Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenESP? Nee hoor.
Als je op mobile alle M3's op zoekt met Stabilitätskontrolle dan krijg je je eerste pagina's E36 M3's met de S50 motor
Of bedoel je dat de 3.0 dit niet heeft tov de 3.2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenfak toch é
toch nog 18.000 euro voor een "ouwe" auto, maar wat voor één
Schuifdakje, 3.2 met 321pk, leder + zetelverwarming en amper 100.000km op de klok *kwijl*
en vooral: Unverbastelter Orginalzustand
Ideale understatementkar
En zo zalig zonder die ordinaire oranje pinkers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenBlijkbaar bestond er een OEM E36 CSL
Edit: Ik had die spoiler achteraan nog niet gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenEn zo zalig zonder die ordinaire oranje pinkers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn dit is 'n zeer knappe kleur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenPhoenix blijft idd een knap kleur maar ik zou het nooit voor mezelf kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenEn zo zalig zonder die ordinaire oranje pinkers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
En ik wil witte pinkers op mijn E34, ben ik nu een tuner?
Comment
-
Op een 3.0 horen oranje pinkers, tenzij 't een GT is, dan moeten er vooraan al witte pinkers (achteraan oranje), en op een 3.2 horen witte pinkers. Zo simpel is het.
Op een 3.2 oranje pinkers monteren vind ik zonde. De modernere niertjes vooraan, en 't feit dat 't een 3.2 is (bij de coupé uit zich dat ook in andere standaardvelgen), rechtvaardigen die witte pinkers. Zo hoort het gewoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenDit vind ik toch knapper dan Phoenix:
Heb toen zelfs mijn kamer in die kleur geschilderd, naar BMW gereden voor de kleurcode enzo.
Na een jaar toch maar opnieuw geschilderd, was iets te fel zo s'morgens met die kleur wakker worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendit M3 GT's zijn precies wel redelijk onvindbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenin gent staat er regelmatig eentje aan de decascoop, volledig oem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenDat vond ik int begin de vetste kleur voor een e46 M3.
Heb toen zelfs mijn kamer in die kleur geschilderd, naar BMW gereden voor de kleurcode enzo.
Na een jaar toch maar opnieuw geschilderd, was iets te fel zo s'morgens met die kleur wakker worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendit M3 GT's zijn precies wel redelijk onvindbaar
Beetje overpriced en motor is 'n beetje verneukt, maar 't is 'n GT.
Comment
Comment