Welke kleurencombinatie zou jij kiezen voor een E92 M3?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichtengilles...
ik heb al enorm veel gelezen tussen de verschillen van een E36 M 3.0 en 3.2.
Maar nu wil ik toch wel eens jouw mening erover horen...
Shoot baby.
Here we go.
3.0 = geil !!
3.2 = geil !!
Zo, da's 't belangrijkste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWelke kleurencombinatie zou jij kiezen voor een E92 M3?
Nota: dat laatste slaat op het echte spul, niet op dat ledergedrochtdink.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenn de achterbumper van de E90 M3 vind ik knapper (want minder "overstyled") dan die van de E92.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOh, heb je een dag of 3?
Here we go.
3.0 = geil !!
3.2 = geil !!
Zo, da's 't belangrijkste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat zie je toch niet vanuit driver's position...
En in een coupé heb je 'n beter rondomzicht. De B-zuil van een berline zit "in de weg" als je naar links kijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWelke kleurencombinatie zou jij kiezen voor een E92 M3?
E93.... carbonschwartz ofzo. Dat je die daknaden niet ziet. Gelijk ie op die persfoto's staat die je gisteren gepost hebt... damn, daarop is 'm wel knap
Comment
-
maar niet vol!!!! enkel de zetels en de deurlijsten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat zie je toch niet vanuit driver's position...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk denk dat ik vooral met het probleem M-RWD in besneeuwde omstandigheden zit.
laten we morgen die discutie opnieuw voeren en doen alsof ik er nooit iets van gezegd heb.
Comment
-
Mijn keuze voor een E92 M3 is Silverstone met fox red leder en carbon lederen sierlijsten.
De keuze van mijn madam is een Jerez zwarte met Bambus beige leder en antracieten houten sierlijsten.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenis het verschil qua aanvoelen tussen een 3.0 en een 3.2 even groot als dat tussen een 3.2 S50 en S54? Want dat vond ik groooooooooooot
Ik vind de S54 te rauw van sound (maar niettemin knap), maar voor de rest combineert 'ie 't grootste pluspunt van de 3.2 tegenover de 3.0 met het grootste pluspunt van de 3.0 tegenover de 3.2.
Volg je nog?
Euhm, ik vind de 3.0 de meest "volle" indruk geven, die trekt van onderin grandioos door, soms met een kleine hik (vooral qua sound dan), en trekt tot tegen de limiter zonder verpinken. Maar lineair. De 3.2 vond ik een extra register hebben vanaf een goeie 5.000 tpm, je voelt het verschil in vermogen écht wel. De S54 dan, is zo mogelijk nog soepeler onderin dan de 3.0, en heeft evenveel brio bovenin als de S50B32. Alleen klinkt de S54 minder mooi (in de M3 dan toch, en dat heeft alles met de uitlaat te maken).
Mij zou het eerlijk gezegd niet kunnen schelen welke motor er in ligt, veel belangrijker vind ik 't om er eentje te halen die inzake historiek en technische zuiverheid zo goed mogelijk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn keuze voor een E92 M3 is Silverstone met fox red leder en carbon lederen sierlijsten.
De keuze van mijn madam is een Jerez zwarte met Bambus beige leder en antracieten houten sierlijsten.
Ik weet het, het kost wat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn keuze voor een E92 M3 is Silverstone met fox red leder en carbon lederen sierlijsten.
De keuze van mijn madam is een Jerez zwarte met Bambus beige leder en antracieten houten sierlijsten.
Voor de rest heeft jouw echtgenote nog altijd iets meer smaak dan jij, zelfs al wijkt haar keuze af van de mijne.
Of neen: een E93 zou ik bestellen in de combo die jouw echtgenote voorstelt. Een E92 zou ik bestellen in 'onze' combo, maar dan met écht carbon.
Een witte: NEVER !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOf door pianozwarte sierlijsten...
B.v. die Porsches of BMW's die via Exclusive/Individual van lederen interieurlijsten zijn voorzien in dezelfde kleur als de rest van het interieur: I don't dig it.
Maar smaken kunnen verschillen!
Comment
Comment