Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    een Z4M wat kost dat aan taxen en weet iemand daar gemiddeld verbruik van ?

een M moet je gebruiken voor wat hij gemaakt is , dus reken maar een verbruik van +15 dure literkes benzine Nemo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Een Z4M heeft dezelfde motor als een E46 M3. Deze wagen heeft dus 16pk en kost €874,50 aan rijtax per jaar.

Het verbruik van zo'n Z4M zal sterk afhangen van de rijstijl, maar aan wettelijke snelheden moet een verbruik van 11 liter haalbaar zijn. Als je echter het gas stevig induwt en het vermogen maximaal aanspreekt zal 13 liter en meer ook mogelijk zijn...
      Merci,dat valt allemaal precies nog goed mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        en hier ...
        een E30 M3 in prachtstaat TE KOOP

http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...ne&pActief=occ
        Übergeil! Ask het geld heb later, weet ik alvast wat te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          en hier ...
          een E30 M3 in prachtstaat TE KOOP

http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...ne&pActief=occ
          Is die niet omgebouwd naar SportEvo look?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Is die niet omgebouwd naar SportEvo look?
            Jep, Sport EVO II dacht ik

Comment

• Bah, tuningkrel.

Zoiets zou je mij dus niet verkocht krijgen he.

Standaard M3 of SportEvoII direct, maar dit, neen danku

Comment

• Ja eigenlijk wel, geef mij dan idd toch maar de SportEvo zoals quadrifoglio die al postte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                  Zijn niet dezelfde hé...

Het is te zeggen... Is idd wel dezelfde look maar hebben niet dezelfde ET.

Tomski zijn velgen passen bv niet op een M3.
                  Net wel. Tomski z'n wintervelgen zijn M3-wintervelgen. Vooral achteraan staan ze breder (kleinere ET), waardoor de kassen beter gevuld zijn. Je vindt op ebay vrij veel 68M-velgen in de "M3-winterversie", en alhoewel BMW officieel zegt dat ze niet passen op een niet-M3, doen ze dat wondermooi wél.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Ik ben deze wagen vorige week is gaan bekijken alleen spijtig van de super hoge taxen
                    'k Vond dat ook, toen ik overlaatst in Knokke in de Bentley-showroom stond te kwijlen op een Arnage T.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      'k Vond dat ook, toen ik overlaatst in Knokke in de Bentley-showroom stond te kwijlen op een Arnage T.
                      55 000 € is nog betaalbaar maar een Arnage T niet meer

Comment

• Neem een kussentje mee naar je verzekeringsmakelaar, als je prijs gaat vragen voor 507pk voor iemand van jouw leeftijd. Achterover vallen doet dan minder pijn.

Comment

Neem een kussentje mee naar je verzekeringsmakelaar, als je prijs gaat vragen voor 507pk voor iemand van jouw leeftijd. Achterover vallen doet dan minder pijn.
                          Ik zou hem dan nooit op m'n eigen naam verzekeren,maar pff brandstof zou ik ook al niet kunnen betalen....
                          Maar ik vond het gewoon vet weinig geld voor z'n wagen.Een nieuwe 520d met evenveel opties kost meer

Comment

• True.

Voor 'tzelfde geld is 't er eentje die nog een paar vervangingen moet hebben. Nieuwe bak kost geld, denk ik zo.

Ik zou 't niet durven, zo'n M van de eerste productiemaanden, aan zo weinig geld. Mocht 't nou nog een Premium Selection zijn (was dat?), dan is 't nog een béétje doenbaar... maar anders?

Comment

• Comment

• Dik

Comment

Net wel. Tomski z'n wintervelgen zijn M3-wintervelgen. Vooral achteraan staan ze breder (kleinere ET), waardoor de kassen beter gevuld zijn. Je vindt op ebay vrij veel 68M-velgen in de "M3-winterversie", en alhoewel BMW officieel zegt dat ze niet passen op een niet-M3, doen ze dat wondermooi wél.
                                  Ahzo! Mja... Ik heb het zelf nog niet getest.

Dus... Conclusie.

M3 wintervelgen style 68 passen op een gewone coupé.

En de gewone style 68 velgen van de coupé passen niet op een M3. Of wel ?!

Comment

• Nope, die gaan te smal staan.

Comment

True.

Voor 'tzelfde geld is 't er eentje die nog een paar vervangingen moet hebben. Nieuwe bak kost geld, denk ik zo.

Ik zou 't niet durven, zo'n M van de eerste productiemaanden, aan zo weinig geld. Mocht 't nou nog een Premium Selection zijn (was dat?), dan is 't nog een béétje doenbaar... maar anders?
                                      25 000km's modeljaar 2006 premium Selection dus 2 jaar garantie
                                      en zo goed als full option (HUD,Hifi prof,navi prof,meedraaide koplampen)
                                      dus het lijkt me wel een koopje

en wat bedoel je hiermee?
                                      Premium Selection zijn (was dat?)

Comment

• Ik vroeg of het een Premium Selection was. Wat dus 't geval was. HUD is standaard op een M5 trouwens.

Comment

Working...
                                        X