Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten*pats* Ook waar.
Véél beter dan bv Kruft in Oberhausen.
Ken je nog paar goede officiele BMW dealers in Duitsland?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat verkopen lukt precies niet zo goed he Nemo.
-sorry,ik moet gaan voetballen
-kan jij misschien effe tot Lokeren komen want heb geen zin voor vandaag tot bij u te rijden
-...
En Belgen zijn bang van benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn als ze wel komen, willen ze nog ff overleggen met de vriendin, en keurt die het af.
Ik ken het
Ze kwam zelf van een Golf 5 1.9tdi 90pk haha ,ik vertelde haar dat het gewoon door die druk van de turbo kwam dat haar golf sneller was maar ze begreep het niet zo goed
Damn wat was die Italiaanse griet lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHaha er was een gast uit Wallonie die m'n wagen voor z'n vriendin kwam kopen en hij wou er echt een zeer goede prijs voor geven.Maar z'n vriendin vond de wagen perfect maar enkel te traag
Ze kwam zelf van een Golf 5 1.9tdi 90pk haha ,ik vertelde haar dat het gewoon door die druk van de turbo kwam dat haar golf sneller was maar ze begreep het niet zo goed
Damn wat was die Italiaanse griet lekker2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenAhja, die gast me zijn 997 Turbo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten@ Nemo: verbruik van mijn S54 ligt rond de 12l gemiddeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenMerci,en qua verzekering lukt dat goed? mag desnoods via pm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenE60 M5
Nemo, als je dat koopt = wauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenE60 M5
Nemo, als je dat koopt = wauw
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenvan een Z4 weet ik dat niet, een Z3 is ouder dus zal wss wat goedkoper zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHet zou eerder een Z4M worden,maar ze zijn nog wat te duur
Ok bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenKoop je een nette Z3M
Hoe mooi die ook is,zou ik echt spijt hebben waarom ik niet verder heb gespaard voor een Z4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenMaar BMW Z4M coupé is men absolute droomauto,als ik een Z3M zou kopen.
Hoe mooi die ook is,zou ik echt spijt hebben waarom ik niet verder heb gespaard voor een Z4
nuja, eigenlijk, de mensen rondom je zouden dat een flinke achteruitgang vinden tenopzichte van je eend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenKoop nu een Z3M, en binnen 2 jaar verkoop je hem voor hetzelfde bedrag en koop je een Z4M (die dan "laag" geprijsd zijn)
nuja, eigenlijk, de mensen rondom je zouden dat een flinke achteruitgang vinden tenopzichte van je eend
Houdt een Z3M dan zo goed z'n waarde?
Comment
Comment