar wordt de sound daardoor lelijk?

I don't get it. I simply don't.

Da's hetzelfde als zeggen dat de nieuwe Alfa/GM 3,2-liter V6 lelijk klinkt. WTF? Oké, de oude 3-liter échte Alfa's klinken een PAK mooier, maar die nieuwe V6 klinkt he-le-maaaal niet lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Dat kan, maar dat die 335i lelijk klinkt? Leg me dat 'es uit. Je hoort de turbo's nauwelijks of niet, je hoort geen jankende compressor, en je hoort wél een overduidelijk niét volledig gedempte zes-in-lijn. Een 335i produceert zelfs méér decibels dan een 130i, dus stil kan je 'm ook al niet noemen. Oké, nogmaals, de turbo's dempen de rauwe sound wat, maar wordt de sound daardoor lelijk?

I don't get it. I simply don't.

Da's hetzelfde als zeggen dat de nieuwe Alfa/GM 3,2-liter V6 lelijk klinkt. WTF? Oké, de oude 3-liter échte Alfa's klinken een PAK mooier, maar die nieuwe V6 klinkt he-le-maaaal niet lelijk.
              Niet lelijk, maar er zijn toch een hoop wagens die beter klinken.
              Bon, ik ga maffen. Gisteren was het ook al zo laat ...
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ugly sound?

Very great sound! Many tnx to: Clode, Piè, Kekko

Ook stock, dit.

Me demonstrating the killer exhaust sound on our 2007 BMW 335i coupe.

Wat is daar lelijk aan? Explain.

Comment

• Even tussendoor...

Ik wil een M.

Al zo lang hé...

Comment

• Ik ook...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik ook. It's in me blood. Ik heb me "gelukkig" al twee keer kunnen inhouden, gelukkig, want alhoewel ik er compléééét weg zou van geweest zijn, zou ik 't op vandaag een "verkeerd" (overhaaste) beslissing gevonden hebben.

Het komt, zoveel is zeker. Dat troost me, en geeft me geduld.

Comment

• Geduld is nu éénmaal iets wat ik niet heb...
                        OO 00 OO

Comment

• Ik ben impulsief, dat wel, maar ik heb ook engelengeduld.

Ik kan vaak al even veel genieten van het zoeken naar, het lezen over, het opsnorren van user reviews, het doorbladeren van catalogi, het gaan bekijken in de showroom, e.a. ... dan van het daadwerkelijk hebben. En dat betreft véél zaken. Fietsen, duikmateriaal, windsurfmateriaal, ski- en snowboardmateriaal, auto's, moto's, uitrusting & kledij allerhande, walkie-talkies, brillen, PC's, luidsprekers, enz. enz.

That's just me.

Comment

• Ik heb geduld... maar ik moet precies maar geduld blijven hebben... En dan ben ik nog niet eens aan de zoektocht begonnen. Ik koop me eerst een okkazie M hé. Nieuw is zeker uitgesloten nog... Dat is me nog te vroeg en te duur.

Comment

• Ge zijt dan ook nog een snotbel hé...
                              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Ge zijt dan ook nog een snotbel hé...
                                In vergelijking met zo'n oude zak zoals jij... Wel ja.

Comment

• Mijn ultieme M is een E46 CSL.

*spritz*

Comment

• Bij mij zijn ze bijna allemaal m'n favoriet.
                                    • E39 M5 in donker kleur (carbonzwart) met 't compleetlederen interieur Nappa Heritage in caramel
                                    • E46 M3 coupé in 't zilver metallic met leder/alcantara (zwart) en 18"
                                    • E36 M3 berline in 't zwart (of 'n donker kleur) met interieur in uitgebreid leder Nappa "modena natuur"
                                    • M Coupé S54 in imolarood (+ schuifdak)
                                    • E30 M3 cabriolet in any colour met 't uitgebreid beige lederen interieur
                                    • M3 CSL in 't grijs
                                    • E36 M3 coupé 3.2 in 't estorilblauw metallic met 't lichtgrijze leder binnenin (of standaard stof/alcantara)
                                    • E30 M3 in zilver metallic
                                    • E34 M5 touring met 18" en 6-bak
                                    • E34 M5 in any colour, met het compleetlederen interieur Nappa lotuswit
                                    • ...
                                    RAAAAGH

need money

Comment

• OO 00 OO

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Over een E92...

Helemaal int begin was ik niet echt meteen onder de indruk...

Hij was wat overkill voor me... Overstyled...

Nu ben ik er al aan gewend en ik moet dubbel en dik toegeven...

Ook de V8... Daar moest ik ook even aan wenne... maar na youtube-nachtjes en google-uurtjes moet ik toegeven dat me ook dat zeer goed kan bekoren...

Mja... M3's... Het is wat!

Comment

Working...
                                          X