Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik vroeg of het een Premium Selection was. Wat dus 't geval was. HUD is standaard op een M5 trouwens.
    ah ok wist ik niet,maar aan de foto's die ik daar genomen heb lijkt het een premium selection

Comment

• *pats* Ook waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        *pats* Ook waar.

Als ik m'n auto verkoop ,ga ik denk ik een wagen bij Procar kopen in Bottrop. Echt véél keuze en redelijk goedkoop voor wat je krijgt
        Véél beter dan bv Kruft in Oberhausen.
        Ken je nog paar goede officiele BMW dealers in Duitsland?

Comment

• Dat verkopen lukt precies niet zo goed he Nemo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Dat verkopen lukt precies niet zo goed he Nemo.
            Ja er is wel véél interesse en ze spreken allemaal af voor te komen kijken maar net paar uur voor ze komen sturen ze een sms zoals dit :

-sorry,ik moet gaan voetballen
            -kan jij misschien effe tot Lokeren komen want heb geen zin voor vandaag tot bij u te rijden
            -...

En Belgen zijn bang van benzine

Comment

• En als ze wel komen, willen ze nog ff overleggen met de vriendin, en keurt die het af.

Ik ken het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                En als ze wel komen, willen ze nog ff overleggen met de vriendin, en keurt die het af.

Ik ken het
                Haha er was een gast uit Wallonie die m'n wagen voor z'n vriendin kwam kopen en hij wou er echt een zeer goede prijs voor geven.Maar z'n vriendin vond de wagen perfect maar enkel te traag

Ze kwam zelf van een Golf 5 1.9tdi 90pk haha ,ik vertelde haar dat het gewoon door die druk van de turbo kwam dat haar golf sneller was maar ze begreep het niet zo goed

Damn wat was die Italiaanse griet lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Haha er was een gast uit Wallonie die m'n wagen voor z'n vriendin kwam kopen en hij wou er echt een zeer goede prijs voor geven.Maar z'n vriendin vond de wagen perfect maar enkel te traag

Ze kwam zelf van een Golf 5 1.9tdi 90pk haha ,ik vertelde haar dat het gewoon door die druk van de turbo kwam dat haar golf sneller was maar ze begreep het niet zo goed

Damn wat was die Italiaanse griet lekker
                  Ahja, die gast me zijn 997 Turbo?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Ahja, die gast me zijn 997 Turbo?
                    jep de die

Comment

• @ Nemo: verbruik van mijn S54 ligt rond de 12l gemiddeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                        @ Nemo: verbruik van mijn S54 ligt rond de 12l gemiddeld
                        Merci,en qua verzekering lukt dat goed? mag desnoods via pm

Comment

Merci,en qua verzekering lukt dat goed? mag desnoods via pm
                          van een Z4 weet ik dat niet, een Z3 is ouder dus zal wss wat goedkoper zijn

Comment

• E60 M5
                            Nemo, als je dat koopt = wauw
                            -

Comment

• kwas just iemand anders zijne kop aant zotmaken en kom ik da toch ni tegen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                E60 M5
                                Hebt gij PGR nu al gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                  E60 M5
                                  Het zou eerder een Z4M worden,maar ze zijn nog wat te duur

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                  van een Z4 weet ik dat niet, een Z3 is ouder dus zal wss wat goedkoper zijn
                                  Ok bedankt

Comment

Het zou eerder een Z4M worden,maar ze zijn nog wat te duur

Ok bedankt
                                    Koop je een nette Z3M

Comment

Koop je een nette Z3M
                                      Maar BMW Z4M coupé is men absolute droomauto,als ik een Z3M zou kopen.
                                      Hoe mooi die ook is,zou ik echt spijt hebben waarom ik niet verder heb gespaard voor een Z4

Comment

Maar BMW Z4M coupé is men absolute droomauto,als ik een Z3M zou kopen.
                                        Hoe mooi die ook is,zou ik echt spijt hebben waarom ik niet verder heb gespaard voor een Z4
                                        Koop nu een Z3M, en binnen 2 jaar verkoop je hem voor hetzelfde bedrag en koop je een Z4M (die dan "laag" geprijsd zijn)

nuja, eigenlijk, de mensen rondom je zouden dat een flinke achteruitgang vinden tenopzichte van je eend

Comment

Koop nu een Z3M, en binnen 2 jaar verkoop je hem voor hetzelfde bedrag en koop je een Z4M (die dan "laag" geprijsd zijn)

nuja, eigenlijk, de mensen rondom je zouden dat een flinke achteruitgang vinden tenopzichte van je eend
                                          Ik heb totaal geen interesse in wat de mensen rondom me vinden
                                          Houdt een Z3M dan zo goed z'n waarde?

Comment

Working...
                                          X